  • 1. Data: 2004-08-29 13:28:17
    Temat: meldunek tymczasowy
    Od: "lilianna" <l...@p...neostrada.pl>

    Witam
    Od końca wrzesnia w moim mieszkaniu w kRkowie z ktorego nie korzystam (sama
    mieszkam na stale w Szczecinie) bedzie korzystala na zasadzie użyczenia moja
    siostrzenica wraz z koleżnka.
    Czy aby zameldowac te dwie osoby musze osobiście udac sie do stosownego
    Urzedu w Krakowie , czy tez wystarczy podpisana przeze mnie zgloszenie obytu
    stalegon powyzej dwoch miesiecy przeslane do siostrzenicy poczta plus umowa
    uzyczenia mieszkania.
    Zgloszenie znalazlam w Internecie.
    Mowic szczerze nie bardzo mam czas na wyjazd do Krakowa w tygodniu roboczym
    i byloby dobrze gdyby udalo sie to zalatwic bez mojej obecności.

    Lilianna