  • 1. Data: 2005-02-25 21:35:58
    Temat: Pytanie o ETS
    Od: "Fiołek" <f...@t...pl.wytnij.to>

    Witam. Mam na studiach przedmiot Instytucje i źrodła prawa UE i już na
    pierwszej lekcji magister zadał mi bym przygotował : jak wygląda
    procedura(jaka to petycja, na czym polega) wysłania petycji przez jednostkę
    do Europejskiego Trybunału Sprawiedliwości?? i na czym to polega?? Mam to
    zrobic dosłownie w 5, 6 zdaniach ale tak się składa, że nie posiadam jeszcze
    ksiażki i nie mogłem nigdzie tego znaleźć. Proszę o pomoc jeśli ktoś wie.

  • 2. Data: 2005-02-26 08:01:36
    Temat: Re: Pytanie o ETS
    Od: "Leszczak" <s...@g...pl>

    Użytkownik "Fiołek" <f...@t...pl.wytnij.to> napisał w wiadomości
> [...]
    jeszcze
    > ksiażki i nie mogłem nigdzie tego znaleźć. Proszę o pomoc jeśli ktoś wie.

    Jan Barcz - Prawo Unii Europejskiej zagadnienia systemowe, 2003.
    Jednostka nie może chyba w żadnym przypadku wnieść pozwu do ETS raczej do
    SPI, na podst. art. 288 TWE i chyba 232 TWE.

    pzdr Michał.

  • 3. Data: 2005-02-26 09:09:16
    Od: "Fiołek" <f...@t...pl.wytnij.to>

    Pozwu chyba nie ale może wysłać petycję. I właśnie chodzi mi o petycję którą
    można wysłać do ETSu. Na czym to polega?? W sumie sam nie rozumiem o co temu
    mojemu nauczycielowi chodzi ale może ktoś z was wie coś o takich petycjach.

  • 4. Data: 2005-02-26 11:44:38
    Od: "Konrad vel Legislator" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    jeszcze
    > ksiażki i nie mogłem nigdzie tego znaleźć. Proszę o pomoc jeśli ktoś wie.

    jakiej lekcji ??? chyba cwiczeniach....

    rzuc okiem do traktatu ustanawiajacego wspolnote europejska - dostepne w
    necie. albo na strone unii europejskiej tam jest wszystko

  • 5. Data: 2005-02-26 12:18:45
    Od: "Fiołek" <f...@t...pl.wytnij.to>

    Użytkownik "Konrad vel Legislator"
    > rzuc okiem do traktatu ustanawiajacego wspolnote europejska - dostepne w
    > necie. albo na strone unii europejskiej tam jest wszystko

    Możesz mi podać linka do tej stronki?? i wielkie dzięki za odpowiedź