  • 41. Data: 2013-04-30 08:36:45
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Liwiusz napisa?(a):

    > Mamy pewną panią, o której chcemy dowiedzieć się, czy jest kurwą.

    Jak widac w tym watku bardzo wyraznie, istnieja ludzie, ktorych kultura
    prawna jest bardzo niska. Tlumaczenie im poblemu, jakim stala sie sprawa
    Sawickiej to kopanie sie z koniem.

    ps. Po za tym chyba dales sie podpuscic i sprowadzic na ich poziom, na
    ktorym nie ma rozroznienia miedzy kurestwem a prostytucja...

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 42. Data: 2013-04-30 08:42:08
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-04-30 08:35, Liwiusz pisze:

    > Synu, śledczy tak bardzo nie mogli znaleźć dowodów przestępstwa, że aż
    > sami musieli jej dać łapówkę. Takie prowokacje nie przystoją
    > praworządnemu państwu. Czy gdybym zabrał cię do kina, zamiast byś się
    > uczył, czy mógłbym mieć do ciebie pretensje, że nie nauczyłeś się na
    > lekcję? Czy chcąc sprawdzić, czy jesteś złodziejem, mógłbym do
    > złodziejstwa cię nakłaniać?

    "Ależ przecież ta pani była posłem który przysięgał. Zrobiła źle,
    okradła Ciebie i mnie. Przecież sąd tak powiedział. Przez jakieś bajzel
    w przepisach czy niedoszkolonych policjantów ma sobie pójść wolno?
    Jak mam się czuć bezpiecznie skoro złapani złodzieje chodzą po ulicach? "

  • 43. Data: 2013-04-30 09:01:06
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-30 08:42, z pisze:

> [...]
    > w przepisach czy niedoszkolonych policjantów ma sobie pójść wolno?
    > Jak mam się czuć bezpiecznie skoro złapani złodzieje chodzą po ulicach? "

    Synu, nie ma żadnych dowodów, aby pani kogokolwiek okradła, nikt jej
    nawet tego nie zarzucał. Śledczym po prostu się pomyliło poszukiwanie
    przestępstwa z jego wykreowaniem.

    --
    Liwiusz

  • 44. Data: 2013-04-30 12:05:59
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-04-30 09:01, Liwiusz pisze:
    > Synu, nie ma żadnych dowodów, aby pani kogokolwiek okradła, nikt jej
    > nawet tego nie zarzucał. Śledczym po prostu się pomyliło poszukiwanie
    > przestępstwa z jego wykreowaniem.

    "
    To o czym ta pani tutaj gada? Jest na prochach, ułomna czy perfidna?

    http://www.wykop.pl/link/1491671/tak-biedna-beata-sa
    wicka-byla-prowokowana-do-przestepstwa-przez-cba-nag
    ranie/

    Czy myślisz że pogrożenie jej paluszkiem wystarczyłoby?
    "

  • 45. Data: 2013-04-30 12:31:47
    Od: Maruda <m...@n...com>

> [...]

    > uczył, czy mógłbym mieć do ciebie pretensje, że nie nauczyłeś się na
    > lekcję? Czy chcąc sprawdzić, czy jesteś złodziejem, mógłbym do

    Przeginasz. Dziecko ma do Ciebie zaufanie, wdrukowane. Wpisane do
    konstytucji.
    Poseł ma mieć wdrukowaną odporność na korupcję. Choćby sam jego szef
    partii proponował mu łapówkę.

    Wytłumaczenie dziecku jest prostsze:
    "Widzisz, synu - tak zwane "prawo" jest rzeczą względną i zależy od tego
    kto rządzi i kogo sądzi. Ważne jest, abyś miał zawsze za sobą
    odpowiednio mocnych ludzi. Ja nie będę żył wiecznie."

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 46. Data: 2013-04-30 12:40:59
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-04-30 12:05, z pisze:

> [...]
    wicka-byla-prowokowana-do-przestepstwa-przez-cba-nag
    ranie/

    > Czy myślisz że pogrożenie jej paluszkiem wystarczyłoby?

    Dzięki za wykop. Warto posłuchać.
    Pani S. wyraźnie wykazuje inicjatywę. To ona "nagrywa sprawę", rozważa
    zaiprzeciwy, kombinuje, ustawia.

    Wcale nie taka "biedna i nieporadna". Ot, kuta na 4 nogi kurwa.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 48. Data: 2013-04-30 15:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail ...@...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Co powiesz swojemu dziecku jak zapyta się dlaczego
    > skorumpowana pani ;-) popełniła przestępstwo i została uniewinniona?
    > "Wiesz synu w zasadzie to kraść nie można ale jak się dobrze pokombinuje
    > i ma POparcie to nie widzę przeszkód" ;-)

    Obejrzymy razem sędziego dredda po czym wyjasnię, że to tylko fikcja
    literacka.
    Wytłumacze ze prawo musza przestrzegac wszyscy - nawet jego rzekomi
    obrońcy.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    H. Jackson Brown, Jr.

  • 47. Data: 2013-04-30 15:00:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...irc.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > kurestwem a prostytucja...

    jak w tym dowcipie: prostytucja to zawód a kurwa to charakter :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Przepis na dziecko: 25dag miłości, 25dag namiętności, 2 jajka,

  • 49. Data: 2013-04-30 15:11:26
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Budzik napisa?(a):

    > Wytłumacze ze prawo musza przestrzegac wszyscy - nawet jego rzekomi
    > obrońcy.

    "Nawet"? Przede wszystkim!

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 50. Data: 2013-04-30 15:28:46

    W dniu 2013-04-30 15:11, januszek pisze:

    > "Nawet"? Przede wszystkim!

    Nie bądź taki. Dorzuć do grona jeszcze posłów i innych funkcjonariuszy
    bo się obrażą. ;-)