  • 11. Data: 2004-08-31 09:42:33
    Temat: Re: meldunek tymczasowy-pytanie.. :)
    Od: "L." <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik "lilianna" <l...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
    news:4131e7ee$1@news.home.net.pl...
    > Witam
    > Od końca wrzesnia w moim mieszkaniu w Krakowie z ktorego nie korzystam
    (sama
    > mieszkam na stale w Szczecinie) bedzie korzystala na zasadzie użyczenia
    moja
    > siostrzenica wraz z koleżnka.
    > Czy aby czasowo zameldowac te dwie osoby musze osobiście udac sie do
    > stosownego
    > Urzedu w Krakowie , czy tez wystarczy podpisana przeze mnie zgloszenie
    > pobytu
    > czasowego powyzej dwoch miesiecy przeslane do siostrzenicy poczta plus
> [...]

    dla zameldowania tymczasowego to oczywiście wystarczy.
    ostatnio mój kolega sie u mnie zameldował i tylko podpisywałam tą karte o
    pobycie oraz dałam mu umowę najmu mieszkania....Zastanawiam się jednak czy
    od tej fikcyjnej umowy najmu nie bede musiała odprowadzić podatku od
    przychodu do U.S., ale osoby fizyczne wynajmujące swój prywatny lokal
    odprowadzają podatek tylko od kwot faktycznie otrzynmanych, (U.S.
    potwierdził) a ja nic nie otrzymałam, wiec juz nawet nie pamietam, ze on u
    mnie jest zameldowany....

    L.