  • 1. Data: 2013-04-25 23:38:13
    Temat: jak najłatwiej wyrwać chwasta?
    Od: Steff <s...@n...pl>

    Znajomy pedofil chciał pomóc mojej dziesięcioletniej córce. Na
    prowadzonym przez niego portalu zamieścił jej zdjęcie z apelem do
    ziomków i prośbą, by wpłacali pieniążki na ten słuszny cel.
    Odzew był spory. Zgromadzono kwotę która po czwórkroć przekroczyła koszt
    pięcioletniego leczenia i rehabilitacji mojej córki. Do tego znajomy
    zaoferował się, że nadwyżkę mogą przekazać mi za plecami Fiskusa.

    W związku z tym mam pytanie: jak gościa uziemić? Podkablować za
    propagowanie pedofilskich treści, czy próbę uszczuplenia budżetu państwa?

    Pozdrawiam,

    Steff

  • 2. Data: 2013-04-25 23:49:58
    Temat: Re: jak najłatwiej wyrwać chwasta?
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 25 kwietnia 2013 (23:38:13) napisano:

> [...]

    > W związku z tym mam pytanie: jak gościa uziemić? Podkablować za
    > propagowanie pedofilskich treści, czy próbę uszczuplenia budżetu państwa?

    Przeczytaj jeszcze raz własnego posta, i napisz ponownie. Bo na razie,
    to ja z niego nic nie rozumiem...

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 3. Data: 2013-04-25 23:52:58
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Steff wrote:
> [...]
    >
    > W związku z tym mam pytanie: jak gościa uziemić? Podkablować za
    > propagowanie pedofilskich treści, czy próbę uszczuplenia budżetu państwa?

    cos ci sie dwa watki pomieszaly.

  • 4. Data: 2013-04-26 00:23:07
    Od: "TujChusk" <C...@w...pl>

    Użytkownik "Steff" napisał w wiadomości grup
    .pl...

[...]

    Napij się chwaście Randapu.

  • 5. Data: 2013-04-26 00:25:29
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com>

    W dniu 25.04.2013 23:38, Steff pisze:

    [ciach coś dziwnego]

    Podobnie jak inni odnoszę wrażenie, jakby imię twoje brzmiało "Legion" ;)

    Przypominam lekcję ze szkoły: opowiadana historia powinna zawierać
    wstęp, rozwinięcie i zakończenie. Powinny one być logicznie połączone.

  • 6. Data: 2013-04-26 00:58:31
    Od: Bartolomeo <n...@g...com>

    W dniu 2013-04-25 23:38, Steff pisze:
    > Znajomy pedofil chciał pomóc mojej dziesięcioletniej córce.

    ziew,
    nawet dobrze trolować nie potrafisz.

  • 7. Data: 2013-04-26 14:52:55
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

> [...]
    >
    > W związku z tym mam pytanie: jak gościa uziemić? Podkablować za
    > propagowanie pedofilskich treści, czy próbę uszczuplenia budżetu państwa?

    To jest po polskiemu, nie po polsku, ale zrozumieć się da.
    Tak do końca cię moralnie nie rozumiem.
    W końcu zbierał pieniądze dla twojej córki, sam nie ukradła, a że ukradł
    społeczeństwu?
    I tak te pieniądze nie doszły by do społeczeństwa, a do mafiozy policjanta,
    sędziego czy innego skorumopowanego użędnika państwowego.

    Miałam legalną umowę o pracę z kwotą za całą pensję, tj żadna część pensji
    nie była na czarno. Pszed fiskusem, zusem itp chcałam być czysta, by płacić
    społeczeństwu co mu się należy, by to społeczenstwo zwróciło mi to gdy będę
    w potszebie.
    I co?
    Stszelali do mnie na terenie sądu bo się upomniałam o pensję.
    Jak bym pracowała na czarno omijając zus i fiskusa nie miała bym kłopotów.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 8. Data: 2013-04-26 15:06:33
    Temat: [OT]Re: jak najłatwiej wyrwać chwasta?
    Od: m <m...@g...com>

    On 04/26/2013 02:52 PM, Stokrotka wrote:

    > To jest po polskiemu, nie po polsku, ale zrozumieć się da.

    Widać nieznający j. polskiego mają jakąś więź która pozwala im się
    nawzajem zrozumieć.

    p. m.