  • Data: 2009-12-01 20:14:46
    Temat: Re: oczernianie firmy w internecie
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora

    > myślą... ale w przypadku gdybyś prowadził szpital i ktoś napisałby że tu
    > ludzie masowo umierają - dodałbyś informację na swojej stronie www że tak
    > nie jest i siedział cicho? dzisiaj piszą jedno jutro przeczytam że ludzie
    > umierają w moim salonie i co też sprostuję na mojej stronie www dodając
    > dział "nikt nie umarł" ?

    Nie popadajmy w skarjnosci. Jak ktos napisze, ze USA to kraj terrorystyczny
    oznacza to, ze na Polske USA zrzuci rakiety?
    Nikt przy zdrowych zmyslach nie bedzie wierzyc w plotki o trupach
    rozpuszczane przez anonimowych uczestnikow grup dyskusyjnych...
    Predzej ludzie wezma taka osobe za debila. Alew jak ci pisza, ze na stronie
    nie masz informacji o np. sterylizacji, to wybacz... masz darmowe badania
    socjologiczne:)
    Zamiesc, informacje, ze w stylu: do styrylizacji uzywamy najnowszego
    urzadzenia ble ble... kurde, czy to takie trudne?

    > na stronie są informacje o markach sprzętu jakich używam a że sterylizuję
    > narzędzia to chyba logiczne - samo pisanie o tym jest dla mnie
    > podejrzane - nie widziałem stomatologa informującego że sterylizuje
    > narzędzia w autoklawie. A uderzenie w punkt że nie sterylizuję narzędzi
    > jest czymś najgorszym co można przyczepić firmie w tej branży

    Wiec o tym napisz! Nie w formie takiej: oczywiscie serylizujemy sprzet itp.
    Ale np. tak jak napisalem ci wyzej.
    Uloz to w logiczna calosc, tak by ta cholerna styrylizacja stala sie wrecz
    twoja wizytowka:) O kosmetyckach to samo. Pokaz ze wiesz co robisz i czym
    robisz. Widac do tego sie przyczepili to zamien to w mocne strony.

    > tutaj się mogę zgodzić ponieważ plan działania już jest
    > pzdr

    No wlasnie o to biega. By nie biegac po @kawalerie@ ale osobe ktora tak
    pisze zniszczyc na odleglosc ja wlasna bronia. Wowczas nikt juz jej wiary
    nie da i uzna ja za trola.