  • 1. Data: 2005-02-25 22:51:40
    Temat: kto ma rację?czy wygram z operatorem GSM?
    Od: "Jano1" <j...@p...pl>

    Umowa zawarta na czas nieoznaczony.W Regulaminie zawarowany termin
    wypowiedzenia 30 dni od wpływu pisma do Działu Obsługi Klienta.Przecież nie
    wiem kiedy naprawdę przesłane tam pismo dotrze.Wysyłam 36 dni przed
    planowanym terminem ale z konkretnym zastrzeżeniem o jaki dzień mi
    chodzi.Operator nie uwzględnia tego terminu i wyłącza usługi dokładnie w 30
    dniu od wpływu pisma.Nadto przewiduje karę za rzekome zerwanie umowy.Jak to
    się ma do kodeksu cywilnego w przedmiocie rozwiązywania umów.Operator trwa
    na swoim stanowisku.Czy ważniejsza jest interpretacja regulaminu? Kopać sie
    z koniem? czy trwać do ewentualnej rozprawy sądowej? Pzd.All Janusz

  • 2. Data: 2005-02-25 22:58:26
    Temat: Re: kto ma rację?czy wygram z operatorem GSM?
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    Jano1 napisał(a):

    > Kopać sie z koniem?

    Kopac, ale najpierw opowiedzieć o co naprawdę chodzi. Umowa
    bezterminowa, kara za zerwanie... Domyślam się, że chodzi o dodatniego,
    ale nie rozumiem całej reszty

    M.

  • 3. Data: 2005-02-25 23:16:37
    Od: "Jano1" <j...@p...pl>

    Dzieki za odzew.Tak,tak chodzi o dodatniego...Miałem na czas nieoznaczony z
    promocją 12 miesięczną .Aby nie przegapić tego terminu - na 30 dni
    powiadomić o rezygnacji napisałem wypowiedzenie,że rezygnuję z konkretną
    datą tj.12 okresem rozliczeniowym i dałem to pośrednikowi w salonie 36 dni
    wcześniej,aby nie twierdzili,że dotarło po termnie.On to przesłał faksem
    niezwłocznie,a operator dokładnie w 30 dzień wyłączył usługi,traktujac z
    tym dniem że umowa została zerwana.Uważałem,że wcześniejsza zapowiedź z
    konkretną datą jest wiążąca.Oni natomiast trwają na stanowisku,że musiało to
    nastąpić dokładnie w 30 dniu i przez to traktuja,że nie dotrwałem do końca
    okresu promocji i żądają zapłaty kary za niedotrzymanie pełnego 12
    miesięcznego okresu rozliczeniowego.Mówiąc wprost,traktują wybiórczo co
    napisałem tj.rezygnację przyjeli ale według swoich wyliczeń terminów
    stwierdzając,że mogę sobie wnioskować do woli.
    Janusz

  • 4. Data: 2005-02-25 23:25:14
    Od: "renat" <r...@r...pl>

    Użytkownik "Jano1" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > napisałem tj.rezygnację przyjeli ale według swoich wyliczeń terminów
    > stwierdzając,że mogę sobie wnioskować do woli.

    Czy ja dobrze rozumiem ??
    Przesłałeś pismo "wypowiadam umowe z dniem xx.xx." dnia yy.yy. a oni
    twierdzą że tym samy zerwałeś umowe w dniu yy.yy. ???
    Absurd - kopać się oczywiście
    pozdrawiam
    renat

  • 5. Data: 2005-02-25 23:49:38
    Od: "Jano1" <j...@p...pl>

    Dzięki Renat za otuchę.Tu nie chodzi o 150 zeta,ale o zasadę,że nie traktują
    strony umowy poważnie.Gorzej jak przekażą sprawę do sądu w/g lokalizacji ich
    centrali, no jechać 450 km.Poniżej przekazuję oryginalną odpowiedż od
    "dodatniego":
    Uprzejmie informujemy, że nie ma możliwości rozwiązania umowy w innym
    terminie niż regulaminowy, nawet jeśli na wniosku będzie podana konkretna
    data z jaką Klient prosi o rozwiązanie umowy, umowa zostanie rozwiązana
    następnego dnia po upływie terminu wypowiedzenia, czyli 31. dnia od
    wpłynięcia wniosku do Pxxxxzxxxx S.A.
    Z poważaniem,Biuro Obsługi Klienta Pxxx GSM

  • 6. Data: 2005-02-26 00:20:02
    Od: Pajączek <c...@b...cy>

    No i wtedy, 2005-02-26 00:49, *Jano1* w te oto słowa się odzywa:

    Ale złośliwcy. To plus?

    poczta: mwl na poczta kropka fm

  • 7. Data: 2005-02-26 00:24:30
    Od: "Jano1" <j...@p...pl>

    Tak plusik.Liczą na to,że albo wejdzie się w następny okres juz
    niepromocyjny, albo klienta przestraszą. Może to nie moralne rezygnować z
    dniem zakończenia promocji.Ale to jak z dziewczyną jak daje to sie bierze i
    bez ślubu.No nie?

  • 8. Data: 2005-02-26 00:47:08
    Od: scream <n...@p...pl>

    Jano1 napisał(a):
> [...]
    > data z jaką Klient prosi o rozwiązanie umowy, umowa zostanie rozwiązana
    > następnego dnia po upływie terminu wypowiedzenia, czyli 31. dnia od
    [ciah]

    tylko że nie oni regulują takie sprawy, a kodeks cywilny.. to Ty
    wypowiadasz umowe, wiec Ty decydujesz o terminie, jedyne zastrzeżenie
    dotyczy tego, że Twoja deklaracja musi wpłynąć ileśtam dni "przed"

    co do Plusa to mają bardzo ciekawą polityke.. kiedyś zrywałem z nimi
    umowe, i mimo że pismo wpłynęło miesiąc przed końcem umowy, stwierdzili
    że mają prawo czekać z wyłączeniem 30 dni i naliczyć mnie za kolejny
    okres rozliczeniowy..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 9. Data: 2005-02-26 00:48:05
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    dotrze.Wysyłam 36 dni przed
    > planowanym terminem ale z konkretnym zastrzeżeniem o jaki dzień mi
    > chodzi.

    Hmmm - ale powiedz mi jakiego sformulowania uzyles:
    zalozmy, ze chcesz, zeby umowa przestala obowiazywacd 1 kwietnia 2005,
    skladasz pismo - dajmy na to - dzisiaj (26 lutego).
    Czy napisales:
    "Z dniem 1 marca 2005 wypowiadam umowe bla bla bla" (DOBRZE - skladasz
    oswiadczenie woli, ze z dniem 1 marca wypowiadasz, 31 marca minie 30 dni i 1
    kwietnia wylaczaja telefon)

    Czy tez "wypowiadam umowe blablabla, chce, zeby telefon przestal dziaiac 1
    kwietnia" (ZLE - nie wskazujesz momentu w ktorym wypowiadasz umowe, wiec +
    dsomyslnie stwierdza, ze wypowiadasz w dniu zlozenia pisma)

    Jak bylo?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 10. Data: 2005-02-26 00:55:01
    Od: "Jano1" <j...@p...pl>

    Też traktowałem ten regulamin,że wypowiadam nie krócej niż 30 dniami, czyli
    19.01.2005 r.,a oni nadal interpretują sztywno 30 dni.Przesyłam treść
    oryginalną oświadczenia:
    Uprzejmie informuję,że wypowiadam umowę na korzystanie z usług operatorskich
    Plus GSM dot nr 607xxxxx z upływem kolejnego okresu rozliczeniowego
    (wytłuszconym drukiem)tj. ze skutkiem na dzień 24.02.2005 r.--- a oni jednak
    wyłączyli 18.02.2005r.