  • 1. Data: 2004-08-29 13:47:07
    Temat: Śmieci wyrzucane na ulicę
    Od: "Adam" <A...@k...com.pl>

    Witam!

    Przy jednej z głównych ulic w Warszawie ciągle wyrzucane są śmieci
    przed wejściem do zsypu. Wejście to jest zamknięte i otwierane przez
    dozorczynię na czas opróżniania kubłów do śmieciarki. Dodam,
    że miejsce to jest od strony okien, a nie pod pustą ścianą.
    Są to śmieci powstałe w wyniku remontów mieszkań jak i codzienne,
    wyrzucane przez mieszkańców budynku, którym nie chce się
    pofatygować do otworów zsypu na półpiętrach oraz przez okolicznych
    mieszkańców, którzy nie mogą swoich śmieci wyrzucić pod własnym
    zsypem (na przykład z powodu istniejącego tam ogrodzenia).
    Dozorczyni jest bezradna i jest oczywiste, że nie może ciągle sprawdzać
    czy ktoś coś zostawił. Spółdzielnia już dawno obiecała wywiesić na
    drzwiach do zsypu informację o zakazie wyrzucania śmieci, ale do tej pory
    tego nie zrobiła. Zresztą, czy to w ogóle kogokolwiek by powstrzymało?

    Co można w tej sprawie zrobić?
    Jakie przepisy te sprawy regulują i jaka jest droga do kolejnych instancji
    w takiej sprawie (bo znając naszą rzeczywistość i "zamiłowanie" do
    porządku obawiam się, że nie będzie to sprawa łatwa).

    Bardzo proszę o rady, szczególnie o przykłady i sposoby skutecznego
    załatwienia takiej sprawy.

    Pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2004-08-29 19:29:52
    Temat: Re: Śmieci wyrzucane na ulicę - problem
    Od: "Adam" <A...@k...com.pl>

> [...]

    > porządku obawiam się, że nie będzie to sprawa łatwa).
    >
    > Bardzo proszę o rady, szczególnie o przykłady i sposoby skutecznego
    Mam jeszcze dodatkowe pytania.
    Czy można zrobić zdjęcie takim osobom podczas wyrzucania śmieci
    na ulicę i wywiesić je na przykład na drzwiach do budynku?
    Czy to jest legalne? Jakie przepisy to regulują?

    Pozdrawiam
    Adam

  • 3. Data: 2004-08-30 09:57:54
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Mam jeszcze dodatkowe pytania.
    > Czy można zrobić zdjęcie takim osobom podczas wyrzucania śmieci
    > na ulicę i wywiesić je na przykład na drzwiach do budynku?

    ocipiales?

    > Czy to jest legalne? Jakie przepisy to regulują?

    nielegalne i niezdrowe.

    > Pozdrawiam
    > Adam

    P.

  • 4. Data: 2004-08-30 10:13:31
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Przemek R. napisał:

    > ocipiales?
    NTG => pl.soc.seks.moderowana

    --
    Stasio Podróżnik
    Black 525 tds E-34 nr rej.RP XXXXX (pl.misc.samochody-bez naklepki ;))

  • 5. Data: 2004-08-30 11:30:36
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > NTG => pl.soc.seks.moderowana

    :)

    --
    '''''"""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""
    """"""""""

    odwiedź też forum poświęcone
    językowi C++ http://cpp.g5.pl

  • 6. Data: 2004-08-30 11:52:58
    Od: "Adam" <A...@k...com.pl>

    > :)

    Spodziewałem się poważniejszej dyskusji na tej grupie.
    Adam

  • 7. Data: 2004-08-30 12:23:48
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Użytkownik Adam napisał:

    > Spodziewałem się poważniejszej dyskusji na tej grupie.

    No dobra ... Włączamy myślenie Barejowskie ...
    Ok ... nie ma przeciwskazań prawnych do umieszczania takiej tablicy
    ... Pamiętaj, by aparat trzymać w brudnej ścierze do podłogi , inaczej
    zdjęcia stracą swój statut dowodów w sprawie odkładania śmieci pod
    zsypem na śmieci ...

    Gińcie ci, którzy zawzięli się na zaśmiecanie zsypów !

  • 8. Data: 2004-08-30 13:51:14
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    > No dobra ... Włączamy myślenie Barejowskie ...
    > Ok ... nie ma przeciwskazań prawnych do umieszczania takiej tablicy

    z czyims zdjeciem?

    prosze Cie..

    P.

    http://cpp.g5.pl Forum poświęcone językowi C,C++ i C#
    wraz z bibliotekami GUI, bibliotekami 3D i innymi...
    A Także FreePascalowi oraz Lazarusowi (darmowa delphi)
    Jeżeli masz problemy z tymi językami, koniecznie
    tam wejdź, twój post nie pozostanie bez odpowiedzi!

  • 9. Data: 2004-08-30 14:01:12
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    > z czyims zdjeciem?

    Czytaj ... ze zrozumieniem , nie tylko czytaj dla przeczytania ...
    Wymieniłem szczególny wymiar prawa, a w szczególności , dotyczący
    posługiwanie się cudzym wizerunkiem ...

    > prosze Cie..

    O co ?

  • 10. Data: 2004-08-30 15:36:44
    Od: "SQLwysyn" <s...@v...pI>

    Użytkownik "Adam" <A...@k...com.pl> napisał w wiadomości

    > Spodziewałem się poważniejszej dyskusji na tej grupie.

    Nie dziwie sie. Ja tez wchodzac tu po raz pierwszy sie takowych
    spodziewalem.
    Głównie udzielaja sie tutaj jednak sfrustrowane palanty wiec nie oczekuj
    odpowiedzi merytorycznych.

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt