    From: krys <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: mundurek
    Date: Fri, 20 Apr 2007 12:31:29 +0200

    Szerr napisał(a):

    > Jak to przekonująco wykaże, to jakaś pomoc się znajdzie.

    A z jakiej racji ma być pomoc? skąd ta pomoc się bierze, gdzieś na
    drzewach zamiast liści rosną banknoty? Była akcja "obiad dla kolegi",
    teraz będzie akcja "mundurek dla kolegi"? Tylu madrych siedzi w
    ministerstwie i nie wiedza, jak życie wygląda?

    > Nie ma co ciągnąć jałowej dyskusji. Ciebie stać, tylko Ci Giertych nie
    > pasuje, więc chcesz robić demonstracje. Manipulujesz dyskusją znaczy.

    Może mnie stać, może nie, nie widzę _żadnego_ uzasadnienia dla
    dokładania i tak obciążonym wydatkami ludziom kolejnego, nie widze też
    powodu, żeby odmawiać dzieciom czegoś, co jest im _naprawdę_ potrzebne,
    bo minister chce mieć drugie Chiny pod oknem. Niech sobie fantazje
    realizuje za własne pieniądze.
    EOT, idę odebrać dziecko z jeszcze NORMALNEJ szkoły.
    --
    pozdrawiam
    Justyna