  • 31. Data: 2007-04-20 00:28:59
    Temat: Re: mundurek
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Angie napisał(a):
    > Użytkownik "Andrzej Wróblewski" <c...@c...pl> napisał w wiadomości

    > W zgadywaniu jestes taki sam beznadziejny jak poprzednik:-)

    Tak się tłumacz.

    > Folwark zwierzecy czytalam ok 20 lat temu - przeceniasz moja pamiec :P

    Hmmm... Może faktycznie się myliłem? Twój poziom czytelnictwa zdaje się
    wskazywać na trzeci "filar" miłościwie panującej "kałolicji" ;->

  • 32. Data: 2007-04-20 07:32:35
    Od: "Lukasz" <l...@p...onet.WYTNIJpl>

    Za mundurem panny sznurem...

    ;)

    --
    Lukasz

  • 33. Data: 2007-04-20 07:51:27
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    wiadomości news:i3elf4-4m4.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Tak się tłumacz.

    Ja ci sie z niczego nie tlumacze bo tlumacza sie winni:-) Wygodnie zakladac
    najwidoczniej, ze jak ktos sie nie zgadza z twoja 'swiatla"opinia to pewnie
    dlatego, ze jestem moherowym kaczorkiem ale zycie nie zawsze jest takie
    proste:))

    Angie

  • 34. Data: 2007-04-20 09:46:11
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Szerr napisał(a):

    > Za nieprzestrzeganie regulaminu szkoły.

    Karać należy winnego. To rodzic nie kupił mundurka.

    > A jaki wpływ ma dziecko na to, że rodzic nie kupi mu podręczników?

    Żadnego. Podręczniki, w przeciwieństwie do mundurka są w szkole
    potrzebne, dlatego rodzice kupują przynajmniej te najpotrzebniejsze.

    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 35. Data: 2007-04-20 09:53:40
    Od: badzio <b...@n...skreslic.epf.pl>

    Patrze, patrze a tu miranka porozsypywal nastepujace haczki:
    > Fajnie mają. W Warszawie szkoła prywatna to od 700 do 1000 zł miesięcznie. W
    > szkole międzynarodowej czesne wynosi 17 tysięcy rocznie. Mundurki
    > obowiązkowe.
    Ale tez i zarobki w wawie wyzsze niz w Lodzi. O szkolach
    miedzynarodowych nie mowmy bo to inna liga.
    A, w szkole o ktorej pisze, mundurki nie sa wymagane;)
    --
    badzio

  • 36. Data: 2007-04-20 09:58:17
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Fri, 20 Apr 2007 11:46:11 +0200, krys w wiadomości
    <news:f0a25b$m40$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > To rodzic nie kupił mundurka.

    To niech kupi. Regulaminu należy przestrzegać.

    > Żadnego. Podręczniki, w przeciwieństwie do mundurka są w szkole
    > potrzebne, dlatego rodzice kupują przynajmniej te najpotrzebniejsze.

    O tym, co jest w szkole potrzebne, decyduje prawo i szkoła, nie każdy
    rodzic z osobna. Demokracja nie znaczy anarchia.

    --
    Sz.

  • 37. Data: 2007-04-20 10:13:53
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Szerr napisał(a):

    > To niech kupi. Regulaminu należy przestrzegać.

    Nie stać go na realizowanie fanaberii ministra. Wystarczy, że wyskrobie
    na podręczniki.

    > O tym, co jest w szkole potrzebne, decyduje prawo i szkoła, nie każdy
    > rodzic z osobna. Demokracja nie znaczy anarchia.

    I mundurkowe skojarzenia* ministra. Zobaczymy, jak ta demokracja zderzy
    się z życiem. Mnie minister może "...wężykiem, Jasiu, wężykiem".
    No, chyba, że mundurkiem będzie T- shirt z napisem "dosyć gier tych!",
    to mogę pomysleć.

    *podobno szkolny mundurek to jeden z najlepszych afrodyzjaków:-P.
    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 38. Data: 2007-04-20 10:28:44
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Fri, 20 Apr 2007 12:13:53 +0200, krys w wiadomości
    <news:f0a3p9$6b$1@inews.gazeta.pl> napisał(a):

    > Nie stać go na realizowanie fanaberii ministra. Wystarczy, że wyskrobie
    > na podręczniki.

    Jak to przekonująco wykaże, to jakaś pomoc się znajdzie.

    Nie ma co ciągnąć jałowej dyskusji. Ciebie stać, tylko Ci Giertych nie
    pasuje, więc chcesz robić demonstracje. Manipulujesz dyskusją znaczy.

    --
    Sz.

  • 39. Data: 2007-04-20 10:31:29
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Szerr napisał(a):

    > Jak to przekonująco wykaże, to jakaś pomoc się znajdzie.

    A z jakiej racji ma być pomoc? skąd ta pomoc się bierze, gdzieś na
    drzewach zamiast liści rosną banknoty? Była akcja "obiad dla kolegi",
    teraz będzie akcja "mundurek dla kolegi"? Tylu madrych siedzi w
    ministerstwie i nie wiedza, jak życie wygląda?

    > Nie ma co ciągnąć jałowej dyskusji. Ciebie stać, tylko Ci Giertych nie
    > pasuje, więc chcesz robić demonstracje. Manipulujesz dyskusją znaczy.

    Może mnie stać, może nie, nie widzę _żadnego_ uzasadnienia dla
    dokładania i tak obciążonym wydatkami ludziom kolejnego, nie widze też
    powodu, żeby odmawiać dzieciom czegoś, co jest im _naprawdę_ potrzebne,
    bo minister chce mieć drugie Chiny pod oknem. Niech sobie fantazje
    realizuje za własne pieniądze.
    EOT, idę odebrać dziecko z jeszcze NORMALNEJ szkoły.
    --
    pozdrawiam
    Justyna

  • 40. Data: 2007-04-20 10:51:30
    Od: "miranka" <a...@m...pl>

    "Szerr" <s...@g...peel> wrote in message

    > Jak to przekonująco wykaże, to jakaś pomoc się znajdzie.

    Nooo, i wtedy za fanaberie ministra będziemy płacić podwójnie, na swoje
    dziecko
    i jeszcze na cudze.

    > Nie ma co ciągnąć jałowej dyskusji. Ciebie stać, tylko Ci Giertych nie
    > pasuje, więc chcesz robić demonstracje. Manipulujesz dyskusją znaczy.

    Nie manipluje. Pisze, co myśli, a myśli to, co większość rodziców i, o
    dziwo, nauczycieli. Polska szkoła naprawdę ma ważniejsze problemy niż
    wymuszanie mundurków.
    Anka