    From: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kupno mieszkania z "wynajmującymi"
    Date: Sat, 13 Sep 2008 20:03:47 +0200
    <gadgga$qho$1@pippin.nask.net.pl> <j...@n...lechistan.com>
    <1...@4...net>
    <u...@n...lechistan.com>
    <1o4nreyylo1ec.13hpqx2a9g479$.dlg@40tude.net>
    <v...@n...lechistan.com>
    <15odfi6bg67ii.jnovkst5yxk1$.dlg@40tude.net>
    <o...@n...lechistan.com> <gag7mh$hp0$1@srv.cyf-kr.edu.pl>
    <1tx02rl7fqzdq$.570yc2q8mi1f$.dlg@40tude.net>

    W wiadomości news:1tx02rl7fqzdq$.570yc2q8mi1f$.dlg@40tude.net Jacek
    Krzyzanowski <k...@k...pl> pisze:

    > Dokladnie. Po dupie dostaja rowniez uczciwi najemcy, bo trudniej im
    > znalezc mieszkanie,
    Brednie. Mieszkań do wynajęcia jest od groma.

    > a z racji mniejszej podazy ceny sa wysokie.
    Ceny są wysokie przede wszystkim w dużych miastach i jest tak z choćby
    powodu większej możliwości uzyskania zatrudnienia, istniejących ośrodkach
    akademickich (studenci) oraz ciągle atrakcyjnej lokacie kapitału jaką są
    nieruchomości.
    Porównaj sobie z cenami wynajmu w pipidówach.

    > I nastepna propasozytnicza ustawa - Kodeks Pracy. Komu sluzy?
    Nie umiesz czytać? Czy nie umiesz rozumieć?

    > Miernotom i leniom.
    A uważające się za mądrzejszych i lepszych głupki zmienić go nie potrafią i
    muszą się do niego pojękując stosować.
    Interesujące, nieprawdaż?

    > Pracodawca powinien miec prawo zwolnic pracownika z dnia na dzien.
    Pod warunkiem, że zapłaci pracownikowi odszkodowanie w wysokości np. co
    najmniej 6-miesięcznych poborów, to można pomyśleć o takiej mozliwości.
    Zresztą podobne rozwiązanie przewiduje i obecne prawo pracy (którego jak
    widać nie znasz i/lub nie rozumiesz). Jest to wypowiedzenie ze zwolnieniem
    od świadczenia pracy.
    A na razie możesz sobie pogadać głupstwa i tyle twojego.

    > Znam np. przypadki pan, ktore w ciagu czteroletniego okresu zatrudnienia
    > pracowaly lacznie miesiac.
    A co w tym dziwnego? 3 miechy zwolnienia ZUS-ZLA, od 16 do 28 tygodni
    macierzyńskiego, 3 lata wychowawczego, po drodze wypoczynkowy - da się
    wystrugać (oczywiście nie za wszystko płaci pracodawca, więc nie ma co
    generalizować).
    Te uprawnienia są jednak faktycznie przesadnie rozbestwione.

    > O tym, ze jestesmy chyba najbardziej schorowanym narodem swiata juz mi sie
    > nie chce pisac.
    To nie pisz. Jeszcze ci się zdrowie całkiem pogorszy...

    --
    Jotte