  • 1. Data: 2004-07-01 20:46:35
    Temat: nie zaplacenie faktury NOM 70 PLN
    Od: "lopez" <z...@w...pl>

    czesc
    zamierzam nie zaplacic za fakture dla Niezaleznego Operatora - "NOM" na
    kwote 70 zl
    przyczyn takiego potraktowanie tych zlodziej nie chce tutaj opisywac.
    Co mi za to moga zrobic . Jak to w rzeczywistosci wyglada???

    pozdr
    szybki lopez

  • 2. Data: 2004-07-01 21:17:09
    Temat: Re: nie zaplacenie faktury NOM 70 PLN
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    "lopez" <z...@w...pl> naskrobał/a w news:cc1tc5$jug$1@news.onet.pl:

    > Co mi za to moga zrobic . Jak to w rzeczywistosci
    > wyglada???

    W najgorszym wypadku:

    Mogą złożyć pozew do sądu. Zazwyczaj tego typu sprawy są rozpatrywane w
    postępowaniu upominawczym, na posiedzeniu niejawnym.
    Później dwa tygodnie na uprawomocnienie się, klazula wykonalności i
    sprawa ląduje u komornika. Ten zajmie ci
    wynagrodzenie/emeryturę/rentę/telewizor/zlicytuje dom.
    W sumie zapłacisz te 70 zł plus odsetki, koszty sądowe, koszty klauzuli,
    dwa razy koszty adwokackie (w procesie i w egzekucji) oraz koszty
    egzekucyjne. Oraz wszystkie inne, w rodzaju opłat pocztowych, czy
    bankowych.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Jak nie wiadomo o co chodzi, to na pewno chodzi o statystyki.

  • 3. Data: 2004-07-01 21:17:40
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

> [...]

    W sumie zapłacisz te 70 zł plus odsetki, koszty sądowe, koszty klauzuli,
    dwa razy koszty adwokackie (w procesie i w egzekucji) oraz koszty

    Some people are alive only becuse it's illegal to kill them.

  • 4. Data: 2004-07-01 22:14:03
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 01 Jul 2004 23:17:40 +0200, Goomich naskrobał(a):

> [...]
    > W sumie zapłacisz te 70 zł plus odsetki, koszty sądowe, koszty klauzuli,
    > dwa razy koszty adwokackie (w procesie i w egzekucji) oraz koszty

    Bez wątpienia zlicytują mu dom, sprzedadzą żone, odbiorą dzieci - wszystko
    za 70 zł :D

    btw: na 80% sprawa sie przedawni.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-07-01 22:30:17
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> naskrobał/a w

    > btw: na 80% sprawa sie przedawni.

    Wystarczy, że przed sądem zrobią cokolwiek "w celu dochodzenia lub
    ustalenia albo zaspokojenia lub zabezpieczenia roszczenia" i bieg
    przedawnienia leci od nowa.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Ten post jest sponsorowany przez literki 'b'a'b'y'l'o'n' i cyfre '5'.

  • 6. Data: 2004-07-02 04:03:16
    Od: Mieczyslaw <m...@o...pl>

    Thu, 1 Jul 2004 22:46:35 +0200, na pl.soc.prawo, lopez napisal(a):

> [...]
    > przyczyn takiego potraktowanie tych zlodziej nie chce tutaj opisywac.
    > Co mi za to moga zrobic . Jak to w rzeczywistosci wyglada???

    Nie nazywaj nikogo zlodziejem jak nie podajesz faktow.
    Na razie to ty mi wygladasz na zlodzieja - dzwoniles i nie chcesz zaplacic
    za usluge.

    --
    Mieczysław
    ----

  • 7. Data: 2004-07-02 07:11:47
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 02 Jul 2004 00:30:17 +0200, Goomich naskrobał(a):

    podstawa prawna?

  • 8. Data: 2004-07-02 07:12:09
    Od: "Fantom" <s...@s...poczta.onet.pl>

    > przyczyn takiego potraktowanie tych zlodziej nie chce tutaj opisywac.
    > Co mi za to moga zrobic . Jak to w rzeczywistosci wyglada???

    A mozna je jednak poznac ?

    Fantom
    ps. podpisalem kilka ndi temu umowe z Dialogiem - moze tez mnie jakies
    niespodzianki czekaja ?

  • 9. Data: 2004-07-02 08:04:46
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    > podstawa prawna?

    Kodeks cywilny, artykuły 123 do 125.

    Krzysztof "Goomich" Ferenc
    g...@u...to.wp.pl UIN: 6750153
    Kazda wyplata wynagrodzenia jest dzialaniem na szkode spólki, a tego prawo zabrania.

  • 10. Data: 2004-07-02 18:47:44
    Od: "SQLwysyn" <s...@w...pI>

    Użytkownik "lopez" <z...@w...pl> napisał w wiadomości
    > czesc
    > zamierzam nie zaplacic za fakture dla Niezaleznego Operatora - "NOM" na
    > kwote 70 zl
    > przyczyn takiego potraktowanie tych zlodziej nie chce tutaj opisywac.

    Sam jestes zlodziej, a innych wyzywasz.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt