  • 1. Data: 2004-07-01 20:53:49
    Temat: Pobicie
    Od: "Paul4" <p...@g...pl>

    Witam!

    Mam nieprzyjemną sprawę. Moja koleżanka jest bita przez własnego ojca.
    Jest w wieku 16 lat. Ojciec bije ją rzadko i nie pod wpływem alkoholu, tylko
    podczas różnicy zdań. Co w takim przypadku Ona może zrobić?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2004-07-01 21:26:55
    Temat: Re: Pobicie
    Od: "Johnson" <j...@g...pl.nospam>

    Użytkownik "Paul4" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    tylko
    > podczas różnicy zdań. Co w takim przypadku Ona może zrobić?

    Może być grzeczna?

    --
    JOHNSON :)

  • 3. Data: 2004-07-01 22:01:32
    Od: "Miedziu" <m...@w...pl>

    > Może być grzeczna?

    No jest poważne .... ja mam bardzo podobny przypadek ...tylko, że bita przez
    matke ...

  • 4. Data: 2004-07-01 22:46:07
    Od: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>

    http://www.niebieskalinia.pl/ -- tu powinni pomóc.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    Do not choose for your wife any woman you would not choose as your

  • 5. Data: 2004-07-02 09:09:05
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

> [...]
    tylko
    > podczas różnicy zdań. Co w takim przypadku Ona może zrobić?

    niebieska linia..
    ale jabradziej by pomoglo jak byscie zebrali z 5 sporych chlopow zeby mu
    polamali rece (wzglednie nogi)
    i zeby wiedzial za co, wtedy juz nie ruszy.

    P.

  • 6. Data: 2004-07-02 11:42:31
    Od: "lisu" <k...@p...onet.pl>

    /ciach/
    > ale jabradziej by pomoglo jak byscie zebrali z 5 sporych chlopow zeby mu
    > polamali rece (wzglednie nogi)
    Jesli masz tak doradzac to lepiej siedz cicho :/.
    Jeszcze Paul to zrobi (z kolegami) i spieprzy sobie cale zycie bo go do
    pudla wsadza :/.
    BTW, Znasz sprawe? A jesli ojciec probuje wyrwac ja wszelkimi sposobami z
    zlego towarzystwa (narkomanow etc.).

    > i zeby wiedzial za co, wtedy juz nie ruszy.
    heh, zeby zycie bylo takie proste...
    lisu

  • 7. Data: 2004-07-02 13:38:45
    Od: "Przemyslaw Rokicki" <b...@l...myslnik.office.wycinamy.com>

    > Jesli masz tak doradzac to lepiej siedz cicho :/.
    > Jeszcze Paul to zrobi (z kolegami) i spieprzy sobie cale zycie bo go do
    > pudla wsadza :/.

    trezba tak robic by nie wsadzili. Znasz statystyki? Ile osob rocznie "znika"
    ?

    > BTW, Znasz sprawe? A jesli ojciec probuje wyrwac ja wszelkimi sposobami z
    > zlego towarzystwa (narkomanow etc.).

    Odpowiadam do tego co przeczytalem, Takich kretynow jest wiele. Probuje sie
    dowartosciowac
    lejac wlasne dzieci.

    jest paten ale tutaj o nim nie napisze :)

    > lisu

    P.

  • 8. Data: 2004-07-02 17:30:18
    Od: "Paul4" <p...@g...pl>

    Nie biję ją ze względu na jej otoczenie. To kwesia tego, że czasami miewa
    zły nastrój.

    Paweł

  • 9. Data: 2004-07-03 13:37:29
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pią 2. lipca 2004 15:38 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Przemyslaw Rokicki:

    > trezba tak robic by nie wsadzili. Znasz statystyki? Ile osob rocznie
    > "znika" ?

    Ty ić stond ciulu. Dresik ci ktoś opryskoł, żeś taki aktywny ostatnio?

    > Odpowiadam do tego co przeczytalem, Takich kretynow jest wiele.

    Owszem, takich kretynów jak ty jest niestety wielu.

    > Probuje sie dowartosciowac

    To się ić dowartościowuj gdzie indziej.

    Do innych: Rzadko tak zachowuję się na grupach, ale ten dres mnie już
    rozwala. Najpierw prowadzi krucjatę na temat wywalania ludzi z knajp, teraz
    radzi organizację grup przestępczych i pobicia... Jeszcze ktoś to weźmie za
    dobrą monetę. On jest prawie tak samo niebezpieczny jak obywatel Berło.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)

  • 10. Data: 2004-07-03 13:39:18
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl>

    W odpowiedzi na pismo z dnia pią 2. lipca 2004 19:30 opublikowane na
    pl.soc.prawo podpisane Paul4:

    > Nie biję ją ze względu na jej otoczenie. To kwesia tego, że czasami miewa
    > zły nastrój.

    Ona miewa zły nastrój, a Ty ją bijesz? I jeszcze przychodzisz z tym tytaj?
    Nie rozumiem, co Ci mamy doradzić? Najpierw mówiłeś, że chodzi o Twoją
    koleżankę, a teraz okazuje się, że Ty jesteś tym ojcem? Jakiej porady
    oczekujesz?