  • 1. Data: 2013-04-26 19:14:54
    Temat: prawo pracy
    Od: "Garg07." <g...@i...pl>

    Matka od 1,5 roku jest na urlopie wychowawczym. Umowa z pracodawcą kończy
    się jej za rok (była na 3 lata). Planowane jest kolejne dziecko.

    Czy wchodzi w grę taki scenariusz: kobieta wraca do pracy na miesiąc,
    zachodzi w ciążę i idzie na zwolnienie potem + rok na macierzyński +
    wychowawczy. Czy ma tu znaczenie, że umowa z pracodawcą się kończy? Co na to
    ZUS?

  • 2. Data: 2013-04-26 19:18:21
    Temat: Re: prawo pracy
    Od: "hiki o!" <h...@a...pl>

    On 26.04.2013 19:14, Garg07. wrote:
> [...]
    > zachodzi w ciążę i idzie na zwolnienie potem + rok na macierzyński +
    > wychowawczy. Czy ma tu znaczenie, że umowa z pracodawcą się kończy? Co

    Mowisz, ze zatrudniles laske bezdzieną i teraz jestes w d...e w imie
    solidarnosci spolecznje i polityki prorodzinnej płemieła?

    Sam jestem ciekaw co w takiej sytuacji jak piszesz - znajomy ma podobny
    problem...

    zen.aspx

  • 3. Data: 2013-04-26 20:19:45
    Od: "Garg07." <g...@i...pl>

    Użytkownik "hiki o!" <h...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Mowisz, ze zatrudniles laske bezdzieną i teraz jestes w d...e w imie
    > solidarnosci spolecznje i polityki prorodzinnej płemieła?

    Pudło ...

    > Sam jestem ciekaw co w takiej sytuacji jak piszesz - znajomy ma podobny
    > problem...

    Jaki znajomy? Przecież wiadomo że to chodzi o ciebie...

  • 4. Data: 2013-04-26 22:22:37
    Od: WAM <n...@n...nopl.pl>

    On Fri, 26 Apr 2013 19:14:54 +0200, "Garg07."
    <g...@i...pl> wrote:

> [...]
    >zachodzi w ciążę i idzie na zwolnienie potem + rok na macierzyński +
    >wychowawczy. Czy ma tu znaczenie, że umowa z pracodawcą się kończy? Co na to
    0141
    Art. 177. Par.3 Umowa o pracę zawarta na czas określony lub na czas
    wykonania określonej pracy albo na okres próbny przekraczający jeden
    miesiąc, która uległaby roz-wiązaniu po upływie trzeciego miesiąca
    ciąży, ulega przedłużeniu do dnia porodu.

    Po 33 dniu ZUS ZLA a także po porodzie ZUS (za pośrednictwem
    pracodawcy lub samodzielnie jeśli mały pracodawca) wypłaca to co ma
    wypłacać.

    WAM

  • 5. Data: 2013-04-28 08:38:54
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "WAM" <n...@n...nopl.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >

    > Po 33 dniu ZUS ZLA a także po porodzie ZUS (za pośrednictwem
    > pracodawcy lub samodzielnie jeśli mały pracodawca) wypłaca to co ma

    Natomiast taka umowa automatycznie wygasa z dniem porodu. Wszystkie
    naleznosci są dla ZUS jako naleznosci wynikłe z ubezpieczenia po dniu
    zwolnienia z pracy.

    pozdr-

  • 6. Data: 2013-04-28 15:06:54
    Od: adam <a...@w...pl>

    W dniu 2013-04-28 08:38, Danusia pisze:

> [...]
    >>
    > Natomiast taka umowa automatycznie wygasa z dniem porodu. Wszystkie
    > naleznosci są dla ZUS jako naleznosci wynikłe z ubezpieczenia po dniu

    A w ogóle to czy może wrócić do pracy na jeden miesiąc? Zdaje się
    (trzeba to sprawdzić), że na powrót do pracy w trakcie wychowawczego
    musi wyrazić zgodę pracodawca.

    Adam

  • 7. Data: 2013-04-29 07:57:16
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "adam" <a...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to sprawdzić), że na powrót do pracy w trakcie wychowawczego musi wyrazić

    TAK

    pozdr