  • 1. Data: 2004-07-01 18:43:45
    Temat: Policja - PZU - co zrobic - jak wygrać [długie]
    Od: "Magik" <w...@o...pl>

    witam
    miałem nieszczęście że porysowano mi samochód na parkingu, udałem sie 2
    godziny po odkryciu rysy na komisariat zgłosic wandalizm, skierowano mnie do
    sekcji kryminalnej, a tam policmajster mówi mi ze nie przyjmie mi
    zawiadomienia gdyż nie wiem na jaka kwote jest ów wandalizm :(. powiedział
    mi że jak zrobię wycene to mam sie tam zgłosic . Jako że miałem różne
    egzaminy w PZU pojawiłem się około tygodnia później , zgłosiłem szkode i
    powiedziano mi ze musze zgłosic wandalizm na policji więc im mówię co mi na
    posterunku powiedziano , dogadałem sie że jak dostane wycene zgłosze sprawę
    na policje i przyniose do PZU potwierdzenie zgłoszenia, tak tez zrobiłem. i
    teraz PZU mi mówi że mam 5% udział własny w szkodzie gdyz późno zgłosiłem
    sprawę na policję. jak to ładnie odkręcic. nie znam nazwiska policjanta
    który nie przyjął odemnie zawiadomienia ale wiem w którym dniu miał dyżur w
    jakim pokoju i przy którym biurku - chyba jest do wykrycia, była na
    posterunku z mną moja dziewczyna która moze potwierdzic ze nie chciał
    przyjąc. gdzie mam się udać żeby zgłosic skarge - teraz wiem ze musiał
    przyjąć- i co zrobic żeby nie płacić ani grosza z własnej kieszeni??
    to jest przeciez zaniedbanie policjanta !!

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2004-07-01 19:17:02
    Temat: Re: Policja - PZU - co zrobic - jak wygrać [długie]
    Od: "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl>

    Użytkownik "Magik" <w...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > do sekcji kryminalnej, a tam policmajster mówi mi ze nie przyjmie mi
    > zawiadomienia gdyż nie wiem na jaka kwote jest ów wandalizm :(. powiedział

    To stała praktyka polucjantow. mialem te same problemy (opisywalem je na
    grupie samochodowej). Na przyszłosc kaz mu czyunic swoja powinnosc i niech
    zglasza przestepstwo. Do okreslania kwoty straty nie jest on upowazniony.
    Ogólnie sprawa jest precedensowa a widze ze za kazdym razem sie powtarza.
    Polucjanci lenie nie chca przyjmowac zgłoszen.

  • 3. Data: 2004-07-01 19:58:57
    Od: KrzysiekPP <k...@n...op.pl>

    > Polucjanci lenie nie chca przyjmowac zgłoszen.

    Nieee, to nie tak. Oni od wspolczynnika wykrywalnosci ponoc maja
    wysokosc premii. Nic wiec dziwnego, ze usilnie dbaja o jego wysokosc ;)

  • 4. Data: 2004-07-02 07:12:43
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Adam Kondrat" <adam_nielubie.spamu@dalete_kondrat.pl> napisał w
    wiadomości news:cc1o1a$16um$1@mamut.aster.pl...

> [...]
    > Ogólnie sprawa jest precedensowa a widze ze za kazdym razem sie powtarza.
    > Polucjanci lenie nie chca przyjmowac zgłoszen.

    Przykro mi, ale Adam ma w tym wypadku wiele racji. Policjant nie może
    odmówić przyjęcia zgłoszenia. Co do strat, to Ty je określasz. Jeśli się
    zmienią w między czasie, to się sprostuje i tyle. By było mniejsze
    zamieszanie, a obowiązek dotrzymany można wstępnie zgłosić straty do 250 zł.
    Przy wykroczeniu zgłoszenie zajmie tylko chwilę (zgłoszenie i oględziny -
    góra godzina) a jeśli straty wzrosną, to ubezpieczycie i tak się będzie
    opierał na wycenie , a nie na zgłoszeniu.

  • 5. Data: 2004-07-02 07:13:36
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "KrzysiekPP" <k...@n...op.pl> napisał w wiadomości

    > Nieee, to nie tak. Oni od wspolczynnika wykrywalnosci ponoc maja
    > wysokosc premii. Nic wiec dziwnego, ze usilnie dbaja o jego wysokosc ;)

    Premii w Policji nie wypłaca się od wykrywalności. Może dla Komendanta, ale
    nie dla policjanta.

  • 6. Data: 2004-07-02 15:26:40
    Od: "Magik" <w...@o...pl>

> [...]
    > góra godzina) a jeśli straty wzrosną, to ubezpieczycie i tak się będzie
    > opierał na wycenie , a nie na zgłoszeniu.

    tak teraz wiem ze ma taki obowiązek , ale wtedy nie wiedziałem :( i chyba
    bede musiał za to zaapłacic :( ale może uda sie cos zrobić ??? gdzie
    interweniować??
    nie mówcie ze nikt nie miał takiej sprawy :(

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2004-07-02 15:41:26
    Od: "Liwuisz" <l...@p...onet.pl>

    > na policje i przyniose do PZU potwierdzenie zgłoszenia, tak tez zrobiłem. i
    > teraz PZU mi mówi że mam 5% udział własny w szkodzie gdyz późno zgłosiłem

    Mam samochód ubezpieczony AC w PZU i w podobnej sytuacji (niewielkie
    uszkodzenia karoserii spowodowane przez nieznanego sprawcę) odszkodowanie
    wypłacono (a dokładniej dokonano bezgotówkowej naprawy), mimo że w ogóle nie
    zgłaszałem sprawy na policję.

    Pozdrawiam!
    Liwiusz
    www.liwiusz.republika.pl