  • 11. Data: 2005-02-26 01:30:06
    Temat: Re: kto ma rację?czy wygram z operatorem GSM?
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jano1 wrote:
    > Tak plusik.Liczą na to,że albo wejdzie się w następny okres juz
    > niepromocyjny, albo klienta przestraszą. Może to nie moralne rezygnować z
    > dniem zakończenia promocji.Ale to jak z dziewczyną jak daje to sie bierze i
    > bez ślubu.No nie?

    Może też pisałeś do nich 'do góry nogami' albo jakoś lustrzanie i nie
    zrozumieli?

    Bo masz tendencję do stawiania tekstu 'na głowie' (jakby nie dotarło to
    podpowiadam, że piję do twojego lamerskiego sposobu 'cytowania', którego
    się uparcie trzymasz, wbrew przykładom poprawnego pisania wszystkich
    innych).

  • 12. Data: 2005-02-26 01:37:32
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jano1 wrote:
    > Też traktowałem ten regulamin,że wypowiadam nie krócej niż 30 dniami, czyli
    > 19.01.2005 r.,a oni nadal interpretują sztywno 30 dni.Przesyłam treść
    > oryginalną oświadczenia:
    > Uprzejmie informuję,że wypowiadam umowę na korzystanie z usług operatorskich
    > Plus GSM dot nr 607xxxxx z upływem kolejnego okresu rozliczeniowego
    > (wytłuszconym drukiem)tj. ze skutkiem na dzień 24.02.2005 r.--- a oni jednak
    > wyłączyli 18.02.2005r.

    W zasadzie poprawne sformułowanie powinno brzmieć, że "wypowiadam umowę
    z dniem 24 lutego 2005 roku" (o ile 24-tego chciałeś mieć już telefon
    wyłączony), niemniej jednak wyraźnie w tym tekście widać, co miałeś na
    myśli.

    A "okres wypowiedzenia" oznacza, że co najmniej ileś dni wcześniej przez
    terminem wypowiedzenia należy drugą stronę o tym zawiadomić. Równie
    dobrze mogłeś wysłać do nich informację np. rok wcześniej, że za rok
    chcesz zrezygnować.

    Jeśli będą się domagać jakiejś kasy, to IMHO można to spokojnie
    potraktować jako próbę wyłudzenia i poskarżyć się prokuratorowi. Co
    więcej samo zbyt wczesne wyłączenie telefonu było bezprawnym zerwaniem
    umowy przez nich - i to Ty masz prawo domagać się ewentualnego
    odszkodowania (jeśli wykażesz, że poniosłeś przez to jakieś straty) w
    procesie cywilnym.

  • 13. Data: 2005-02-26 01:54:47
    Od: "Jano1" <j...@p...pl>

    Dzięki wszystkim za info i otuchę.Może piszę "na głowie",to jednak Plusik
    dobrze zrozumiał do kiedy mam chęć korzystać z ich usług.Tym bardziej,że po
    otrzymaniu od nich pisma zmieściłem się w czasie i ostrzegłem,że jeśli
    wyłączą wcześniej telefon, to poniosę straty - brak oczekiwanych ofert od
    kontrahentów w spornych dniach,na ten konkretny numer.Pomimo to wyłączyli
    powołując się na regulamin.Gość na grupie telefonia.gsm. miał taki sam
    przypadek,jednak w jego przypadku kazali wycofać wypowiedzenie i złozyć
    konkretnego dnia strasząc identyczna karą.
    wiadomości news:cvojss$2pr$1@opal.futuro.pl...

  • 14. Data: 2005-02-26 02:00:02
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jano1 wrote:
> [...]
    > otrzymaniu od nich pisma zmieściłem się w czasie i ostrzegłem,że jeśli

    [ciach]

    A gwizdnąć cię w ucho? CYTUJ POPRAWNIE!!!!!!!!!!!

  • 15. Data: 2005-02-26 02:04:18
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Jano1 wrote:
> [...]
    > strony umowy poważnie.Gorzej jak przekażą sprawę do sądu w/g lokalizacji ich
    > centrali, no jechać 450 km.Poniżej przekazuję oryginalną odpowiedż od
    > "dodatniego":
    > Uprzejmie informujemy, że nie ma możliwości rozwiązania umowy w innym
    > terminie niż regulaminowy, nawet jeśli na wniosku będzie podana konkretna
    > data z jaką Klient prosi o rozwiązanie umowy, umowa zostanie rozwiązana
    > następnego dnia po upływie terminu wypowiedzenia, czyli 31. dnia od
    > wpłynięcia wniosku do Pxxxxzxxxx S.A.
    > Z poważaniem,Biuro Obsługi Klienta Pxxx GSM

    No oni się chyba zdrowo narąbali w tym dniu, w którym to pisali.

  • 16. Data: 2005-02-26 02:08:10
    Od: "Jano1" <j...@p...pl>

    Proszę nie nagwizdajcie już mi po uszach.Już dostałem swoje od Plusika, a do
    tego spałem od czwartku z 2 godzinki.Jeszcze raz dzięki.Pocieszyliście mnie
    wszyscy, więc spadam lulu.
    wiadomości news:cvol72$36b$2@opal.futuro.pl...

  • 17. Data: 2005-02-26 02:32:23
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Jano1 wrote:
    > Proszę nie nagwizdajcie już mi po uszach.Już dostałem swoje od Plusika, a do
    > tego spałem od czwartku z 2 godzinki.Jeszcze raz dzięki.Pocieszyliście mnie
    > wszyscy, więc spadam lulu.

    Kudrcze blade! Lamo jedna! Jesteś niereformowalny!

    *plonk* i niech cię kryzys trafi!

  • 18. Data: 2005-02-26 09:30:05
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    No i wtedy, 2005-02-26 03:08, *Jano1* w te oto słowa się odzywa:
    > Proszę nie nagwizdajcie już mi po uszach.

    To odpowiadaj POD cytowanym tekstem.

    poczta: mwl na poczta kropka fm

  • 19. Data: 2005-03-01 19:37:38
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:cvol72$36b$2@opal.futuro.pl
    użytkownik *Andrzej Lawa* napisał(a):

    > A gwizdnąć cię w ucho? CYTUJ POPRAWNIE!!!!!!!!!!!

    Gwizdnij go! I za kodowanie też
    Big Jack

    --
    //////