  • 1. Data: 2004-08-29 13:29:49
    Temat: zakup mieszkania - kredyt na jedna osobe, a wspolna splata ...
    Od: "Asia" <o...@g...pl>

    Witam,
    kupujemy z chlopakiem mieszkanie na kredyt. Mieszkanie i kredyt jest na
    mnie, gdyz moj chlopak w chwili zakupu mieszkania nie miał udokumentowanych
    stalych dochodow. Obecnie mieszkanie splacamy wspolnie.
    Zanim wezmiemy slub chcielibysmy podpisac dokument, ktory by był pewna forma
    zabezpieczenia, ze taka forma splaty zaistniala.
    W zwiazku z tym mam takie zapytanie do grupy, jak sporzadzic taki dokument
    (może ktos się kiedys z podobna sytuacja spotkal i ma wzor pisma), czy
    możemy podpisac pismo miedzy soba, czy trzeba się udac do notariusza, jesli
    tak to jakie sa oplaty notarialne za taka usluge?

    Czekam na podpowiedz.

    Pozdrawiam,
    - Asia

  • 2. Data: 2004-08-29 16:21:00
    Od: "Mecenas" <m...@p...pl>

    Użytkownik "Asia" <o...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    jesli
    > tak to jakie sa oplaty notarialne za taka usluge?

    Idź do notariusza i dopisz go do tego mieszkania. Ceny podaje notariusz i
    można się targować.

    Michał

  • 3. Data: 2004-08-31 09:46:55
    Od: "L." <r...@p...onet.pl>

> [...]
    jesli
    > tak to jakie sa oplaty notarialne za taka usluge?

    wystarczy mieć udokumentowane wpłaty. np. przelew bankowy z jego konta na
    rachunek kredytowy
    lub umowa o wkładzie pieniężnym z jego strony.
    Należało kupić mieszkanie od razu na 2 os w akcie notarialnym.wtedy byłby
    współwłaścicielem.
    Kredyt to 2 sprawa.

    L.