  • 1. Data: 2005-02-25 21:38:50
    Temat: serwis, zepsuty telefon, po serwisowaniu jeszce bardziej..
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    oddalem telefon do naprawy, tel sie noramlnie wlaczal, jedynie nie bylo zasiegu.
    gosc z serwisu oddal mi telefon ktory sie nie włączal i mowi, ze cos z plyta
    glowna jest nie tak i nie da sie wgrac 'flasha' poniewaz jest uszkodzona plyta
    glowna. telefon zostal zakupiony przez allegro, i warunkiem jego zwrotu jest
    doprowadzenie go do stanu w jakim do mnie trafil - czyli bez zasiegu ale
    powinien sie wlaczac. jak mam to przetlumaczyc serwisantowi, ew. na jakie
    przepisy sie powolac, bo tel. sporo kosztowal.

    dzieki z aodp.
    pozdrawiam.

  • 2. Data: 2005-02-25 22:55:58
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > powinien sie wlaczac. jak mam to przetlumaczyc serwisantowi, ew. na jakie
    > przepisy sie powolac, bo tel. sporo kosztowal.

    czy to byl jakis oficjalny serwis czy typu stolik z lutownica?
    gosc prawdopodobnie zepsul komorke i gra tak zwanego glupa.
    czy masz jakies papiery na to ze oddales mu telefon?

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 3. Data: 2005-02-26 08:35:54
    Od: "Pawel Kozik" <p...@n...pl>

    > czy to byl jakis oficjalny serwis czy typu stolik z lutownica?
    > gosc prawdopodobnie zepsul komorke i gra tak zwanego glupa.
    > czy masz jakies papiery na to ze oddales mu telefon?

    serwis tak na 4 w skali 1-6 wyceniam.
    potwierdzenie powierzenia mu sprzetu do naprawy zwrocilem mu przy odbiorze.