  • 61. Data: 2021-10-26 15:18:57
    Temat: Re: nareszcie jest
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 26.10.2021 o 15:02, A. Filip napisał:
> [...]
    119451652

    > A streścisz to do prognoz zaniku odporności poszczepiennej na
    > marzec-kwiecień 2022 (końcówkę sezonu grypowego)? Bo to do tego się to
    > zasadniczo sprowadza na chwile obecną po przełożeniu na "szerszy obraz"
    > IMHO.
    >
    > Jak dla mnie szczepienia ma kowid co rok przed sezonem grypowym
    > "jeszcze ujdą (bez zachwytu)". Problemy zacznie się jak szczepienia nie
    > starczą na jeden sezon grypowy (sezon podwyższonego+ ryzyka zachorowania).

    ja bym się skupił na tym, czy ta szczepionka jest w ogóle skuteczna i
    czy bardziej nie szkodzi niż pomaga. Dziwne zapisy w umowach, które są
    tajne, a które wyciekły jeszcze bardziej nakazują ostrożność. Po
    wysłuchaniu tego co miał do powiedzenia dr Pieniążek skłaniam się do
    tego, że chodzi o podobny przekręt jak w przypadku zakazu produkcji
    żarówek. Otóż w opracowaniu były tanie żarówki ledowe, które nie miały
    aż tylu wad świetlówek, toteż trzeba było czymś zmusić ludzi do zakupu
    świetlówek, aby się zwróciło. Tu opracowywali technologię na szczepionkę
    na chorobę, okazało się, że jest dużo bezpieczniejszy lek, więc
    przerobili, zrobili zamieszanie, opłacono kogo trzeba i sprzedają
    eliksiry. Przynajmniej taki obraz wyłania się na podstawie tego
    przepytywania doktora Pieniążka. Jakby nie było jest znanym naukowcem,
    dodatkowo przez lata pracował w instytucjach badawczych w tym w CDC,
    więc zna trochę lepiej realia tam panujące.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl

  • 62. Data: 2021-10-26 15:19:51
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 26.10.2021 o 14:48, J.F pisze:

    > 40% mniej, to znow nie tak duzo mniej. 60% zostaje.
    > I co - tyle wystarcza, aby "nie zarażał" ?

    Tyle wystarczy aby zarażał mniej, a nie tak samo.

    > Byc moze.
    > Ale ciage 60% zostaje.

    100% wirusów dłużej, to nadal nie tak samo jak 60% wirusów krócej.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 63. Data: 2021-10-26 15:26:31
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 26 Oct 2021 14:10:18 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Badania pokazują, że zaszczepieni tak samo
    > chorują i zarażają, są też badania (na razie mało wiarygodne, ale są),
    > które mówią, że nawet bardziej.

    Tak, to widać jak na dłoni na wykresach sporządzonych przez Amerykańskie
    Centra Kontroli i Prewencji Chorób:
    https://covid.cdc.gov/covid-data-tracker/#covidnet-h
    ospitalizations-vaccination

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 64. Data: 2021-10-26 15:38:01
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > jaka sprzeczność? zmniejszanie odporności jest dobre?

    Ale szczepionki zwiększają odporność. I to jest dobre.

    > dałem już, ale może  w innym wątku, masz tu informację czemu
    > przeciwciała te nie są zbyt przydatne
    > https://twitter.com/dvx_ardorensis/status/1450437104
    119451652

    Do tłita? Serio?
    Ale niech ci będzie... zrobię to za ciebie.
    To z tego tłita:
    https://www.ncbi.nlm.nih.gov/labs/pmc/articles/PMC84
    59929/

    Przeczytaj, wyciągnij wnioski. To są spekulacje.

    https://www.deplatformdisease.com/blog/antibody-depe
    ndent-enhancement-and-covid-19-still-no-evidence

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 65. Data: 2021-10-26 15:52:43
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 26.10.2021 o 15:38, Kviat pisze:

    > Ale szczepionki zwiększają odporność. I to jest dobre.

    no właśnie na nowe warianty zmniejszają, zwiększając na stare i to jest złe.

    119451652

    > Do tłita? Serio?
    > Ale niech ci będzie... zrobię to za ciebie.

    tak do tłita, bo jest ładnie opisane, a ten tłit w przeciwieństwie do
    tego co wygaduje pediatra opiera się na danych

    > To z tego tłita:
    > https://www.ncbi.nlm.nih.gov/labs/pmc/articles/PMC84
    59929/

    > Przeczytaj, wyciągnij wnioski. To są spekulacje.

    tak tak, pismo o ADE, o tym jak działają szczepionki, to spekulacje, jak
    "eksperci" z rady medycznej mówią o 100% skuteczności to są wypowiedzi
    naukowe.

    Należy zacząć, że skuteczność tych szczepionek to na razie spekulacje,
    bo te szczepionki nie przeszły pełnych badań i nie wiemy na ile są
    bezpieczne, o krótkiej skuteczności przekonaliśmy się obecnie (osoby
    mówiące to rok temu na podstawie własnych doświadczeń i też nazywano
    spekulacjami, a potwierdziły się). Cóż potwierdza się coraz więcej
    rzeczy, o których mówiono wtedy.

    --
    http://zrzeda.pl

  • 66. Data: 2021-10-26 16:11:01
    Od: n...@o...pl

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> napisał(-a):

    > 1) szczepionki tamte są prawidłowo przebadane

    Jak masz jakieś informacje, że to są nieprawidłowo, to zgłoś do prokuratory.

  • 67. Data: 2021-10-26 16:13:24
    Od: n...@o...pl

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> napisał(-a):

    > Znowu nie jest to prawdą. Badania pokazują, że zaszczepieni tak samo
    > chorują i zarażają,

    Oho, foliarz w akcji ze swoim bzdurami.

    Zaszczepieni zarażają o ok. 30 do 50% mniej, chorują wyraźnie mniej (a jeżeli
    już to łagodniej) i znacznie rzadziej umierają (średnia zaszczepionych
    umarlaków to bodajże 80 lat).

    Zapraszam ze swoimi szurskimi bzdurami na jakieś fora na FB zamiast zaśmiecać
    nimi usenet.

  • 68. Data: 2021-10-26 16:15:21
    Od: n...@o...pl

    Olin <k...@a...w.stopce> napisał(-a):

    > Tak, to widać jak na dłoni na wykresach sporządzonych przez Amerykańskie
    > Centra Kontroli i Prewencji Chorób:
    > https://covid.cdc.gov/covid-data-tracker/#covidnet-h
    ospitalizations-vaccination

    Ale on ma "mało wirygodne" badania, że zaszczepieni przenoszą bardziej, więc z
    definicji są lepsze.

  • 69. Data: 2021-10-26 16:18:47
    Od: n...@o...pl

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> napisał(-a):

    > Do tłita? Serio?
    > Ale niech ci będzie... zrobię to za ciebie.
    > To z tego tłita:
    > https://www.ncbi.nlm.nih.gov/labs/pmc/articles/PMC84
    59929/

    Mnie zastanawia skąd taka popularność Twittera wśród tych oszołomów.
    Cała ich wiedza jest "z twittera".
    Mam wrażenie, że cały debilizm świata jest zapisany na twitterze.
    Ciekawe co by się stało, gdyby go skasować.

  • 70. Data: 2021-10-26 16:26:59
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Należy zacząć, że skuteczność tych szczepionek to na razie spekulacje,

    Ręce opadają.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr