  • 31. Data: 2013-04-30 01:17:37
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    W dniu 27.04.2013 12:17, SQLwiel pisze:
    .

    > Jak to było? Żona Cezara powinna być poza podejrzeniami?
    Pisiory doniosły, że w Europie ot normalka i 3 europosłów ma przerąbane
    i nikt nad nimi nie płacze.

    http://januszwojciechowski.salon24.pl/503767,odrozni
    ajcie-na-litosc-boska-funkcjonariuszy-od-obywateli

  • 32. Data: 2013-04-30 06:57:08
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-04-30 01:17, Smok Eustachy pisze:

    > http://januszwojciechowski.salon24.pl/503767,odrozni
    ajcie-na-litosc-boska-funkcjonariuszy-od-obywateli

    i fajny komentarz:

    "
    Nie za dużo Pan wymaga, zważywszy że rzecznik rządu robi za sprzątaczkę,
    minister obwiesza się pożyczonymi i tykającymi koralikami, a żona byłego
    ministra rozsławia za wielką wodą przedsiębiorczość Polek.
    Jak tu się połapać kto jest kim?
    "

  • 33. Data: 2013-04-30 07:33:46
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-04-30 00:10, WM pisze:

    > Nalezy odroznic potencjalna podatnosc na demoralizacje, od rzeczywistej
    demoralizacji.
    > Ktos moze byc podatny, ale mimo to cale zycie byc uczciwym,
    > bo mial szczescie i nikt na nim nie probowal manipulacji.

    Jeśli jest podatny na demoralizację, to niech nie bierze się do sejmu.
    Jeśli bierze się do sejmu, to ma być absolutnie odporny na wszelkie
    podchody.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 34. Data: 2013-04-30 07:55:50
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-30 07:33, Maruda pisze:

    > Jeśli jest podatny na demoralizację, to niech nie bierze się do sejmu.
    > Jeśli bierze się do sejmu, to ma być absolutnie odporny na wszelkie
    > podchody.

    Marudo, przecież prowokacje to PRLowskie i SBowskie metody. Ja jestem z
    wyroku zadowolony.

    Słusznie prawił Lem, że po mału można doprowadzić nawet konklawe do
    kanibalizmu. Byle postępować stopniowo, krok za krokiem.

    Zatem: zamknijmy wszystkich. Wszak wszyscy dadzą się sprowokować.

    --
    Liwiusz

  • 35. Data: 2013-04-30 08:07:57
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2013-04-30 07:55, Liwiusz pisze:
    > Marudo, przecież prowokacje to PRLowskie i SBowskie metody. Ja jestem z
    > wyroku zadowolony.

    Masz rację. Reaguję zbyt emocjonalnie. Parlamentarzyści i samorządowcy
    są dla mnie tak plugawą klasą, że w emocjach odmawiam im wszelkiego
    prawa. Niesłusznie. Kajam się.

    Więc wracam do mojego wcześniejszego postulatu: Albo idą do pierdla
    Sawicka z Wądołowskim, albo Kaczmarek z Kamińskim (i Ziobrą). Jeśli nie
    ma winnych, to MinSpraw powinien się zdymisjonować. BTW: szkoda Gowina.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 36. Data: 2013-04-30 08:12:10
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-30 08:07, Maruda pisze:

> [...]
    > Sawicka z Wądołowskim, albo Kaczmarek z Kamińskim (i Ziobrą). Jeśli nie
    > ma winnych, to MinSpraw powinien się zdymisjonować. BTW: szkoda Gowina.

    Sawicka jest już skompromitowana.

    Natomiast jej skazanie na podstawie takich dowodów skompromitowałoby
    wymiar sprawiedliwości.

    Ten wyrok czyni więcej dobrego niż złego.

    --
    Liwiusz

  • 37. Data: 2013-04-30 08:19:21
    Od: Maruda <m...@n...com>

> [...]
    > i nikt nad nimi nie płacze.
    >
    > http://januszwojciechowski.salon24.pl/503767,odrozni
    ajcie-na-litosc-boska-funkcjonariuszy-od-obywateli

    Pan Janusz Wojciechowski - jakby czytał jeden z moich wpisów. W punkcie
    2 pisze:

    - - - cyt
    2. Obywateli państwo powinno zostawić w spokoju. Dopóki nie mordują, nie
    gwałcą, nie kradna, państwu wara od ich kontroli.

    Ale nie wara od funkcjonariuszy. Po co jest NIK, tysiąc siedemset
    zatrudnionych - żeby obywateli kontrolował? Nie, żeby kontrolował
    funkcjonariuszy!. I CBA też jest do kontrolowania funkcjonariuszy. I ma
    prawo, ba, obowiązek nawet ma, żeby funkcjonariuszy prowokować i jak
    trzeba zastawiać na nich pułapki.

    - - -

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 38. Data: 2013-04-30 08:20:47
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-27 06:50, SQLwiel pisze:
    > zapłacono jej nieobiegowymi pieniędzmi.
    > O kim to?
    >
    > Długo im na to zeszło, jednak. Tak długo trzeba było szukać posłusznego
    > sędziego?
    > No to ładne teraz możemy mieć zdanie o "demokracji". Sąd tak sądzi, jak
    > aktualny władza nakazuje. Ciekawe co PiS wymyśli, jak (odpukać) wróci do
    > władzy. :)

    Mamy pewną panią, o której chcemy dowiedzieć się, czy jest kurwą.

    Jak wiadomo, kurwą jest kobieta oddająca się za pieniądze, z wyjątkiem
    jeśli dotyczy to jej męża.

    Wymyśliliśmy metodę na sprawdzenie, czy kobieta jest kurwą polegającą na
    tym, że próbujemy przekonać ją do płatnego seksu.

    Już z góry widać, że metoda ta skazana jest na niepowodzenie, z
    założenia bowiem może dawać błędne wyniki.

    Na przykład:

    kobieta nie będąca kurwą (nie oddająca się za pieniądze), która na
    skutek przeprowadzonego testu zgodziła się na płatny seks (test stworzył
    to, co dopiero miał zbadać)

    kobieta będąca kurwą, która nie zgodziła się na płatny seks w teście

    Jedyną możliwością sprawdzenia, czy kobieta jest kurwą, byłoby
    *zaobserwować* czy w swoich normalnych czynnościach uprawia ona seks za
    pieniądze.

    Takoż samo z panią Sawicką.

    --
    Liwiusz

  • 39. Data: 2013-04-30 08:31:08
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-04-30 08:12, Liwiusz pisze:
    > Ten wyrok czyni więcej dobrego niż złego.

    Na prawdę tak myślisz?
    W taki sposób chcesz budować zaufanie do państwa i wymiaru
    sprawiedliwości? Jak można tak ograniczać się do konkretnej rozgrywki
    politycznej. Co powiesz swojemu dziecku jak zapyta się dlaczego
    skorumpowana pani ;-) popełniła przestępstwo i została uniewinniona?
    "Wiesz synu w zasadzie to kraść nie można ale jak się dobrze pokombinuje
    i ma POparcie to nie widzę przeszkód" ;-)

    PS. Cała prawda całą dobę ;-)

  • 40. Data: 2013-04-30 08:35:03
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-04-30 08:31, z pisze:

> [...]
    > politycznej. Co powiesz swojemu dziecku jak zapyta się dlaczego
    > skorumpowana pani ;-) popełniła przestępstwo i została uniewinniona?

    Synu, śledczy tak bardzo nie mogli znaleźć dowodów przestępstwa, że aż
    sami musieli jej dać łapówkę. Takie prowokacje nie przystoją
    praworządnemu państwu. Czy gdybym zabrał cię do kina, zamiast byś się
    uczył, czy mógłbym mieć do ciebie pretensje, że nie nauczyłeś się na
    lekcję? Czy chcąc sprawdzić, czy jesteś złodziejem, mógłbym do
    złodziejstwa cię nakłaniać?

    --
    Liwiusz