  • 1. Data: 2004-08-29 13:45:46
    Temat: Jaki rodzaj umowy wybrac?
    Od: misiek <m...@n...pl>

    Witam,

    Jaki rodzaj umowy mozna zastosowac, jesli pracowawca chce rozliczac
    pracownika w postaci prowizji od jakiegos tam obrotu?

    Warunkiem koniecznym jest to aby pracownik nie musial prowadzic
    dzialalnosci.

    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2004-08-31 10:02:31
    Temat: Re: Jaki rodzaj umowy wybrac?
    Od: "L." <r...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "misiek" <m...@n...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
    > pracownika w postaci prowizji od jakiegos tam obrotu?
    >
    > Warunkiem koniecznym jest to aby pracownik nie musial prowadzic

    nie wiem o jakiej kwocie wynagrodzenia jest mowa, ale
    mozna zwykla umowe o prace gdzie jest minimalny 824zl etat + prowizja od
    obrotu x%.

    wtedy zawsze masz podstawowa stawke wynagrodzenia + prowizje , która bedzie
    proporcjonalnie umniejszana np.o dni nieobecnosci w pracy.

    na prowizji mozna duzo zyskac ale takze i stracic w przypadku choroby np.
    wtedy pracodawca ma obowiazek wyplacic tylko chorobowe od podstawy 824zl.

    najczesciej prowizja jest doliczana do pensji z 1mc opóznieniem. Placa za
    sierpien 824, placa za wrzesien 824+ prowizja x% za obrót w mc sierpniu...

    L.