  • Data: 2009-12-02 10:25:08
    Temat: Re: oczernianie firmy w internecie
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A jaką procedurę proponujesz dla ustalenia "kto za tym stoi" "na drodze
    > sądowej"?
    uprawnienia do ustalenia tego ma prokuratura zdaje sie.
    nikt mu nie wyda logów tego forum, nie poda ostatniego numeru ip. a nawet
    jak dostanie ip to tepsa czy inny operator telekomunikacyjny nie wskaze
    miejsca skad. od tego jest prokuratura - juz od ladnych paru lat nie ma u
    nas anonimowosci:) wszystkie polaczenia sa logowane