  • 21. Data: 2009-11-20 12:59:47
    Temat: Re: kradzione photo
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 20 Nov 2009 13:56:58 +0100, Henry(k) napisał(a):

    > Gdzie tam masz cokolwiek o unikalności?

    Są dwa warunki, które muszą być spełnione łącznie:

    "przejaw działalności twórczej o indywidualnym charakterze"

    "Unikalność" to w sumie jakby wypadkowa tych dwóch cech: unikalne, bo
    twórcze i indywidualne.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 22. Data: 2009-11-20 13:58:18
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    Tomasz@ napisał(a) w <4...@n...home.net.pl> :

    > tak,tyle,ze to sa unikalne ,nasze zdjecia.
    Klient kupił WASZ towar i chce go odsprzedać, bo nie spełnia jego oczekiwań?
    Posługuje się waszym zdjęciem? To daj mu ten towar spokojnie sprzedać. Bo
    chyba mógłby się czepić was i chcieć wam oddać, np z tytuły niezgodności
    towaru z umową.
    Swoją drogą podaj nazwę waszej firmy i adres strony internetowej. Bo chyba
    nie chciałbym niczego od was kupić.

    --
    Maciek
    I spend my time wasting yours.

  • 23. Data: 2009-11-20 14:03:41
    Od: Kapsel <k...@p...onet.pl>

    Jak Ci ktoś stolnął photo to go takenij do courta i będzie git.

    BP,NMSP :)

    --
    Kapsel
    http://kapselek.net

  • 24. Data: 2009-11-20 17:01:43
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    Olgierd pisze:

    > Ależ skąd, o kradzież z włamaniem ;-)

    A czemu nie o rozbój i gwałt?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 25. Data: 2009-11-20 18:55:40
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    spp pisze:

    > Tyle, że wtedy trzeba sąd przekonać iż jest tam jakaś myśl twórcza. ;)

    Przy zdjęciach obecna linia orzecznicza raczej nie pozostawia
    wątpliwości, że jest.

  • 26. Data: 2009-11-20 22:03:48
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Roman Rumpel pisze:

    > Przy zdjęciach obecna linia orzecznicza raczej nie pozostawia
    > wątpliwości, że jest.

    Zależy od zdjęć. Przy dostatecznie złych może się okazać, że są
    zwyczajnie tylko bardzo podobne ;)

    Zrób sobie np. źle naświetlone i nieostre zdjęcie jakiegoś przedmiotu z
    dwóch podobnych ujęć. I potem zgaduj, które było które (po odpowiednim
    wykadrowaniu "odbitki").

  • 27. Data: 2009-11-20 22:45:14
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

> [...]
    >
    > Zrób sobie np. źle naświetlone i nieostre zdjęcie jakiegoś przedmiotu z
    > dwóch podobnych ujęć. I potem zgaduj, które było które (po odpowiednim

    A Ty znów wymyślasz problemy z dala od rzeczywistego problemu :(

  • 28. Data: 2009-11-20 23:21:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Roman Rumpel pisze:

    > A Ty znów wymyślasz problemy z dala od rzeczywistego problemu :(

    Primo: bądź łaskaw odpowiadać merytorycznie, a nie personalnie.

    Secundo: ja się właśnie domagam pokazania rzeczywistego (tego
    konkretnego) problemu.

  • 29. Data: 2009-11-21 10:44:44
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Primo: bądź łaskaw odpowiadać merytorycznie, a nie personalnie.

    Co ja zrobię, ze to Ty, a nie kto inny rzuca takimi przykładami ;).
    No ale dobrze, poprawiam się i pisze bezosobowo:
    Nie należy zaciemniać dyskusji przykładami oderwanymi od postawionego
    zagadnienia.

    > Secundo: ja się właśnie domagam pokazania rzeczywistego (tego
    > konkretnego) problemu.

    Nie ma problemu. Stwierdziłem tylko, że obecna linia orzecznicza skłania
    sie do uznania każdego zdjęcia za przejaw działalnosci twórczej.

    Zapewne orzekali o wyraźnych zdjęciach. Z mojego doświadczenia wynika,
    że rzadko są publikowane, a następnie wykradane "źle naświetlone i
    nieostre" zdjęcia*

    * nie dotyczy zdjęć celebrytów robionych z kilometra ;)

  • 30. Data: 2009-11-21 12:45:37
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Roman Rumpel pisze:

    > No ale dobrze, poprawiam się i pisze bezosobowo:
    > Nie należy zaciemniać dyskusji przykładami oderwanymi od postawionego
    > zagadnienia.

    To nie był "przykład oderwany". Widziałeś te konkretne zdjęcia?

    > Nie ma problemu. Stwierdziłem tylko, że obecna linia orzecznicza skłania
    > sie do uznania każdego zdjęcia za przejaw działalnosci twórczej.

    A ja stwierdzam, że sędziowie nierzadko nie mają kontaktu z
    rzeczywistością. Ty chcesz ich w tym naśladować - a ja bym chciał
    zobaczyć ten konkretny przykład i dopiero wtedy się wypowiedzieć.

    > Zapewne orzekali o wyraźnych zdjęciach. Z mojego doświadczenia wynika,
    > że rzadko są publikowane, a następnie wykradane "źle naświetlone i
    > nieostre" zdjęcia*

    To był tylko jeden przykład.