  • 51. Data: 2013-04-30 17:00:11
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    z napisa?(a):

    > Nie bądź taki. Dorzuć do grona jeszcze posłów i innych funkcjonariuszy
    > bo się obrażą. ;-)

    Jak dla mnie powinno sie raz w miesiacu poslow losowo wybierac a potem
    przez godzinkie powinni kartowke napisac o ustawach, ktora sprawdzi ilu
    z nich przeczytalo ustawy, nad ktorymi glosowali w ostatnich trzech
    miesiacach... Ktory dostanie pale ten traci mandat i immunitet ;P

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 52. Data: 2013-04-30 18:13:54
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-04-30 17:00, januszek pisze:
> [...]
    > z nich przeczytalo ustawy, nad ktorymi glosowali w ostatnich trzech
    > miesiacach... Ktory dostanie pale ten traci mandat i immunitet ;P

    Nie trzeba było na złodziei głosować ;-)

    A swoją drogą. Ciekawe jak się będzie tłumaczył ten marszałek z peezelu.
    Strasznie jurny i pewny siebie. Okaże się że jest wrażliwym gejem a
    służbom się jeszcze dostanie za homofobię i dyskryminację. :-)
    Żałość!

  • 53. Data: 2013-04-30 18:29:32
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    z napisa?(a):

    > Nie trzeba było na złodziei głosować ;-)

    Co masz na mysli?

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"

  • 54. Data: 2013-04-30 18:44:21
    Temat: Re: kurwa nie jest kurw?, bo
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-04-29 23:34, Marek Dyjor pisze:
    > najdurniejsze jest że Pan K zapomniał zatwierdzić operacji wręczenia kasy
    > więc panowie agenci tak sobei dali jej jakieś pieniądze... Ona uznała ze to
    > honorarium za pomoc prawną:)

    No i fajnie, tylko szkoda, że im pokwitowania nie dała.

    --
    animka

  • 55. Data: 2013-04-30 18:54:37
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-04-30 08:36, januszek pisze:
    > Liwiusz napisa?(a):

    K-wa to robi za darmo. Za pieniądze to prostytutka.
    A Sawicka może k-wą nie była, ale sama mówiła, że ma kurwiki w oczach.
    Tylko, że to chyba już coś innego ;-)

    --
    animka

  • 56. Data: 2013-04-30 19:04:43
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-04-30 18:13, z pisze:

    > Nie trzeba było na złodziei głosować ;-)

    To nic by nie dało. Jakbyśmy jako naród nie poszli głosować to i tak-
    jak mieli wygrać to wygraliby. Mają swoich kolegów i rodziny. Zawsze
    jakiś głosy w urnach i tak by się znalazły.

    --
    animka

  • 57. Data: 2013-04-30 19:23:15
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-04-30 19:04, animka pisze:
    > To nic by nie dało. Jakbyśmy jako naród nie poszli głosować to i tak-
    > jak mieli wygrać to wygraliby. Mają swoich kolegów i rodziny. Zawsze
    > jakiś głosy w urnach i tak by się znalazły.

    Ale to chyba nie jest usprawiedliwienie wybierania ciągle mniejszego zła
    albo olewania wyborów? :-)

  • 58. Data: 2013-04-30 19:37:13
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-04-30 19:23, z pisze:

    > Ale to chyba nie jest usprawiedliwienie wybierania ciągle mniejszego zła
    > albo olewania wyborów? :-)

    Nie jest.
    Usprawiedliwieniem by było: 0=0.

    --
    animka

  • 59. Data: 2013-04-30 19:52:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@p...irc.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Budzik napisa?(a):

    > "Nawet"? Przede wszystkim!

    Oczywiście ze przede wszystkim.
    Ale z ich punktu widzenia oraz z punktu widzneia tej sytuacji: "nawet".

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Każdy samochód będzie ci mógł służyć do końca życia

  • 60. Data: 2013-04-30 20:01:45
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Budzik napisa?(a):

    > Ale z ich punktu widzenia oraz z punktu widzneia tej sytuacji: "nawet".

    Problem w tym, ze oni nie czuja sie najwyrazniej struzami prawa tylko
    funkcjonariuszami partii, ktora prawo i sprawiedliwosc ma zawsze po
    swojej stronie.

    j.

    --
    "Wibbly Wobbly TIMEY WIMEY!!!"