  • 1. Data: 2007-04-18 21:37:38
    Temat: naprawa wady fabrycznej po gwarancji?
    Od: "Michał Trych" <m...@U...pl>

    witam,
    czy jesli serwis wymienia na gwarancji pewne elementy urzadzenia bo
    fabrycznie sa wadliwe - taka seria, a nie jeden przypadek, to czy serwis
    moze odmowic takiej naprawy po okresie gwarancji?
    Konkretnie mam na mysli urzadzenie dedykowane do okreslonej marki sprzetu
    ktore nie wspolpracuje ze wszystkimi urzadzeniami jak zapewnia producent,
    ale podczas gwarancji nieodplatnie wymienia sie prawie cale urzadzenie -
    plyte gl.

    Co do samych war. gwarancji - nie ma jako takiej karty gwar, jest tylko
    kartonik z napisem gwarancja miedzynarodowa - zadnych informacji nie ma,
    pozdrawiam
    michal

  • 2. Data: 2007-04-18 22:00:10
    Temat: Re: naprawa wady fabrycznej po gwarancji?
    Od: "GTW" <g...@A...pl>

    Użytkownik "Michał Trych" <m...@U...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Co do samych war. gwarancji - nie ma jako takiej karty gwar, jest tylko
    > kartonik z napisem gwarancja miedzynarodowa - zadnych informacji nie ma,

    Z ciekawości o jaką firmę chodzi i jaki produkt?

  • 3. Data: 2007-04-18 22:46:20
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 18.04.2007 Michał Trych <m...@U...pl> napisał/a:
    > czy jesli serwis wymienia na gwarancji pewne elementy urzadzenia bo
    > fabrycznie sa wadliwe - taka seria, a nie jeden przypadek, to czy serwis
    > moze odmowic takiej naprawy po okresie gwarancji?

    Może. Przecież jest to poza okresem gwarancji.

    > Co do samych war. gwarancji - nie ma jako takiej karty gwar, jest tylko
    > kartonik z napisem gwarancja miedzynarodowa - zadnych informacji nie ma,

    Czyli formalnie nie ma w ogóle gwarancji. Kiedy kupiłeś i czy jesteś
    konsumentem (kupiłeś prywatnie, od firmy, do prywatnego użytku)?

    --
    Macrin