  • 1. Data: 2004-07-01 19:21:54
    Temat: Potwierdzenie złożenia zeznań
    Od: jaQbek <a...@n...koncu.postu>

    Byłem dzisiaj na komisariacie złożyć dodatkowe informacje związane z
    kradzieżą na moją szkodę - kradzież miała miejsce wcześniej, złożyłem
    wtedy zawiadomienie na policji, dziś byłem przekazać jedynie dodatkowe
    informacje, które mogą pomóc w wykryciu sprawców. Policjant sporządził
    notatke urzędową (tak pisało na tym, co spisał). Powiedziałem, że
    potrzebuję jakiś dowód na to, że złożyłem te zeznania. Wziął notatkę,
    odbil na ksero, ale gdy wracał do mnie natknął się na swojego
    przełożonego, który zakazał mu wręczyć to mi. Nie potrafil wyjaśnić,
    dlaczego. Stwioerdzil jednak, że gdybym sam sporządził pismo i zaniósł je
    na policję, dostałbym pokwitowanie przyjęcia. Jak więc w końcu jest? czy
    policjant postąpił słusznie nie wręczając mi kopii notatki ?

    j...@N...onet.pl.USUNTO

  • 2. Data: 2004-07-01 19:40:18
    Temat: Re: Potwierdzenie złożenia zeznań
    Od: "Miedziu" <m...@w...pl>

> [...]
    > na policję, dostałbym pokwitowanie przyjęcia. Jak więc w końcu jest? czy
    > policjant postąpił słusznie nie wręczając mi kopii notatki ?

    Jasne, że słusznie ..a jak by potem sfałszował twoją kopię ? :>> (sry za
    żart :> )

  • 3. Data: 2004-07-01 19:46:18
    Od: jaQbek <a...@n...koncu.postu>

    Dnia Thu, 1 Jul 2004 21:40:18 +0200, Miedziu <m...@w...pl> napisał:

    > Jasne, że słusznie ..a jak by potem sfałszował twoją kopię ? :>> (sry za
    > żart :> )

    Możesz jaśniej i konkretniej ?

    --
    j...@N...onet.pl.USUNTO

  • 4. Data: 2004-07-02 07:09:00
    Od: "Robert Tomasik - praca" <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "jaQbek" <a...@n...koncu.postu> napisał w wiadomości

    Notatka urzędowa jest wewnętrznym, dokumentem organu, więc nie należy Ci
    jej wręczać. Jakby Ci dał, to pewnie też by się nic nie stało, bo tajemnicy
    wobec Ciebie by nie ujawnił - w końcu zapisał Twoje słowa. Jeśli jesteś
    stroną postępowania, to możesz tę notatkę otrzymać w formie odpisu. Piszesz
    podanie i opłacasz bodaj 6 zł za stronę.

    Natomiast co do potwierdzenia, to przepisy prawa normują komu i na co się
    należą. Świadkowi na okoliczność złożenia zeznań nie. Gdybyś składał
    zawiadomienie, to tak. Gdybyś napisał pismo w tej sprawie, to dostał byś
    potwierdzenie na kopii od biura podawczego (czasem przyjmie od razu
    policjant i też potwierdzi).

    Tak więc reasumując, jakby Ci dali tę notatkę, to by się nic nie stało
    wielkiego, ale obowiązku nie mają.