  • 1. Data: 2009-11-19 19:04:51
    Temat: rezygnacja z umowy na odległość - aneks
    Od: "Grzegorz M" <nie_dziala@nie_dziala.pl>

    Witam,

    Chciałem rozwiązać umowę z C+ (z końcem stycznie 2010), ale w rozmowie
    telefonicznej zostałem przekonany do pozostania i zgodziłem się na
    przedłużenie umowy z C+. Aneks obowiązuje od 1 lutego 2010 do 28.2011.
    Byłem przekonany, że jest to traktowane tak samo jak podpisanie umowy przez
    telefon tj. bedę miał 10 dni na rezygnację z tego zobowiązania.
    Aneks dotyczy innej oferty tzn. są inne warunki niż wcześniejsza umowa.

    Czy konsultanci C+ mają rację i nie przysługuje mi prawo do rezygnacji w
    ciągu 10 dni?

    W zasadzie rezygnacja z aneksu miała na celu zdobycie czasu na przemyślenie
    i ewentualne wyczekanie lepszej oferty, choć to co mi zaoferowali jest też
    całkiem sensowne.
    Jednak intuicyjnie dla mnie "C+" nie ma racji, a nie lubię, gdy ktoś wciska
    mi "kit". Argumenty jednego z konsultantów były takie, że nie jest to umowa
    na odległość, bo to ja zadzwoniłem do C+, a on jest w biurze, więc nie jest
    poza firmą (niezłe :)). Profilaktycznie rezygnację z umowy i aneksu wysłałem
    jednak pocztą, ale ciekawi mnie jak to wygląda zgodnie z prawem.

    Z góry dziękuję za informacje osób, które mają styczność z tego typu
    przypadkami :)

    pozdrawiam
    Grzegorz

    ---------