  • 1. Data: 2004-07-01 19:36:44
    Temat: wezwanie - terminy
    Od: ReMi <r...@o...pl>

    Witam

    Dostalem wezwanie do podjecia jakis dzailan i jest wyznaczony ostateczny
    termin :)
    Ale nie o to chodzi zastanawia mnie jedno jakie sa terminy doreczenia
    wezwania. Natknolem sie nie dawno iz wezwanie ma byc dostarczone przed
    uplywem 14 dni od daty zaistnienia jakijs sprawy nie liczac tego dnia
    jak rowniez dni wolnych. O dacie doreczenia ma decydowac nie stempel
    pocztowy lecz data potwierdzenia odbioru. Inteesuje mnie teraz jaki
    przepis to regoluje jesli ktos z Grupowiczow by sie orientowal bardzo
    prosze o pomoc.

    THX i pozdr.

  • 2. Data: 2004-07-02 13:16:20
    Temat: Re: wezwanie - terminy
    Od: "bella" <b...@o...pl>

    Uzytkownik "ReMi" <r...@o...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > pocztowy lecz data potwierdzenia odbioru. Inteesuje mnie teraz jaki
    > przepis to regoluje jesli ktos z Grupowiczow by sie orientowal bardzo

    sory, ale tak nakreciles ze naprawde nie wiem o co ci chodzi i o jakie
    terminy.

    pozdr.
    b.

  • 3. Data: 2004-07-02 20:58:27
    Od: ReMi <r...@o...pl>

    Użytkownik bella napisał:

    > sory, ale tak nakreciles ze naprawde nie wiem o co ci chodzi i o jakie
    > terminy.

    chodzi mi o to jaki ze powiedzmy jest wyznaczony termin przykladowo na
    30.10 i jest przepis ktory regoluje ile wczesniej ma zostac doreczone
    zawiadomienie. wiem ze ma to byc na 14 dni pracujacych od wyznaczonej
    daty ale nie wiem ktory przepis/y to regulije.

    > pozdr.
    > b.

    pozdr

  • 4. Data: 2004-07-03 07:31:05
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    ReMi wrote:
> [...]
    > zawiadomienie. wiem ze ma to byc na 14 dni pracujacych od wyznaczonej
    > daty ale nie wiem ktory przepis/y to regulije.

    Ale termin czego?

    KG

  • 5. Data: 2004-07-03 12:12:32
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 1 Jul 2004, ReMi wrote:

    > + Witam
    > +
    > + Dostalem wezwanie do podjecia jakis dzailan

    No to przyjmij do wiadomości że to zależy JAKICH.

    > + Ale nie o to chodzi zastanawia mnie jedno jakie sa terminy doreczenia
    > + wezwania.

    Od "niezwłocznie" do dowolnie odległej daty.

    pozdrowienia, Gotfryd

  • 6. Data: 2004-07-03 15:14:48
    Od: ReMi <r...@o...pl>

    Użytkownik Gotfryd Smolik news napisał:

    > No to przyjmij do wiadomości że to zależy JAKICH.

    konkretnie chodzi o wybor OFE gdyz w przeciwnym razie zostane przypisany
    automatycznie przez ZUS

    > Od "niezwłocznie" do dowolnie odległej daty.

    a mozesz podac przepis ktory to reguloje

    > pozdrowienia, Gotfryd

    pozdr.