  • 1. Data: 2013-04-27 06:50:23
    Temat: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    zapłacono jej nieobiegowymi pieniędzmi.
    O kim to?

    Długo im na to zeszło, jednak. Tak długo trzeba było szukać posłusznego
    sędziego?
    No to ładne teraz możemy mieć zdanie o "demokracji". Sąd tak sądzi, jak
    aktualny władza nakazuje. Ciekawe co PiS wymyśli, jak (odpukać) wróci do
    władzy. :)

    --

    z szacunkiem - SQLwiel

  • 2. Data: 2013-04-27 09:51:21
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *SQLwiel* napisał(-a):

    > zapłacono jej nieobiegowymi pieniędzmi.
    > O kim to?

    O osobie źle się prowadzącej i fałszerzach, czyli trafił swój na swego
    :P

    > Długo im na to zeszło, jednak. Tak długo trzeba było szukać
    > posłusznego sędziego?

    A może znalazł się taki, który spojrzał na sprawę chłodnym okiem i
    uznał, że nawet za kurestwo płacić nieobiegowymi pieniędzmi się
    niegodzi?

    > No to ładne teraz możemy mieć zdanie o "demokracji". Sąd tak sądzi,
    > jak aktualny władza nakazuje. Ciekawe co PiS wymyśli, jak (odpukać)
    > wróci do władzy. :)

    Zalegalizuje nieobiegowe pieniądze z mocą wsteczną i ze wszystkimi
    skutkami z tego płynącymi, co sąd przyklepie zgodnie nakazem aktualnej
    władzy. I to będzie najprawdziwsza demokracja.
    Z mojej strony EOT, bo to NTG. hint: pl.soc.polityka

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 3. Data: 2013-04-27 12:05:20
    Od: c...@p...onet.pl

    On Saturday, April 27, 2013 6:50:23 AM UTC+2, SQLwiel wrote:

    > No to ładne teraz możemy mieć zdanie o "demokracji". Sąd tak sądzi, jak
    >
    > aktualny władza nakazuje. Ciekawe co PiS wymyśli, jak (odpukać) wróci do
    >
    > władzy. :)

    Brak odpornosci na demoralizacje nie jest karalny,
    dlatego nie powinien podlegac testowaniu.
    Natomiast demoralizowanie niewinnych, owszem, powinno podlegac karze. :)

    Jedynie kobiety maja prawo bezkarnie podpuszczac doroslych facetow,
    w ramach testowania sily razenia osobistych wdziekow.
    To, ze faceta bola po tym tescie jaja, to nie ich problem ;)

  • 4. Data: 2013-04-27 12:17:12
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2013-04-27 12:05, c...@p...onet.pl pisze:

    > Brak odpornosci na demoralizacje nie jest karalny,
    > dlatego nie powinien podlegac testowaniu.

    Ale przyjęcie łapówki - już powinno być karalne. I chyba (?) jest.

    > Natomiast demoralizowanie niewinnych, owszem, powinno podlegac karze. :)

    Wiesz... o ile można się zgodzić z argumentacją sądu, że specsłużby nie
    mogą prowokować każdego obywatela, to w przypadku parlamentarzystów
    uważam, że wymagania powinny być wyraźnie wyższe.
    Skoro odnotowano wiele przypadków korupcji we władzach, to
    parlamentarzystów prowokować i podpuszczać można i należy, w ramach
    testowania ich uczciwości. Dając im szczególnie silną władzę powinniśmy
    wymagać szczególnie nieskazitelnej postawy.

    Jak to było? Żona Cezara powinna być poza podejrzeniami?

    --

    z szacunkiem - SQLwiel

  • 5. Data: 2013-04-27 13:00:57
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail _...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > testowania ich uczciwości. Dając im szczególnie silną władzę powinniśmy
    > wymagać szczególnie nieskazitelnej postawy.

    Też się nad tym zastanawiałem. To może ustanowmy takie prawo.
    Dopóki go jednak nie ma - takie działania wydaja sie podejrzane. Zwłaszcza,
    jeżeli zajmuje sie nimi ktos tak mocno politycznie zaangazowany.

    Zreszta, o poszanowaniu prawa powiedział wczoraj sam zainteresowany, który
    stwierdził, ze nie akceptuje takiego wyroku. Zero refleksji. zero
    poszanowania do wyroku. To mówi wszyzstko.

    A cała sprawa całkiem nieźle się skonczyła.
    P. Sawicka i p. burmistrz wąłd... spaleni. Pan Kamiński spalony.
    Mam wrażenie, że to sytuacja win win :)
    Nawiązując do tematu - o kilku kurwach wiemy kim są. Trzeba tylko pamiętać.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 6. Data: 2013-04-27 20:46:31
    Od: c...@p...onet.pl

    On Saturday, April 27, 2013 12:17:12 PM UTC+2, SQLwiel wrote:

    > Ale przyjęcie łapówki - już powinno być karalne. I chyba (?) jest.

    W swietle prawa nie byla to lapowka, tylko polityczny spektakl propagandowy ;)

    > Jak to było? Żona Cezara powinna być poza podejrzeniami?

    Moze nie byc uczciwa, ale nie powinna dac sie przylapac na jakichkolwiek
    podejrzeniach ;)

    Sa kobiety, ktore rozpaczliwie poszukuja milosci.
    To wina ewolucji i romansidel, ktore tak je uksztaltowaly.
    Takie kobiety sa podatne na dzialania rozmaitych oszustow matrymonialnych,
    lub agentow stosujacych metody podpatrzone u Stasi (operacja Romeo).

    Kazdy czlowiek, jako wynik ewolucji, posiada jakies slabosci, z ktorymi musi walczyc.
    Utrudnianie mu tej walki jest niemoralne.
    W ekstremalnych sytuacjach wychodza u ludzi na jaw zwierzece cechy,
    ktore byly kiedys niezbedne do przetrwania w zlym srodowisku.
    Mozna nigdy nie byc w takiej sytuacji i nawet nie wiedziec, ze ma sie te cechy.

    Podobno cnota to tylko brak dobrej okazji ;)
    Przekonali sie o tym i Clinton i Piesiewicz i Polanski ;)

  • 7. Data: 2013-04-28 13:18:33
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-04-27 09:51, Big Jack pisze:

    > Z mojej strony EOT, bo to NTG. hint: pl.soc.polityka

    Tak łatwo się nie da. :-)

    Generalnie niech się banda prawników wykażei zrobi porzadek w paragrafach.
    W tej chwili mamy sytuację taką że jeden sąd na podstawie tych samych
    akt dostrzega korupcję a drugi że korupcja była ale w wyniku bajzlu
    prawnego nie można wsadzić do paki.
    O zgrozo dotyczy to funkcjonariusza publicznego.
    Przekaz jest taki:
    "Jak się dobrze zamiesza i poszuka dziury w całym to można każdą sprawę
    ukręcić"
    Jak Kowalski ma mieć zaufanie do tak działającego państwa i wymiaru
    sprawiedliwości?

  • 8. Data: 2013-04-28 13:22:50
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-04-27 13:00, Budzik pisze:
> [...]
    > Mam wrażenie, że to sytuacja win win :)
    > Nawiązując do tematu - o kilku kurwach wiemy kim są. Trzeba tylko pamiętać.

    Dziwię się że inteligentnemu człowiekowi obeznanemu z prawem nie sprawia
    dyskomfortu taki wyrok.
    Jeśli teraz automatycznie ten podstępny agent uwodzący niewinną k... nie
    dostanie wyroku za nadużycie i przekroczenie uprawnień (lub jego
    przełożeni) to tym większy dyskomfort.
    Tak nie może być w państwie prawa.

  • 9. Data: 2013-04-28 13:40:42
    Od: SQLwiel <_...@g...com>

    W dniu 2013-04-28 13:22, z pisze:

> [...]
    > Jeśli teraz automatycznie ten podstępny agent uwodzący niewinną k... nie
    > dostanie wyroku za nadużycie i przekroczenie uprawnień (lub jego

    Wniosek: Nie jesteśmy w państwie prawa. CBDO :)
    Tak właśnie uważam.

    Pierwszym sprawdzianem było co to państwo zrobi z komunistycznymi
    aparatczykami winnymi zbrodni przeciw narodowi. Nic nie zrobiło, bo to
    państwo (3 RP) dostało od tych aparatczyków władzę w sposób i na
    warunkach z nimi uzgodnionych.

    --

    z szacunkiem - SQLwiel

  • 10. Data: 2013-04-28 13:48:03
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 28.04.2013 13:22, z pisze:

> [...]
    > Jeśli teraz automatycznie ten podstępny agent uwodzący niewinną k... nie
    > dostanie wyroku za nadużycie i przekroczenie uprawnień (lub jego

    Wiesz, jest pewna różnica pomiędzy popełnieniem czynu zabronionego z
    własnej inicjatywy, a sytuacją kiedy ktoś jest do tego czynu de facto
    zmuszony - czy to poprzez bezpośrednią groźbę fizyczną, czy też poprzez
    psychologiczne manipulacje.

    Inna sprawa, że osoba podatna na takie manipulacje nie powinna trafić na
    stanowisko pozwalające to wykorzystać, ale jak to sprawdzić przed? A po
    może być już uodporniona.