  • Data: 2009-12-01 10:50:39
    Temat: Re: oczernianie firmy w internecie
    Od: "@dams" <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "pmlb" <p...@d...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:Wb6Rm.585$D...@n...ams2...

    > "ola" <o...@g...com> wrote in message
    >
    > Dokladnie!
    > Zamiast sie obrazac i wzywac "kawalerie" na muche wykorzystaj to co pisze
    > konkurencja czy sfrustrowany klient!
    > Masz swoja krytyke (sluszna czy nie to nie ma znaczenia). Pokazuja ci
    > gdzie masz dziury- kurde czy ludzie w Polsce juz nie mysla?

    myślą... ale w przypadku gdybyś prowadził szpital i ktoś napisałby że tu
    ludzie masowo umierają - dodałbyś informację na swojej stronie www że tak
    nie jest i siedział cicho? dzisiaj piszą jedno jutro przeczytam że ludzie
    umierają w moim salonie i co też sprostuję na mojej stronie www dodając
    dział "nikt nie umarł" ?

    > Pisza, ze nie masz na stronie informacji o jakims sprzecie - zamiesc, jak
    > najszybciej, zrob zdjecia opisz...

    na stronie są informacje o markach sprzętu jakich używam a że sterylizuję
    narzędzia to chyba logiczne - samo pisanie o tym jest dla mnie podejrzane -
    nie widziałem stomatologa informującego że sterylizuje narzędzia w
    autoklawie. A uderzenie w punkt że nie sterylizuję narzędzi jest czymś
    najgorszym co można przyczepić firmie w tej branży

    > Tak czy owak wykorzystaj wszelkie naegatywy by pracowaly na twoja korzysc.
    > Najgorsze co moze byc w biznesie to siadanie na laurach... bo konurencja
    > na pewno nie spi...

    tutaj się mogę zgodzić ponieważ plan działania już jest
    pzdr