    From: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: kradzione photo
    Date: Sat, 21 Nov 2009 11:44:44 +0100

    Andrzej Lawa pisze:

    > Primo: bądź łaskaw odpowiadać merytorycznie, a nie personalnie.

    Co ja zrobię, ze to Ty, a nie kto inny rzuca takimi przykładami ;).
    No ale dobrze, poprawiam się i pisze bezosobowo:
    Nie należy zaciemniać dyskusji przykładami oderwanymi od postawionego
    zagadnienia.

    > Secundo: ja się właśnie domagam pokazania rzeczywistego (tego
    > konkretnego) problemu.

    Nie ma problemu. Stwierdziłem tylko, że obecna linia orzecznicza skłania
    sie do uznania każdego zdjęcia za przejaw działalnosci twórczej.

    Zapewne orzekali o wyraźnych zdjęciach. Z mojego doświadczenia wynika,
    że rzadko są publikowane, a następnie wykradane "źle naświetlone i
    nieostre" zdjęcia*

    * nie dotyczy zdjęć celebrytów robionych z kilometra ;)