  • 1. Data: 2007-04-18 21:58:02
    Temat: Wypowiedzenie :)
    Od: "GTW" <g...@A...pl>

    Dzień dobry czy też dobry wieczór.
    Od końca listopada mam wątpliwą przyjemność pracowania w pewnym
    hipermarkecie o fikcyjnej nazwie "Wesko" (od łezki gdyby ktoś nie wiedział).
    Widziałem tam wiele sytuacji krzywdzących zarówno dla mnie jak i przede
    wszystkim dla innych osób. Nie raz nawet byłem świadkiem tego jak ktoś się
    popłakał (stąd też i nazwa bo nie mogę tu napisać o jaką faktyczną nazwę
    chodzi :D ). W każdym razie w teorii będę niedługo miał już nową pracę i
    chciałbym złożyć wypowiedzenie ale problem polega na tym, że nie wiem jak
    cała formułka ma wyglądać? Jest tu ktoś kto może mi pomóc? Ewentualny link
    czy też tekst zamieszczony na forum, który z pewnością komuś w przyszłości
    też by pomógł.

    PS.
    To o pisali w pewnej "faktycznej" gazecie o tym m.in. hipermarkecie, to
    prawda.

  • 2. Data: 2007-04-18 22:02:55
    Temat: Re: Wypowiedzenie :)
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "GTW" <g...@A...pl> napisał w wiadomości

    Mniej więcej tak:

    Jan Kowalski Paryja Wielka, 13 maja 2007 r.
    ul. Krzakowa
    Paryja Wielka

    Hiper-Super Market
    W E Z K O

    w Paryi Małej
    -------------

    Wypowiadam z dniem 30 czerwca 2007 roku umowę o pracę zawartą pomiędzy Waszą
    firmą a mną.

    (-) Jan Kowalski

    PS: Pamiętaj o terminie wypowiedzenia. O ile nie porozumiesz się z
    kierownictwem, to musisz wypowiedzenie złożyć na tyle wcześniej, by zachować ten
    termin.

  • 3. Data: 2007-04-18 22:08:05
    Od: piotr <p...@o...eu>

    http://www.hrc.pl/index.php?dzid=88&did=278
    http://www.pracuj.pl/kariera-wzory-pism.htm

  • 4. Data: 2007-04-18 22:27:20
    Od: "GTW" <g...@A...pl>

> [...]
    >
    > PS: Pamiętaj o terminie wypowiedzenia. O ile nie porozumiesz się z
    > kierownictwem, to musisz wypowiedzenie złożyć na tyle wcześniej, by

    W umowie o pracę mam okres wypowiedzenie dwa tygodnie zatem czy mam napisać
    "Wypowiadam z dniem 19 kwietnia 2007 roku umowę o pracę zawartą pomiędzy
    Waszą firmą a mną i oświadczam jednoczesnie, że z dniem 02 maja 2007 będzie
    moim ostatnim dniem pracy"? Bo nie rozumiem po prostu zachowanie terminu
    wypowiedzenia a może rozumiem a nie wiem o tym. Wiem, że to głupie ale
    jestem pracownikiem hipermarketu tak więc prosze o wytłumaczenie.

  • 5. Data: 2007-04-18 23:14:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "GTW" <g...@A...pl> napisał w wiadomości

    Wypowiedzenie masz zatem złożyć nie później, niż na dwa tygodnie przed
    planowanym terminem odejścia.

  • 6. Data: 2007-04-18 23:42:35
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:f06617$jmm$1@opal.icpnet.pl GTW
    <g...@A...pl> pisze:

> [...]
    > maja 2007 będzie moim ostatnim dniem pracy"? Bo nie rozumiem po prostu
    > zachowanie terminu wypowiedzenia a może rozumiem a nie wiem o tym.
    To raczej niemożliwe.

    > Wiem, że to głupie
    Fakt...

    > ale jestem pracownikiem hipermarketu
    To wiele wyjaśnia...

    > tak więc prosze o wytłumaczenie.
    Znajdziesz je w Kodeksie pracy który winieneś sobie przeczytać dla własnego
    dobra.
    Hint: KP Oddział 2 i Oddział 3. Wszystko jasno i bez poważniejszych
    wątpliwości opisane. Jak przeczytasz i czegoś nie będziesz pewien - pytaj.

    --
    Jotte

  • 7. Data: 2007-04-19 05:45:10
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    GTW <g...@A...pl> w

> [...]
    > Waszą firmą a mną i oświadczam jednoczesnie, że z dniem 02 maja 2007 będzie

    5 maja będzie ostatnim dniem.

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 8. Data: 2007-04-19 09:33:17
    Od: Herbi <z...@o...pl>

    Dnia 19 kwi o godzinie 01:42, na pl.soc.prawo, Jotte napisał(a):

    > Hint: KP Oddział 2 i Oddział 3.

    Jotte - no nie ... ty walisz takie kocopoły??
    Co to za "oddział"?? Szpitalny? Pancerny?

    --
    Herbi
    19-04-2007 11:33:15

  • 9. Data: 2007-04-19 10:46:49
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1jce14rv8k0x.dlg@onet.pl Herbi <z...@o...pl>
    pisze:

    > Jotte - no nie ... ty walisz takie kocopoły??
    > Co to za "oddział"?? Szpitalny? Pancerny?
    Oddział zamknięty. ;)
    Weź KP i zobacz sobie w Rozdziale 2 pt. Umowa o pracę, bo przecież o tym
    mowa.

    --
    Jotte