  • 1. Data: 2009-11-30 07:46:17
    Temat: oczernianie firmy w internecie
    Od: "@dams" <a...@g...com>

    Witam, co mogę zrobić...

    Mam firmę usługową (branża kosmetyczna) - młoda działalność i przeczytałem o
    swojej firmie że w skrócie:

    - jedna z Pań powiedziała że : jest pewna że nie używamy autoklawu
    (urządzenia do sterylizacji) sugerując że lepiej jest zapłacić więcej gdzieś
    indziej ale mieć pewność że się niczym nie zarazimy ... argumentowała że
    urządzenie jest bardzo drogie i gdybyśmy je mieli byłaby informacja na
    naszej stronie www, podkreślam stwierdzenie: "ja to wiem że nie mają"

    oczywiście mamy autoklaw mamy również ubezpieczenie OC zawodowe od tego w
    ogóle zaczynaliśmy myślenie o działalności... jest to podstawa i tyle a tu
    sugesita że nie sterylizujemy narzędzi pracy !!!!!

    - kolejna Pani stwierdza że sprzęt na którym pracujemy to nie najwyższa ale
    najniższa półka i kosmetyki firmy jakiej pracujemy to też dolna półka i
    klientki się nabierają na to tylko potem zastanawiają się gdzie są efekty
    tych cudownych zabiegów - sugerowała że na tym sprzęcie i kosmetykach
    pracowała w innym miejscu....

    tu kolejne oszczerstwo ponieważ na sprzęcie nie oszczędzaliśmy za sprzęt do
    zabiegu X moglibyśmy kupić 5 takich sprzętów niższej jakości a na
    kosmetykach pracujemy różnych - wypracowanych - dających najwięcej korzyści
    dla klienta czyli zabieg X robiony jest kosmetykiem A , zabieg Y - B

    I teraz nie wiem co robić ponieważ firma dopiero zaczęła działalność a już
    poleciał moim zdaniem czarny PR. Blagam Państwa co robić w tej sytuacji oraz
    czy prawnie można dochodzić swoich praw ewentualnie w jaki sposób i pod jaki
    paragraf to się kwalifikuje

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-11-30 08:14:45
    Temat: Re: oczernianie firmy w internecie
    Od: "@dams" <a...@g...com>

    dodam tylko że informacje te ktoś umieścił w wątku dotyczącym polecanych
    firm z mojej branży w mojej okolicy na forum gazety wyborczej

    pzdr

  • 3. Data: 2009-11-30 08:19:13
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    @dams napisal:
> [...]
    > urządzenie jest bardzo drogie i gdybyśmy je mieli byłaby informacja na
    > naszej stronie www, podkreślam stwierdzenie: "ja to wiem że nie mają"

    To jest oszczerstwo i mozesz je scigac prawnie, ale

> [...]
    > klientki się nabierają na to tylko potem zastanawiają się gdzie są efekty
    > tych cudownych zabiegów - sugerowała że na tym sprzęcie i kosmetykach

    to tylko opinia, do ktorej wyrazania klient ma prawo.

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2009-11-30 08:33:24
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Mon, 30 Nov 2009 08:46:17 +0100, @dams napisał(a):

> [...]
    > czy prawnie można dochodzić swoich praw ewentualnie w jaki sposób i pod jaki

    Przyzwyczaj się - będzie jeszcze gorzej...
    Ewentualnie poczekajcie aż ktoś was rzeczywiście oczerni, bo to co
    napisałeś się nie załapie.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 5. Data: 2009-11-30 17:02:45
    Od: "ola" <o...@g...com>

    zainwestuj w stronę internetową i zamieść o niej te informacje, zdjęcia
    sprzętu, na którym pracujecie, gabinetów, personelu, informacje o
    kosmetykach, których używacie, firmy z którymi współpracujecie.
    szkoda czasu i energii na szukanie kto to, to może być jakaś sfrustrowana
    klientka lub konkurencja zza rogu. takie życie ;)

  • 6. Data: 2009-12-01 00:42:51
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "ola" <o...@g...com> napisał w wiadomości

    > szkoda czasu i energii na szukanie kto to, to może być jakaś sfrustrowana
    > klientka lub konkurencja zza rogu. takie życie ;)

    Np. w Czestochowie taki czarny PR - poki co skutecznie - odstrasza klientow
    nowo wybudowanej galerii handlowej :)

    Pozdrawuiam
    SDD

  • 7. Data: 2009-12-01 06:43:55
    Od: "Michał Gut" <m...@w...pl>

    Moim zdaniem jesli to co one wypisuja to klamstwa to staraj sie ukarac przez
    sad z zasadzeniem zadoscuczynienia i odszkodowania. Bardzo bardzo mozliwe ze
    to konkurencja:))))) tym bardziej skuteczne wytropienie moze konkurencje
    usadzic
    a jak wygrasz to w honorowym miejsciu powiesisz pisemne przeprosiny od
    konkurencji.
    oczywiscie + ogloszenie publiczne (i tu proponuje zmusic do wykupienia 2-4
    tablic reklamowych od AMS czy innej firmy billboardowej i zeby tam zrobil ci
    przeprosiny = darmowa reklama) :D

  • 8. Data: 2009-12-01 08:23:28
    Od: "@dams" <a...@g...com>

    Użytkownik "Michał Gut" <m...@w...pl> napisał w
    wiadomości grup dyskusyjnych:hf2dmn$iv5$...@p...wsisiz.edu.pl...
> [...]
    > tablic reklamowych od AMS czy innej firmy billboardowej i zeby tam zrobil

    tylko jak się za to zabrać - nie mam pewności że to konkurencja ale że tak
    powiem "intuicję" która zapewne nie zawiedzie ;]

    aha zacytuję tekst pierwszej pani:
    "Powinnaś pomyśleć , jeśli decydujesz się na eksperymenty, czy czasami za tę
    niską cenę nie dostaniesz więcej,niż byś chciała!
    Bo nie wiem, czy Ty wiesz,że mikrodermabrazja diamentowa wymaga sterylizacji
    głowic w AUTOKLAWIE! Zapytałaś czy taki mają?
    Ja wiem, że nie, bo zajrzałam na stronę, którą podałaś i nic o tym tam nie
    ma.
    Gdyby był, to by się tym chwaliły z pewnością, bo to bardzo drogie
    urządzenie.A
    po takim zabiegu zabrudzonymi biologicznym materiałem głowicami można nieźle
    odcierpieć...Zbiera się na nich naskórek innych osób, często z różnymi
    syfami ,a
    potem kosmetyczka jeździ tą głowicą po twojej twarzy.Ja już wiem,że warto
    zapłacić więcej za zabieg bezpieczny."

    i drugiej:
    " to chyba wiesz, że ten aparat, którym pracują w "NAZWAMOJEJFIRMY" to
    nie najwyższa, ale najniższa klasa...
    Zresztą kosmetyki tej firmy też. Pracowałam i tym aparatem i kosmetykami w
    salonie na Pradze, więc dobrze je znam. Klientki dają się jednak nabierać,
    bo
    się nie znają. Dopiero po kolejnym zabiegu się zaczynają zastanawiać gdzie
    te
    wspaniałe efekty. "

    pracujemy na kosmetykach i aparaturze różnych firm - zresztą salon na dobre
    zaczął działalność a już tyle opini :]

    pozraiwm

  • 9. Data: 2009-12-01 09:16:20
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2009-12-01 09:23, Użytkownik @dams napisał:

    > pracujemy na kosmetykach i aparaturze różnych firm - zresztą salon na
    > dobre zaczął działalność a już tyle opini :]

    Typowe pieprzenie na temat na który się nie ma pojęcia.
    Ale oczywiście nie wyklucza to działania na rzecz konkurencji.
    Z drugiej strony pytanie w jaki sposób wystartowała ta dyskusja.
    Bo jeśli od natrętnej reklamy w miejscu nie koniecznie do tego
    przeznaczonej to chyba wiesz że najskuteczniejszą metodą na takiego
    reklamowego spamera jest zmieszać reklamowana firmę z błotem.
    Dokładnie tak jak w cytowanych wypowiedziach.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2009-12-01 09:30:08
    Od: "@dams" <a...@g...com>

> [...]
    > reklamowego spamera jest zmieszać reklamowana firmę z błotem.
    > Dokładnie tak jak w cytowanych wypowiedziach.

    typowa prośba o polecenie spa bądź salonu kosmetycznego w danym okręgu

    pzdr