  • 1. Data: 2004-08-29 14:27:58
    Temat: meldunek tymczasowy-pytanie.. :)
    Od: "lilianna" <l...@p...neostrada.pl>

    Witam
    Od końca wrzesnia w moim mieszkaniu w Krakowie z ktorego nie korzystam (sama
    mieszkam na stale w Szczecinie) bedzie korzystala na zasadzie użyczenia moja
    siostrzenica wraz z koleżnka.
    Czy aby czasowo zameldowac te dwie osoby musze osobiście udac sie do
    stosownego
    Urzedu w Krakowie , czy tez wystarczy podpisana przeze mnie zgloszenie
    pobytu
    czasowego powyzej dwoch miesiecy przeslane do siostrzenicy poczta plus
    umowa
    uzyczenia mieszkania.
    Zgloszenie znalazlam w Internecie.
    Mowic szczerze nie bardzo mam czas na wyjazd do Krakowa w tygodniu roboczym
    i byloby dobrze gdyby udalo sie to zalatwic bez mojej obecności.

    Lilianna

  • 2. Data: 2004-08-29 14:31:26
    Temat: Re: meldunek tymczasowy-pytanie.. :)
    Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl>

    Użytkownik "lilianna" <l...@p...neostrada.pl> napisał w wiadomości
    > Witam

    Po co dwa razy to samo? :(

    D.

  • 3. Data: 2004-08-29 15:06:58
    Od: "lilianna" <l...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl> napisał w
    wiadomości news:cgspd2$c7h$1@opal.icpnet.pl...

    > Po co dwa razy to samo? :(
    >
    > D.

    opps.....
    przepraszam, wymsklo sie :))

    lilianna

  • 4. Data: 2004-08-29 15:20:03
    Od: "Dorota D." <potforrrek@USUŃBLABLA.gazeta.pl>

    > opps.....
    > przepraszam, wymsklo sie :))

    Po godzinie od "wymsknięcia" poprzedniego?
    Nieładnie... ;-P

    D.

  • 5. Data: 2004-08-29 15:34:54
    Od: Arek <a...@e...net>

    [..]
    > Mowic szczerze nie bardzo mam czas na wyjazd do Krakowa w tygodniu roboczym
    > i byloby dobrze gdyby udalo sie to zalatwic bez mojej obecności.

    A Ci ludzie to trzoda chlewna czy też barany, że chcesz je meldować?

    Arek

    --
    http://www.hipnoza.info

  • 6. Data: 2004-08-29 15:52:39
    Od: "lilianna" <l...@p...neostrada.pl>

    > A Ci ludzie to trzoda chlewna czy też barany, że chcesz je meldować?
    >
    > Arek
    >
    > --
    > http://www.hipnoza.info

    hm.... a czy to ma jakis wplyw na oczekiwana przeze mnie MERYTORYCZNA
    odpowiedz?
    ???
    melduje , bo tak rzecza przepisy :) , jednakze chcialabym zrobic to w sposob
    jak najbardziej dla mnie wygodny , a perspektywa jazdy kiluset km tylko ze
    wzgledu na fakt ze nie wiem czy to jest konieczne zdopingowala mnie abym
    zaczela zastanawiac sie czy nie zostalo to jakos uproszczone.
    dlatego tez batrdzo prosze o pomoc i informacje czy mozna te czynnosc
    (meldunek czasowy) dokonac bez fizycznej obecnosci wlasciciela lokum.

    lilianna

  • 7. Data: 2004-08-29 16:03:10
    Od: Arek <a...@e...net>

    > hm.... a czy to ma jakis wplyw na oczekiwana przeze mnie MERYTORYCZNA
    > odpowiedz?

    Nie ma. Ale to wolna grupa i nie muszę dawać zawsze merytorycznej
    odpowiedzi.
    Byłby też wolny kraj jakby ludzie nie dawali się traktować jak barany
    tudzież niewolnicy i chodzili się meldować.

    > melduje , bo tak rzecza przepisy

    Przepisy, które urągają ludzkiej godności, także Twojej.
    Takich przepisów się nie przestrzega tylko na nie pluje.

    pozdrawiam
    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek

  • 8. Data: 2004-08-29 16:12:25
    Od: "lilianna" <l...@p...neostrada.pl>

    hm....jednak wieze ze niezaleznie od socjologicznej oceny " ( przymusu)"
    dopelnienia obowiązku meldunkowego wierze znajdzie sie ktos kto orientuje
    sie w najnowszych przepisach >>> tak wiec czekam dalej na oswiecenie :D

    pozdro

    lilianna

  • 9. Data: 2004-08-29 16:26:32
    Od: "Paweł Stankiewicz" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    lilianna <l...@p...neostrada.pl> napisał(a):

    > Witam
    Witam

> [...]
    > pobytu
    > czasowego powyzej dwoch miesiecy przeslane do siostrzenicy poczta plus
    + dokument potwierdzający Twoje prawo do lokalu. Jeśli można meldować
    zaocznie, to wydaje mi się, że jest możliwość w drugą stronę.

    > Lilianna
    Paweł

  • 10. Data: 2004-08-29 17:54:54
    Od: "lilianna" <l...@p...neostrada.pl>

    Użytkownik "Paweł Stankiewicz" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w
    wiadomości news:cgt03o$pst$1@inews.gazeta.pl...

    > Witam
    > + dokument potwierdzający Twoje prawo do lokalu. Jeśli można meldować
    > zaocznie, to wydaje mi się, że jest możliwość w drugą stronę.
    > Paweł

    ....z tego widze ze chyba mozna tak zrobic , ale pewniej bedzie sprobowac
    dodzwonic sie do Urzedu w Krakowie i sprawdzic .....mam nadzieje ze ktos tam
    odbiera telefony...... :))