    From: "Jano1" <j...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kto ma rację?czy wygram z operatorem GSM?
    Date: Sat, 26 Feb 2005 02:54:47 +0100

    Dzięki wszystkim za info i otuchę.Może piszę "na głowie",to jednak Plusik
    dobrze zrozumiał do kiedy mam chęć korzystać z ich usług.Tym bardziej,że po
    otrzymaniu od nich pisma zmieściłem się w czasie i ostrzegłem,że jeśli
    wyłączą wcześniej telefon, to poniosę straty - brak oczekiwanych ofert od
    kontrahentów w spornych dniach,na ten konkretny numer.Pomimo to wyłączyli
    powołując się na regulamin.Gość na grupie telefonia.gsm. miał taki sam
    przypadek,jednak w jego przypadku kazali wycofać wypowiedzenie i złozyć
    konkretnego dnia strasząc identyczna karą.
    wiadomości news:cvojss$2pr$1@opal.futuro.pl...