  • 1. Data: 2021-10-18 12:45:50
    Temat: nareszcie jest
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Jest wykres, na który czekają wszyscy foliarze.

    Amerykańskie Centra Kontroli i Prewencji Chorób pokazują częstość
    hospitalizacji z podziałem na szczepionych i niezaszczepionych na kowid w
    USA.
    https://covid.cdc.gov/covid-data-tracker/#covidnet-h
    ospitalizations-vaccination

    Teraz już można spokojnie pisać, że z tymi szczepionkami to nie wiadomo,
    jak jest, jakoś wcale nie pomagają, no i że powszechnie wiadomo, jak się
    takie statystyki robi, a szwagier przecie nieszczepiony i ma się zupełnie
    dobrze.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 2. Data: 2021-10-18 13:00:48
    Temat: Re: nareszcie jest [Olin za (przymusowymi?) szczepieniami na kowid]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:
> [...]
    > takie statystyki robi, a szwagier przecie nieszczepiony i ma się zupełnie

    A do kurwy nędzy pokażesz badania
    1) spadku skuteczności szczepionek na kowid z czasem od zaszczepienia
    2) hospitalizacji z podziałem kolejne na warianty kowida

    Ja domniemania że te statystyka nie zmienią się znacząco do końca
    obecnego sezonu grypowego "nie podzielam". Ja daje scenariuszowi
    "bez większych zmian" 1/3 szans.

    IMHO Dyskusja *na grupie prawo* ma sens tylko w kwestii zasadności
    wprowadzania *prawnego przymusu* zaszczepienia się dla wszystkich
    lub dla niektórych grup. W USA policjanci w Chicago (ok 15_000 w sumie)
    wydają się szykować do "buntu" w kwestii przymusu szczepienia.

    --
    A. Filip

  • 3. Data: 2021-10-18 13:05:25
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Oct 2021 13:00:48 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > A do kurwy nędzy pokażesz badania
    > 1) spadku skuteczności szczepionek na kowid z czasem od zaszczepienia
    > 2) hospitalizacji z podziałem kolejne na warianty kowida

    Czemu sam tego nie zrobisz?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Demokracja kończy się wtedy, kiedy rząd zauważy, że może przekupić ludzi
    za ich własne pieniądze"
    Alexis de Tocqueville

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 4. Data: 2021-10-18 13:27:06
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Czemu sam tego nie zrobisz?

    A to ja *zacząłem* do czegoś przekonywać w tym wątku?
    Chcesz przekonywać *na poważnie* to rusz *swoją* ciężką dupę.
    Prawnik obrońca nie musi udowadniać, wystarczy że wzbudzi uzasadnione
    wątpliwości, zada odpowiednie pytania

    Jak mi się wydaje już parę miesięcy temu napisałem że wprowadzenie
    (szerokiego) *przymusu* szczepień w sezonie grypowym 2021/2022 to
    "nie najlepszy" pomysł. *Może* będzie sensowny na sezon grypowy
    2022/2023 jak już będą praktyczne dane o skuteczności szczepień
    i efektach ubocznych w perspektywie przynajmniej kilkunastu miesięcy.

    --
    A. Filip

  • 5. Data: 2021-10-18 13:36:18
    Temat: Re: nareszcie jest
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Oct 2021 13:27:06 +0200 (CEST), A. Filip napisał(a):

    > Chcesz przekonywać *na poważnie* to rusz *swoją* ciężką dupę.

    "Czemu to, prałacie, nie tak sami żywiecie, jako nauczacie?"\"

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 6. Data: 2021-10-18 14:12:40
    Temat: Re: nareszcie jest [Jak Olin kastruje cytowane posty[
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > "Czemu to, prałacie, nie tak sami żywiecie, jako nauczacie?"

    Mój przedpiśca "musiał" wykastrować mój post do jednego zdania żeby
    jego pierdolenie miało jakiś sens.

    --
    A. Filip

  • 7. Data: 2021-10-18 14:47:14
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

> [...]

    No ba, przecież wiadomo że to spisek koncernów, jest się bezpłodnym, a także
    zaczynają rosnąć włosy na pępku.

    > A do kurwy nędzy pokażesz badania
    > 1) spadku skuteczności szczepionek na kowid z czasem od zaszczepienia

    BYŁO !!!
    3% miesięcznie.
    Doinformuj się.

  • 8. Data: 2021-10-18 14:48:04
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Ja domniemania

    To się nie "domniemuj" tylko doucz, leniuchu.

  • 9. Data: 2021-10-18 15:42:15
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Mon, 18 Oct 2021 12:45:50 +0200, Olin napisał(a):
> [...]
    > takie statystyki robi, a szwagier przecie nieszczepiony i ma się zupełnie

    czekaj czekaj - ale to wyniki od stycznia do sierpnia.
    a jak jest w ostatnim tygodniu czy miesiacu?

    Bo lada dzien nasze minsterstwo twitnie kolejny tydzien, i co mi sie
    widzi, ze znow bedzie podobnie - tzn ze zaszczepieni stanowili ~20-30%
    nowych zachorowan i zgonow.
    A u nas akurat polowa zaszczepiona.

    Osgtatni tydzien jest tu
    https://www.cdc.gov/coronavirus/2019-ncov/covid-data
    /covidview/index.html

    Ale akurat nie podali, ilu chorych bylo zaszczepionych.

    Z drugiej strony mamy poczatkowe zapewnienia, ze szczepionka w okolo
    95% chronia przed zachorowaniem - na jakiejs podstawie to ustalono.

    Ktos klamal ... czy u nas jakies dziwne spoleczenstwo.

    J.

  • 10. Data: 2021-10-18 15:53:14
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 18 Oct 2021 15:42:15 +0200, J.F. napisał(a):

    > ale to wyniki od stycznia do sierpnia.
    > a jak jest w ostatnim tygodniu czy miesiacu?

    Też mnie to interesuje; jak coś znajdziesz, to daj znać.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl