  • 1. Data: 2009-11-19 19:12:53
    Temat: Pismo bez pieczątki z sądu
    Od: "Imiennika" <i...@v...pl>

    Widziałam w archiwum głosy że pieczątka słuzy do szybkiego pisania i nie ma
    żadnej mocy prawnej, jednak urzędy posługują się pieczęcią w orłem i jeśli sąd
    przysyła pismo bez pieczątki to jak to traktować ?

    Chodzi o uzupełnienie akt w toczącej się już sprawie.

    --
    Imiennika

  • 2. Data: 2009-11-19 19:28:38
    Temat: Re: Pismo bez pieczątki z sądu
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Imiennika" <i...@v...pl> napisał

    > jeśli sąd przysyła pismo bez pieczątki to jak to traktować ?

    Traktować normalnie i nie szukać dziury w całym.

  • 3. Data: 2009-11-19 19:39:09
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Imiennika napisał(a):

    > Widziałam w archiwum głosy że pieczątka słuzy do szybkiego pisania i
    > nie ma żadnej mocy prawnej, jednak urzędy posługują się pieczęcią w
    > orłem i jeśli sąd przysyła pismo bez pieczątki to jak to traktować ?

    To podróbka na pewno - może to fałszywy sąd? ;PPP

    j.