  • 1. Data: 2007-04-19 07:21:25
    Temat: Niedotrzymanie warunków umowy kupna - sprzedaży
    Od: xEM <x...@g...com>

    Sytuacja:
    Kupno mieszkania, kupujący i sprzedający podpisują akt notarialny.
    Zapłata za nieruchomość jest dokonywana przelewem i jest zaznaczone w
    akcie, że ma być dokonana w ciągu załóżmy 7 dni.

    I teraz pytanie:
    W jakim czasie po upłynięciu tych 7 dni sprzedający może
    zakwestionować, że warunek podstawowy, czyli zapłata za nieruchość nie
    został spełniony ?

  • 2. Data: 2007-04-19 21:16:31
    Od: "ebeb" <b...@p...onet.pl>

    W dniu podpisania aktu jest już nowy właściciel i kasa nie ma tu nic do
    rzeczy.W akcie notarialnym nie może być postawiony warunek tak więc
    sprzedający teoretycznie może już 8 mego dnia gonić do komornika, a ten
    podjąć egzekucję, tym bardziej że ma z czego (nabył mieszkanie).
    ebeb

    s.com...

  • 3. Data: 2007-04-20 12:40:27
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 19 Apr 2007 23:16:31 +0200, ebeb napisał(a):

> [...]
    > sprzedający teoretycznie może już 8 mego dnia gonić do komornika, a ten
    > podjąć egzekucję, tym bardziej że ma z czego (nabył mieszkanie).

    Obawiam się, że przed komornikiem to jeszcze trzeba do sądu.....

  • 4. Data: 2007-04-20 13:39:09
    Temat: Re: Niedotrzymanie warunków umowy kupna - sprzedaz.y
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    jureq napisał(a):

    > Obawiam się, że przed komornikiem to jeszcze trzeba do sądu.....

    Właściwie sporządzony akt notarialny jest od razu tytułem egzekucyjnym.