    From: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: nareszcie jest
    Date: Tue, 26 Oct 2021 15:18:57 +0200
    <a...@w...eu> <skk7vp$7j2$1@gioia.aioe.org>
    <a...@w...eu> <h...@4...com>
    <6176c9a0$0$542$65785112@news.neostrada.pl> <a...@w...eu>
    <3k80evfo03w8$.6s4e3hxerpql$.dlg@40tude.net> <a...@w...eu>
    <8t8qivy1pwsa.1a46x885t4gv4$.dlg@40tude.net>
    <sl8i8l$tki$1@gioia.aioe.org> <a...@w...eu>
    <sl8qbg$11vj$1@gioia.aioe.org> <a...@w...eu>

    W dniu 26.10.2021 o 15:02, A. Filip napisał:
> [...]
    119451652

    > A streścisz to do prognoz zaniku odporności poszczepiennej na
    > marzec-kwiecień 2022 (końcówkę sezonu grypowego)? Bo to do tego się to
    > zasadniczo sprowadza na chwile obecną po przełożeniu na "szerszy obraz"
    > IMHO.
    >
    > Jak dla mnie szczepienia ma kowid co rok przed sezonem grypowym
    > "jeszcze ujdą (bez zachwytu)". Problemy zacznie się jak szczepienia nie
    > starczą na jeden sezon grypowy (sezon podwyższonego+ ryzyka zachorowania).

    ja bym się skupił na tym, czy ta szczepionka jest w ogóle skuteczna i
    czy bardziej nie szkodzi niż pomaga. Dziwne zapisy w umowach, które są
    tajne, a które wyciekły jeszcze bardziej nakazują ostrożność. Po
    wysłuchaniu tego co miał do powiedzenia dr Pieniążek skłaniam się do
    tego, że chodzi o podobny przekręt jak w przypadku zakazu produkcji
    żarówek. Otóż w opracowaniu były tanie żarówki ledowe, które nie miały
    aż tylu wad świetlówek, toteż trzeba było czymś zmusić ludzi do zakupu
    świetlówek, aby się zwróciło. Tu opracowywali technologię na szczepionkę
    na chorobę, okazało się, że jest dużo bezpieczniejszy lek, więc
    przerobili, zrobili zamieszanie, opłacono kogo trzeba i sprzedają
    eliksiry. Przynajmniej taki obraz wyłania się na podstawie tego
    przepytywania doktora Pieniążka. Jakby nie było jest znanym naukowcem,
    dodatkowo przez lata pracował w instytucjach badawczych w tym w CDC,
    więc zna trochę lepiej realia tam panujące.

    --
    http://kaczus.zrzeda.pl