  • 1. Data: 2021-10-17 16:39:38
    Temat: Co się dzieje z TVP2
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    Może nie za bardzo na temat, ale to tez prawo.
    Jakim prawem TVP 2 bezczelnie puszcza w soboty po 2 razy pod rząd
    wszystkie programy takie jak np. Voice off Poland, Szansa na sukces, czy
    jakies diskco pola z Martyniukiem. Wszystko co się zaczyna ok.
    20-stejzakończy się i potem zasuwa od nowa. Tak jest juz od paru
    tygodni. Do tej telewizji nie mozna się dodzwonić, jest czynna czasami
    sekretarka automatyczna, ale pewnie nikt tego nie odsłuchuje.
    W programie tv jest podany jakis inny program czy film, ale nie.....toto
    co było leci drugi raz.
    Czyżby telewizja dla oszczędności tak robi, czy to UPC w balona robi ludzi?
    Jak jest u Was? Normalnie, czy leci program po 2 razy?

    --
    animka

  • 2. Data: 2021-10-17 17:53:18
    Temat: Animko czy płacisz ABONAMENT?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Bez tego nie możesz zadawać pytań nawet na PRAWIE ;-)

  • 3. Data: 2021-10-17 18:08:14
    Temat: Re: Łajza MASTER
    Od: "Twardy" <t...@x...pl>

    Użytkownik "_Master_" <M...@...pl> napisał w wiadomości
    > Bez tego nie możesz zadawać pytań nawet na PRAWIE ;-)0

    Tu cię *Łajzo* przywlekło, cały dzień przesiedzisz przed monitorem i coraz
    bardziej głupiejesz.

    --
    Pozdrawiam,
    T.

  • 4. Data: 2021-10-17 20:19:31
    Temat: Czy TFARDY ;) płaci ABONAMENT?
    Od: _Master_ <M...@...pl>

  • 5. Data: 2021-10-18 11:40:53
    Temat: Re: Co się dzieje z TVP2
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 17 Oct 2021 16:39:38 +0200, Animka napisał(a):

    > Jakim prawem TVP 2 bezczelnie puszcza w soboty po 2 razy pod rząd
    > wszystkie programy

    Nie "pod rząd" tylko z "rzędu".

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2021-10-18 12:27:20
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-10-18 o 11:40, Olin pisze:

    > Nie "pod rząd" tylko z "rzędu".

    Dobrze, ale mogleś napisać czy w twoim telewizorze jest tak samo z Voice
    off Poland, Szansą na sukces, jakieś koncerty Disco Polo i inne muzyczne
    w soboty od ~ 20-stej.

    --
    animka

  • 7. Data: 2021-10-18 12:29:06
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    poniedziałek, 18 października 2021 o 12:27:33 UTC+2 Animka napisał(a):

    > Dobrze, ale mogleś napisać czy w twoim telewizorze jest tak samo z Voice
    > off Poland, Szansą na sukces, jakieś koncerty Disco Polo i inne muzyczne
    > w soboty od ~ 20-stej.

    No ale czy od 20-tej leci pierwsze powtórzenie czy już to drugie?
    A jak pierwsze - to od której leci to drugie?
    Jakiego i kiedy dokładnie filmu w dwójce nie mogłaś obejrzeć - i wg którego programu
    był zapowiadany?

  • 8. Data: 2021-10-18 12:33:26
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Oct 2021 12:27:20 +0200, Animka napisał(a):

    > Dobrze, ale mogleś napisać czy w twoim telewizorze jest tak samo z Voice
    > off Poland, Szansą na sukces, jakieś koncerty Disco Polo i inne muzyczne
    > w soboty od ~ 20-stej.

    Nie ma pojęcia, bo w kurwizji oglądam tylko filmy z TVP Kultura i czasem
    sport. O Zenka Martyniuka i Voice of Poland trzeba pytać melomanów.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    żeby rozpalić grilla."
    autor nieznany

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 9. Data: 2021-10-18 13:34:27
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-10-18 o 12:33, Olin pisze:

    > Nie ma pojęcia, bo w kurwizji oglądam tylko filmy z TVP Kultura i czasem
    > sport. O Zenka Martyniuka i Voice of Poland trzeba pytać melomanów.

    Nie musisz oglądać.Wystarczy zobaczyc co sie zaczyna, o której sie
    kończy a potem sprawdzić czy nie leci drugi ra.
    Szansę na Sukces i Voice Off Poland to ja bardzo lubię, ale 2 razy to
    samo pod rząd to chyba tylko debil może oglądać.
    Zastanawiam się też, czy to nie UPC coś namieszało i dlatego chcę
    sprawdzić jak jest u innych ludzi.

    --
    animka

  • 10. Data: 2021-10-18 13:37:32
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Oct 2021 13:34:27 +0200, Animka napisał(a):

    > Zastanawiam się też, czy to nie UPC coś namieszało i dlatego chcę
    > sprawdzić jak jest u innych ludzi.

    Trzeba pogadać z suterenem, bo on od telewizora nie odrywa oczu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/