  • 131. Data: 2008-09-13 11:47:53
    Temat: Re: kupno mieszkania z "wynajmującymi"
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Jacek_P <L...@c...edu.pl> pisze:

    > Nonsens. W tej chwili jest ochrona prawna osob LAMIACYCH umowy
    > cywilne. OCHRONA! Nawet po potwierdzeniu w sadzie lamania tej
    > umowy musisz pasozytowi zalatwic lokal zastepczy.

    W kraju z rozwiniętym rynkiem byłyby firmy sprzedające na to
    ubezpieczenie => Polska nie jest krajem prawdziwie wolnorynkowym :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Jedynym sposobem by żyć, jest pozwolić żyć.

  • 132. Data: 2008-09-13 13:40:42
    Od: Jacek Krzyzanowski <k...@k...pl>

    Dnia Sat, 13 Sep 2008 11:20:49 +0000 (UTC), Jacek_P napisał(a):

    > W tej chwili
    > jest to sankcjonowane niechlujnym i skorumpowanym polskim
    > prawem PASOZYTNICTWO.

    Dokladnie. Po dupie dostaja rowniez uczciwi najemcy, bo trudniej im znalezc
    mieszkanie, a z racji mniejszej podazy ceny sa wysokie.
    I nastepna propasozytnicza ustawa - Kodeks Pracy. Komu sluzy? Miernotom i
    leniom. Pracodawca powinien miec prawo zwolnic pracownika z dnia na dzien.
    Znam np. przypadki pan, ktore w ciagu czteroletniego okresu zatrudnienia
    pracowaly lacznie miesiac.
    Podobno kobietom trudno znalezc prace i mniej zarabiaja. Niech podziekuja
    troskliwemu ustawodawcy i swoim kolezankom.
    O tym, ze jestesmy chyba najbardziej schorowanym narodem swiata juz mi sie
    nie chce pisac.

  • 133. Data: 2008-09-13 14:09:33
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl> napisal:
    > W kraju z rozwiniętym rynkiem byłyby firmy sprzedające na to
    > ubezpieczenie => Polska nie jest krajem prawdziwie wolnorynkowym :-)

    Wyjatkowo musze sie tu z Toba zgodzic w calej rozciaglosci.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 134. Data: 2008-09-13 14:29:42
    Od: "witek67" <w...@o...pl>

    fakt, zle doczytałem :) mój bład.

  • 135. Data: 2008-09-13 15:28:14
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Jacek Krzyzanowski wrote:

    > Niby dlaczego? Wymiar sprawiedliwosci powinien gwarantowac przestrzeganie
    > umow.

    przeciez przestrzega. Teraz też. Żawsze możesz lokatorów eksmitować.

  • 136. Data: 2008-09-13 17:14:06
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2008-09-13 00:14 witek napisał/a:

    > a co to za polisa?

    DOM

    > z czego jest zadowolona? Fajny facete przyszedł? polisa jest na
    > kolorowym papierku?
    >
    > czy może zawalił sie budynek i warta bez mrugniecia okiem dala jej kase
    > na nowe mieszkanie?

    Dostala takie odszkodowanie po zalaniu mieszkania, że na remont starczyło.

    --
    animka

  • 137. Data: 2008-09-13 17:29:46
    Od: Jacek Skowroński <j...@v...pl>

    PT Jacek_P scripsit:

    > Ale to temat bardziej na pl.soc.prawo niz tutaj.

    Tutaj to właśnie pl.soc.prawo.

    --
    Jacek Skowroński Humans do it better
    http://www.dmoz.org/

  • 138. Data: 2008-09-13 18:03:47
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:1tx02rl7fqzdq$.570yc2q8mi1f$.dlg@40tude.net Jacek
    Krzyzanowski <k...@k...pl> pisze:

    > Dokladnie. Po dupie dostaja rowniez uczciwi najemcy, bo trudniej im
    > znalezc mieszkanie,
    Brednie. Mieszkań do wynajęcia jest od groma.

    > a z racji mniejszej podazy ceny sa wysokie.
    Ceny są wysokie przede wszystkim w dużych miastach i jest tak z choćby
    powodu większej możliwości uzyskania zatrudnienia, istniejących ośrodkach
    akademickich (studenci) oraz ciągle atrakcyjnej lokacie kapitału jaką są
    nieruchomości.
    Porównaj sobie z cenami wynajmu w pipidówach.

    > I nastepna propasozytnicza ustawa - Kodeks Pracy. Komu sluzy?
    Nie umiesz czytać? Czy nie umiesz rozumieć?

    > Miernotom i leniom.
    A uważające się za mądrzejszych i lepszych głupki zmienić go nie potrafią i
    muszą się do niego pojękując stosować.
    Interesujące, nieprawdaż?

    > Pracodawca powinien miec prawo zwolnic pracownika z dnia na dzien.
    Pod warunkiem, że zapłaci pracownikowi odszkodowanie w wysokości np. co
    najmniej 6-miesięcznych poborów, to można pomyśleć o takiej mozliwości.
    Zresztą podobne rozwiązanie przewiduje i obecne prawo pracy (którego jak
    widać nie znasz i/lub nie rozumiesz). Jest to wypowiedzenie ze zwolnieniem
    od świadczenia pracy.
    A na razie możesz sobie pogadać głupstwa i tyle twojego.

    > Znam np. przypadki pan, ktore w ciagu czteroletniego okresu zatrudnienia
    > pracowaly lacznie miesiac.
    A co w tym dziwnego? 3 miechy zwolnienia ZUS-ZLA, od 16 do 28 tygodni
    macierzyńskiego, 3 lata wychowawczego, po drodze wypoczynkowy - da się
    wystrugać (oczywiście nie za wszystko płaci pracodawca, więc nie ma co
    generalizować).
    Te uprawnienia są jednak faktycznie przesadnie rozbestwione.

    > O tym, ze jestesmy chyba najbardziej schorowanym narodem swiata juz mi sie
    > nie chce pisac.
    To nie pisz. Jeszcze ci się zdrowie całkiem pogorszy...

    --
    Jotte

  • 139. Data: 2008-09-13 18:28:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jacek_P pisze:

    > Nonsens. W tej chwili jest ochrona prawna osob LAMIACYCH umowy
    > cywilne. OCHRONA!

    Jaka ochrona? Musisz tylko zdobyć stosowny nakaz, bez którego komornik
    nic nie zrobi, bo niby z jakiej racji ma wierzyć komuś na słowo?

    > Nawet po potwierdzeniu w sadzie lamania tej
    > umowy musisz pasozytowi zalatwic lokal zastepczy.

    Nie, nie musisz. Musi gmina, tylko że gmina często nie ma. Chodzi m.in.
    o to, żeby bezdomni ludzie nie pętali się po ulicach i nie umierali na nich.

    > W przypadku braku tej OCHRONY wynajmujacemu dalej przyslugiwalyby
    > WSZYSTKIE prawa do wynajetego lokalu w granicach UMOWY, a w szczegolnosci
    > wymog odpowiednio dlugiego okresu wypowiedzenia. W tej chwili

    Zdefiniuj "odpowiednio długi".

    > jest to sankcjonowane niechlujnym i skorumpowanym polskim
    > prawem PASOZYTNICTWO.

    Daruj sobie tę tandetną demagogię, OK?

    > Tak. Mniejszego zla dla PASOZYTOW stanowiacych znaczacy
    > elektorat polskich partii politycznych.

    Przyganił kocioł garnkowi...

  • 140. Data: 2008-09-13 18:58:06
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Jacek Skowroński <j...@v...pl> napisal:
    > PT Jacek_P scripsit:
    > Tutaj to właśnie pl.soc.prawo.

    Literowka :) Mialo byc 'na pl.soc.polityka'
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek