  • 181. Data: 2013-05-07 07:00:44
    Temat: Re: kurwa nie jest kurwą, bo
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Dlaczego odszkodowanie uważasz za niesprawiedliwe, skoro uznajesz
    > wyrok za sprawiedliwy?? - jak ktoś jest uznany sprawiedliwie za
    > niewinnego, to należy mu się odszkodowania za cierpienia , które
    > poniósł za niesłuszne (bo niepoparte dowodami;-) oskarżenia..

    Pisałem juz o tym.

    > Adwokaci b. poseł PO Sawickiej juz zapowiedzieli, że wystapia o
    > odszkodowanie, zresztą w wysokości wielokrotnie wyższej niz łapówka,
    > więc wyjdzie na swoje, jak mówiła "za friko" nie działała.;-))

    tym gorzej to będzie o pani Sawickiej świadczyć.

    > W obecnej sytuacji można się spodziewać dowolnego wyroku sądowego, bo
    > jesteśmy w "państwie prawa" ;-)))

    Rozumiem.
    Wyrok "uniewinniający CBA" udowadnia niewinność CBA.
    Wyrok wskazujący złe działanie CBA" udowadnia "panstwo prawa".

    Coś już o tym było w "W pustyni i w puszczy"...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Pieniądze są jak szósty zmysł, bez którego nie sposób wykorzystać

  • 182. Data: 2013-05-07 14:05:48
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-05-07 07:00, Budzik pisze:
> [...]
    > Wyrok wskazujący złe działanie CBA" udowadnia "panstwo prawa".
    >
    > Coś już o tym było w "W pustyni i w puszczy"...

    Zamiast (jak zwykle) pieprzyc bez sensu odpowiedz w końcu na zadane
    pytanie,- dlaczego to oburzasz się na żądanie odszkodowania dla b.
    posłanki Sawickiej skoro wyrok, którym ją uniewinniono uważasz za
    sprawiedliwy i słuszny;- skoro człowiek cierpiał niewinnie to należy
    mu się zadośćuczynienie;-))
    Co więcej , w takim wypadku powinno się Sawicką przywrócic do funkcji
    posła, a także, jako osobę z czystym kontem, jak to już sugerowano,
    powołać na ministra sprawiedliwości, jako doświadczonego funkcjonariusza
    państwowego z dużym, osobistym doświadczeniem w sprawach aparatu wymiaru
    sprawiedliwości;-)

    A tych, co mówią, że np. wzięła łapówkę, czy popełniła inne
    przestępstwo, np. żądała łapówki (co tez jest przestępstwem) to za kraty
    na 2 lata, zgodnie z art. 212 KK, bo zabronione jest zniesławiać osobę
    niewinną!
    Tego sędziego Rysińskiego tez ukarać za to, że śmiał poniżać publicznie
    b. posłankę Sawicką publicznie zarzucając jej brak etyki, czy
    moralnosci, - wszak sam stwierdził, że nie ma prawomocnych dowodów, żeby
    coś bezprawnego popełniła, a tylko takie dowody w państwie prawa liczą
    się i są ważne! -patrz wystąpienie Janusza Wojciechowskiego, b. sędziego
    sadu apelacyjnego, b. prezesa Naczelnej Izby Kontroli, adwokata:
    http://wpolityce.pl/artykuly/52399-mowa-nienawisci-d
    otarla-do-sadu-w-warszawie-sedzia-rysinski-w-ostrych
    -slowach-zaatakowal-niewinna-kobiete

  • 183. Data: 2013-05-07 17:33:29
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@t...wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > A Ty Marsjanin z Poznania.

    Maruda jest z Poznania?
    Tak czy siak - Animko - to bardzo pozytywne zjawisko ze wyrobiłas swoją
    markę w usenecie. Szkoda, ze wypowiedziami podobnymi do tej o ryciu
    instalacji w ścianach przy zmianie dostawcy prądu... ;-)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Poproszę o lekarstwo na zachłanność, ale DUŻO, DUŻO, BARDZO DUŻO

  • 184. Data: 2013-05-08 00:06:14
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@w...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Zamiast (jak zwykle) pieprzyc

    Juz ci mówiłem - takie teskty to mamusi prosto w oczy, a nie na grupe.

> [...]
    > posłanki Sawickiej skoro wyrok, którym ją uniewinniono uważasz za
    > sprawiedliwy i słuszny;- skoro człowiek cierpiał niewinnie to należy

    Ponieważ to że Sawicka została uniewinniona było spowodowane sposobem
    zebrania dowodów i stworzenia sytuacji.
    I chociaż jej działanie było moralnie naganne, to sąd uznał, że jednak
    przewiny CBA były bardziej nie do zaakceptowania.
    Ale potwierdził równiez naganne działanie Sawickiej, tyle ze bez możliwości
    ukarania jej za to.

    > Co więcej , w takim wypadku powinno się Sawicką przywrócic do funkcji
    > posła, a także, jako osobę z czystym kontem,

    ??
    poseł to jakies stanowisko? Sądziłem, ze trzeba być wybranym w wyborach...

    > jak to już sugerowano,
    > powołać na ministra sprawiedliwości, jako doświadczonego
    > funkcjonariusza państwowego z dużym, osobistym doświadczeniem w
    > sprawach aparatu wymiaru sprawiedliwości;-)

    W twoich ustach marny dowcip.

> [...]
    > przestępstwo, np. żądała łapówki (co tez jest przestępstwem) to za
    > kraty na 2 lata, zgodnie z art. 212 KK, bo zabronione jest zniesławiać

    Ja tam się nie znam. Wydawałoby się, że o faktach można mówić.

> [...]
    > http://wpolityce.pl/artykuly/52399-mowa-nienawisci-d
    otarla-do-sadu-w-wa
    > rszawie-sedzia-rysinski-w-ostrych-slowach-zaatakowal

    To skarż sędziego.
    P.S. Mam wrażenie, że ironi w artykule Wojciechowskiego nie wyczułeś.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Tylko niekiedy szczęście bywa darem, najczęściej trzeba o nie walczyć."

  • 185. Data: 2013-05-08 05:16:52
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-05-08 00:06, Budzik pisze:
> [...]
    > przewiny CBA były bardziej nie do zaakceptowania.
    > Ale potwierdził równiez naganne działanie Sawickiej, tyle ze bez możliwości

    Czyli dalej wykręcasz się jak piskorz od odpowiedzi i dalej nieudolnie
    manipulujesz!
    Uniewinnienie b. Poseł PO Sawickiej nie wynikło ze sposobu zebrania
    dowodów, ale z tego, że sąd je odrzucił, jako niewiarygodne,
    nierzetelne. Sąd w Polsce może orzekać wyłącznie w granicach ustaw, a
    żaden przepis prawa polskiego nie dyskwalifikuje dowodów z "zatrutego
    drzewa", tym bardziej, ze owego "zatrutego drzewa" nie było, zgodnie z
    orzeczeniami aż 6 rożnych organów aparatu sprawiedliwości badających
    praworządność postępowania CBA w tej sprawie. Gdyby zatem sąd uznał
    zebrane dowody na przestępstwo oskarżonej za wiarygodne i wystarczające
    to NIE MÓGŁBY (zgodnie z polskim prawem) uznac jej za niewinną
    niezależnie od tego, jak te dowody zostały zebrane.
    Ale! nawet gdyby przyjąć (powtarzam,-niezgodnie z polskim kodeksem
    postępowania karnego!!) twoje i sędziego Rysińskiego głupstwa o
    odrzucenie dowodów jako niewiarygodnych z tego powodu, iż pochodzą z
    "zatrutego drzewa" to należy być konsekwentnym i nie powoływać się na te
    rzekomo niewiarygodne, bo jakoby pozyskane z naruszeniem prawa dowody
    później, w celach propagandowych.
    A zatem powtarzam, -na jakiej podstawie oburzasz się, ze b. poseł
    Sawicka zażąda odszkodowania za swoje "cierpienia" skoro, w ślad za
    sędzią Rysińkim wszystkie dowody jej przestępstwa uznajesz za
    niewiarygodne, bo jakoby uzyskano je z naruszeniem prawa?
    Dlaczego zatem uwazasz jej postępowanie za niemoralne i nieetyczne,
    skoro, jak wyżej napisałem, wszystkie dowody na to uznałes za
    niewiarygodne bo jakoby uzyskane z naruszeniem prawa?
    Pozostałe twoje wypociny nie warte są czasu na odpowiedz.

    PS: Nawet w prawie amerykańskim dowody uzyskane z naruszeniem procedury
    (tj. z owego "złego drzewa" dyskredytuje się wyłącznie dlatego, iz
    uznaje się je za niewiarygodne, bo poza procedurami można wpływać na ich
    kształt i treść. Inaczej nie byłoby powodu je odrzucać.

  • 186. Data: 2013-05-08 12:05:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Uniewinnienie b. Poseł PO Sawickiej nie wynikło ze sposobu zebrania
    > dowodów, ale z tego, że sąd je odrzucił, jako niewiarygodne,

    Masło maślane.
    Sad uznal dowody za niewiarygodne i nierzetelne własnie ze względu na
    sposób zebrania i "kreowania".

> [...]
    > orzeczeniami aż 6 rożnych organów aparatu sprawiedliwości badających
    > praworządność postępowania CBA w tej sprawie.

    Ale tutaj nie do konca mowa o "owocach zatrutego drzewa".
    Owoce zatrutego drzewa moga być w Polsce jak najbardziej dopuszczone.
    Tutaj mieliśmy do czynienia (zgodnie z tym co ustalił sąd) z "kreowaniem
    sytuacji" - w analogii do zatrutego drzewa to nie było zbieranie owoców
    tylko zasadzenie drzewa.
    Poza tym a propos "owoców zaturtego drzewa" i zbierania dowodów z łamaniem
    praw obywateli - czytałem wypowiedź prawnika który wskazywał, że podejscie
    do tego tematu bedzie sie zmieniać, poniewż prawo europejskie zaaczyna
    wskazywać troche inne (bardziej pro prawa abywatelskie) podejscie.

> [...]
    > te rzekomo niewiarygodne, bo jakoby pozyskane z naruszeniem prawa
    > dowody później, w celach propagandowych.

    Nie zgadzam się.
    Zakładając prawdziwośc wersji, to że Sawicka wzięła łapówkę tylko dlatego
    że Agent tomek ją do tego zamówił a gdyby nie Agent, nigdy by do tej
    sytuacji nie doszło niezmienia faktu, że jednak Sawicka dała sie namówić a
    jako posłanka powinna być odporna na tego typu zakusy.
    Moralnie jest winna. jako polityk skonczona.

> [...]
    > niewiarygodne bo jakoby uzyskane z naruszeniem prawa?
    > Pozostałe twoje wypociny nie warte są czasu na odpowiedz.

    Nie uznałem ich za niewiarygodne.
    Uznałem, że wszelkiej maści policja powinna być "swietsza od papieza".
    Wiec załuje ze korzystali z uprawnien których nie mieli.
    i tak jak juz pisałem wczesniej - jestem otwarty na dyskusje pt: czy służby
    powinny mieć możliwość testowania uczciwości urzędników. Nawet jeżeli nie
    ma żadnych podstaw do podejrzewania ich o nieuczciwość.

    No i? Jaki ma to związek z Polską?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Życie nie jest ani lepsze, ani gorsze od naszych marzeń.

  • 187. Data: 2013-05-08 23:50:47
    Od: p47 <k...@w...pl>

    W dniu 2013-05-08 12:05, Budzik pisze:
> [...]
    następuje:

    > Masło maślane.
    > Sad uznal dowody za niewiarygodne i nierzetelne własnie ze względu na

    NO, nareszcie choć trochę do ciebie dotarło!! -przyznałeś, że, cyt. "Sąd
    uznał dowody ( na popełnienie przestępstwa przez b.posłankę PO Sawicką-
    przyp. moje) za niewiarygodne i nierzetelne" i nie ma znaczenia, z
    jakiego powodu to uczynił!
    A zatem zdaniem sądu nie ma wiarygodnego i rzetelnego dowodu na to, aby
    ta b. posłanka PO zarzucane jej przestępstwo popełniła!!
    W konsekwencji czego całkowicie bezpodstawnie (w świetle tego przecież
    akceptowanego przez ciebie wyroku) oburzasz się na żądanie przez nią
    odszkodowania, co więcej oszczerczo stawiasz jej zarzuty odnośnie jej
    etyki, bo przecież nie ma (wg prawomocnego orzeczenia sądu Rysińskiego)
    żadnego wiarygodnego i rzetelnego dowodu na popełnienie przez nią
    jakiegokolwiek przestępstwa!
    Również podobnie całkowicie bezpodstawnie i wbrew swojemu orzeczeniu
    sędzia Rysiński zarzucał jej jakieś naganne moralnie postępowanie.
    cbdo

    PS. W/wymienione konsekwencje tego wyroku to właśnie dowód nie wprost na
    to, jakie wyrok ten stanowi pogwałcenie elementarnych zasad
    praworządności i sprawiedliwości w Tuskolandzie..

  • 188. Data: 2013-05-09 00:00:47
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]

    > Również podobnie całkowicie bezpodstawnie i wbrew swojemu orzeczeniu
    > sędzia Rysiński zarzucał jej jakieś naganne moralnie postępowanie.

    Przyczepiłeś się tylko do przyjętej nomenklatury.
    Sad uznał dowody za "wykreowane" poniewaz nie dowiedziono ze gdyby nie
    prowokacja CBA to były jakiekolwiek inne próby korupcji ze strony
    Sawickiej.
    Uznał, ze w polskim prawie nie ma takiej instytucji jak "testowanie
    uczciwości" wiec dowód ze poslanka brala byly nierzetelny.

    Nie dlatego, ze wzieła. Dlatego, ze nigdy nie powinna mieć takiej okazji.

    P.S. Jak tam czekolada? Prezes juz pozwolił się objadać?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Stanęliśmy na skraju przepaści,