  • 31. Data: 2021-10-09 13:27:16
    Temat: Re: kreda
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.10.2021 o 10:28, J.F pisze:

    > Choc jakby dobrze poszukac, to pewnie by sie cos znalazlo w sam raz.
    > Bieszczady, Orzysz ... albo tam na wschodzie - uciekna do Lukaszenki,
    > to ten ich nauczy :-)

    Dobrze kombinujesz - posłów już do ciepłego człowieka wysyłaliśmy i
    ponoć się lubią.

    --
    Shrek

  • 32. Data: 2021-10-09 13:33:55
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 9 Oct 2021 13:27:16 +0200, Shrek wrote:

    > Dobrze kombinujesz - posłów już do ciepłego człowieka wysyłaliśmy i
    > ponoć się lubią.

    W kazdym badz razie jest szansa, ze jak ich sie tam przy granicy
    zamknie, a oni uciekna, to zabladza, trafia na Bialorus ... i to
    bedzie tylko ich wina :-)

    Tylko ta mlodziez coraz cwansza niestety - uciekna, wsiada do tira,
    pojada do Szwecji, poprosza o azyl i bedzie wstyd na cala Europe i pol
    swiata.

    J.

  • 33. Data: 2021-10-09 13:37:38
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 09.10.2021 o 13:33, J.F pisze:

    > Tylko ta mlodziez coraz cwansza niestety - uciekna, wsiada do tira,
    > pojada do Szwecji, poprosza o azyl i bedzie wstyd na cala Europe i pol
    > swiata.

    Oj tam. Powie się, że sasin organizował i po sprawie.

    --
    Shrek

  • 34. Data: 2021-10-09 19:55:41
    Od: n...@o...pl

    Olin <k...@a...w.stopce> napisał(-a):

    > W dzieciństwie graliśmy w "kolarzy". Na ulicy malowaliśmy kredą trasę, po
    > której pstrykaliśmy kapsle. O żadnym kuratorze nie było mowy.

    Czasy się zmieniły -- w PRL takie rzeczy były dozwolone.

  • 35. Data: 2021-10-09 19:56:36
    Od: n...@o...pl

    Robert Tomasik <r...@g...pl> napisał(-a):

    > Ja też, ale nie przypominam sobie, by do malowania tych tras mamy nas
    > namawiały. Jak rodzice walczyli na ulicach, to nie wypychali dzieci.
    > Dostrzegasz różnicę?

    Ja też kiedyś namówiałem córkę do malowania kredą po chodniku.
    Ile lat za to jest?

  • 36. Data: 2021-10-09 20:05:37
    Temat: Re: kreda [dzieci żołnierzami politycznego boju]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    n...@o...pl pisze:

    > Ja też kiedyś namówiałem córkę do malowania kredą po chodniku.
    > Ile lat za to jest?

    A co zmalowała?

    Napisała przed ambasadą USA "Zbrodnie przeciw ludzkości (tortury) nie
    mogą pozostać bezkarne"? Podważała (aktualne) sojusze? :-)

    --
    A. Filip

  • 37. Data: 2021-10-09 21:06:00
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.10.2021 o 19:56, n...@o...pl pisze:

    > Ja też kiedyś namówiałem córkę do malowania kredą po chodniku.
    > Ile lat za to jest?

    Problemem nie jest malowanie chodnika samo w sobie, a rodzaj tego
    dzieła. Dla mnie największym z tego, że ktoś dzieci "podpuszcza" do
    tego. To sprawia, ze zastanawiam się, na ile taka osoba może w ogóle
    wychowywać dziecko i skłania ku poglądowi, ze powinno się jednak jakoś
    dozorować taką matkę. Gdyby matka to sama napisał, to rzecz uznałbym za
    niewartą zainteresowania.

    --
    Robert Tomasik

  • 38. Data: 2021-10-09 21:30:10
    Od: Shrek <...@w...pl>

> [...]
    > tego. To sprawia, ze zastanawiam się, na ile taka osoba może w ogóle
    > wychowywać dziecko i skłania ku poglądowi, ze powinno się jednak jakoś

    Ale jak by narysowali człowieka torturowanego na krzyżu to już fajnie?
    Co cię w tym rysunku tak oburzyło?

    --
    Shrek

  • 39. Data: 2021-10-09 22:51:21
    Od: n...@o...pl

> [...]

    > tego. To sprawia, ze zastanawiam się, na ile taka osoba może w ogóle
    > wychowywać dziecko i skłania ku poglądowi, ze powinno się jednak jakoś

    A jeżeli matka kupi dziecku tęczową torbę, to najlepiej rozstrzelać.
    Albo wywieźć do lasu (matkę i dziecko).

  • 40. Data: 2021-10-09 23:04:49
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 09.10.2021 o 22:51, n...@o...pl pisze:
    > A jeżeli matka kupi dziecku tęczową torbę, to najlepiej rozstrzelać.
    > Albo wywieźć do lasu (matkę i dziecko).

    Co Ci tęczowa torba przeszkadza?

    --
    Robert Tomasik