  • 1. Data: 2007-04-19 07:02:31
    Temat: mundurek
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Co i komu grozi za niekupienie i nieużywanie mundurka w szkole?
    Czy państwo można za to karać dziecko? (raczej nie myśle o umieszczeniu w
    izbie dziecka, ale o konsekwencjach szkolnych.)

    Może jakieś zaświdczenie od lekarza,ze np może nosić tylko czystą bawełnę?
    albo sma już nie wiem co
    Może sprawę do sądu? W tempie jakim działają sądy dziecko do wyroku skończy
    edukację. tylko oco się sądzić?

  • 2. Data: 2007-04-19 07:46:49
    Temat: Re: mundurek
    Od: "Arek Margraf" <m...@W...onet.pl>

    Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > albo sma już nie wiem co
    > Może sprawę do sądu? W tempie jakim działają sądy dziecko do wyroku

    Wczoraj w jakims ZbiorKomie kierwoca busa wygrał sprawa w sądzie pracy, że
    nie może nosić krawatu (pracodawca poleciał po premi ale gość miał
    zaświadczenie, że z powodu tarczycy nie moze i juz) więc wszystko przed
    tobą. :)

    A.

  • 3. Data: 2007-04-19 08:35:08
    Od: Szerr <s...@g...peel>

    Dnia Thu, 19 Apr 2007 09:02:31 +0200, TMK w wiadomości
    <news:f0747s$61g$1@atlantis.news.tpi.pl> napisał(a):

    > Co i komu grozi za niekupienie i nieużywanie mundurka w szkole?

    To samo co w domu za nieprzestrzeganie zasad ustalonych przez rodziców.
    Plus kary statutowe i niższa ocena zachowania.

    > Czy państwo można za to karać dziecko? (raczej nie myśle o umieszczeniu w
    > izbie dziecka, ale o konsekwencjach szkolnych.)

    Oczywiście.

    --
    Sz.

  • 4. Data: 2007-04-19 09:14:58
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Może jakieś zaświdczenie od lekarza,ze np może nosić tylko czystą bawełnę?
    > albo sma już nie wiem co

    Myslales o wizycie u dobrego psycholga na przyklad?

    Angie

  • 5. Data: 2007-04-19 11:15:52
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Angie napisał(a):
    > Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Myslales o wizycie u dobrego psycholga na przyklad?

    ...odezwał się elektorat LPR...

  • 6. Data: 2007-04-19 11:21:28
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    TMK napisał(a):
    > Co i komu grozi za niekupienie i nieużywanie mundurka w szkole?

    Zasadniczo najwyżej obniżenie oceny ze sprawowania.

  • 7. Data: 2007-04-19 11:27:52
    Od: "*piotr'ek*" <p...@g...pl>

    > To samo co w domu za nieprzestrzeganie zasad ustalonych przez rodziców.

    Ale zasady ustalają rodzice, a nie koniu.

    > Oczywiście.

    NIE MOŻE!!!

    +inż.leva+

  • 8. Data: 2007-04-19 12:42:17
    Od: "Angie" <j...@o...eu>

    wiadomości news:nt0kf4-052.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > ...odezwał się elektorat LPR...

    Ze niby ja? Trafiles jak kula w plot. Po prostu uwazam, ze pieniactwo nalezy
    leczyc - a wizja, ze komus sie bedzie chcialo wyczyniac cuda niewidy w
    postaci zaswiadczenia lekarskiego czy pedzenia do sadu w takiej
    pierdolkowatej sprawie moim zdaniem wymaga wlasnie konsultacji dobrego
    specjalisty

    Angie

  • 9. Data: 2007-04-19 13:30:12
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Angie" <j...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Myslales o wizycie u dobrego psycholga na przyklad?
    >
    > Angie
    Tak pójde do psychiatry, zdiagnozują mi ostrą fobię i nerwice na mundurek,
    i moje dziecko nie bedzie musiało go nosić...

    Jak by mnie było stać na porządną prywatna szkołę to oczywiście byłabym za
    mundurkami. Ale znając zycie to mundurki będą jak najtańsze czyli albo
    rozlatujace się po pierwszym praniu, albo ze sztucznych materiałów.

  • 10. Data: 2007-04-19 13:35:00
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    wiadomości news:781kf4-g72.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Zasadniczo najwyżej obniżenie oceny ze sprawowania.

    Czyli można ukarać dziecko za postępowanie rodziców?
    Załózmy ze ja się nie zgadzam na mundurki. Rozumiem ze ja dostaję gzrywnę
    czy areszt, ale dlaczego dziecko ,które nie ma mozliwości legalnego
    zarobienia pieniędzy na mundurek i kupienia go?
    Chodzi mi o podstawę prawną..