  • 1. Data: 2021-10-18 00:26:39
    Temat: Dał i chciał zabrać
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Nie wiem jak potoczyły się dalej losy tej pary, a jestem ciekawa.

    https://www.se.pl/wiadomosci/polityka/Byly-minister-
    do-pani-notariusz-obsypywalem-cie-prezentami-oddaj-m
    i-teraz-pieniadze-aa-9ANn-2jUj-4wjk.html

    --
    animka

  • 2. Data: 2021-10-18 00:44:29
    Temat: Re: Dał i chciał zabrać
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.10.2021 o 00:26, Animka pisze:
    > Nie wiem jak potoczyły się dalej losy tej pary, a jestem ciekawa.

    Losów tej sprawy nie znam. Spotkałem się z kilkoma podobnymi sytuacjami
    i raczej sądy nie są skore do nakazywania zwrotu darowizn w podobnych
    sytuacjach.

    --
    Robert Tomasik

  • 3. Data: 2021-10-18 12:27:24
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 18 października 2021 o 00:44:32 UTC+2 Robert Tomasik napisał(a):
    > Losów tej sprawy nie znam. Spotkałem się z kilkoma podobnymi sytuacjami
    > i raczej sądy nie są skore do nakazywania zwrotu darowizn w podobnych
    > sytuacjach.

    Ale przynajmniej zrobi babie na złość, nagłośni sprawę, wyliczy prezenty - i kto wie,
    może wyjdzie tyle, że będzie się już należał podatek - i to z odsetkami, a kto, może
    i nawet karny 75%.

  • 4. Data: 2021-10-18 16:18:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.10.2021 o 12:27, Dawid Rutkowski pisze:
    > Ale przynajmniej zrobi babie na złość, nagłośni sprawę, wyliczy
    > prezenty - i kto wie, może wyjdzie tyle, że będzie się już należał
    > podatek - i to z odsetkami, a kto, może i nawet karny 75%.

    Pewnie masz rację, choć nie znając sprawy trudno powiedzieć.

    --
    Robert Tomasik