  • 101. Data: 2021-10-28 16:22:31
    Temat: Re: nareszcie jest
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Wed, 27 Oct 2021 14:40:43 +0200, Kviat wrote:

    > Ręce opadają.

    No ale co - cytowales, a sie nie zgadzasz?
    Czy cytowales, a nie masz zdania?

    > Z wykopalisk na tłiterze.

    Ale na serio czy odpowiadasz "na odpierdol sie" ?

    Bo owszem - czegos tam na twitterze mozna sie dogrzebac,
    na ile rzetelna ta wiedza jest ... nie wiadomo.

    Jak widac - ja sie probowalem dokopac .

    > To się zaszczep. W czym problem?
    >
    > Jak masz prawo jazdy, to możesz wyjechać samochodem na ulice.
    > Prawo jazdy też nie jest obowiązkowe.
    > Czyli kierowanie samochodem to specjalna ulga dla posiadaczy prawa jazdy.

    A jak wladza uchwali, ze musisz kapelusz nosic, czy obciac sie lyso,
    albo krzyzyk nosic, to tez bedziesz pisal "w czym problem"?

    J.

  • 102. Data: 2021-10-28 23:22:54
    Od: n...@o...pl

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> napisał(-a):

    > ale ja nie napisałem, że tak uważam, ale tak uważają pewne środowiska
    > lewicujące. Jak komuś wytkniesz coś, a okaże się, że jednocześnie jest
    > żydem, albo murzynem, to jest antysemityzm, albo rasizm.

    Co za pierdoły...

  • 103. Data: 2021-10-28 23:24:29
    Od: n...@o...pl

    Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl> napisał(-a):

    > ale ja nie napisałem, że tak uważam, ale tak uważają pewne środowiska
    > lewicujące. Jak komuś wytkniesz coś, a okaże się, że jednocześnie jest
    > żydem, albo murzynem, to jest antysemityzm, albo rasizm. To nie ja
    > wymyślałem poprawność polityczną, ja uważam, że trzymanie się jej
    > prowadzi do absurdów. Natomiast tak uważają środowiska, na których media
    > się powołujesz.

    Jedynym, który wyciągnął takie wnioski, jesteś ty.
    Ale wydajesz się niezdolny do wyciągnięcia z tego wniosków.