eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawooczernianie firmy w internecie › Re: oczernianie firmy w internecie
  • Data: 2009-12-01 10:27:04
    Temat: Re: oczernianie firmy w internecie
    Od: "pmlb" <p...@d...com> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]


    "ola" <o...@g...com> wrote in message
    news:hf0ugb$g19$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > zainwestuj w stronę internetową i zamieść o niej te informacje, zdjęcia
    > sprzętu, na którym pracujecie, gabinetów, personelu, informacje o
    > kosmetykach, których używacie, firmy z którymi współpracujecie.
    > szkoda czasu i energii na szukanie kto to, to może być jakaś sfrustrowana
    > klientka lub konkurencja zza rogu. takie życie ;)

    Dokladnie!
    Zamiast sie obrazac i wzywac "kawalerie" na muche wykorzystaj to co pisze
    konkurencja czy sfrustrowany klient!
    Masz swoja krytyke (sluszna czy nie to nie ma znaczenia). Pokazuja ci gdzie
    masz dziury- kurde czy ludzie w Polsce juz nie mysla?
    Pisza, ze nie masz na stronie informacji o jakims sprzecie - zamiesc, jak
    najszybciej, zrob zdjecia opisz...
    Pisza o kosmetykach, wyjasnij, pokaz zdjecia itp... Widac tego klient
    pragnie by bylo na stronie internetowej to napisane a ty (autorka) jak
    sierota dzwonisz po kawalerie... przysluge ci zrobili!!!
    Normalnie wymiekam, masz kawe na lawe co masz zmienic a ty zamiast sie
    cieszyc, ze konkurencja ci POMAGA to jeszcze chcesz kawaleri! -pisze o
    autorce watku-
    Zawsze negatywy nalezy obracac w pozytywy, inaczej daj sobie (autorka) luz i
    nie prowadz firmy.
    Znac sie na "robocie" a znac sie na prowadzeniu biznesu to dwie rozne
    sprawy.
    Tak czy owak wykorzystaj wszelkie naegatywy by pracowaly na twoja korzysc.
    Najgorsze co moze byc w biznesie to siadanie na laurach... bo konurencja na
    pewno nie spi...

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1