  • 11. Data: 2009-11-20 03:39:19
    Temat: Re: kradzione photo
    Od: spp <s...@o...pl>

    macso pisze:

    > Ale to żaden biznes. IMHO należy skarżyć o kradzież praw autorskich.

    Tyle, że wtedy trzeba sąd przekonać iż jest tam jakaś myśl twórcza. ;)

    --
    spp

  • 12. Data: 2009-11-20 07:53:05
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 19 Nov 2009 22:46:17 +0100, Tomasz@ napisał(a):

    > tak,tyle,ze to sa unikalne ,nasze zdjecia.

    Niewątpliwie, jak każde inne artystyczne zdjęcie w katalogu sprzedażowym.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 13. Data: 2009-11-20 07:53:54
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 20 Nov 2009 00:39:15 +0100, Slawek Kotynski napisał(a):

    > Ale to żaden biznes. IMHO należy skarżyć o kradzież praw autorskich.

    Ależ skąd, o kradzież z włamaniem ;-)

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 14. Data: 2009-11-20 07:55:50
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Ależ skąd, o kradzież z włamaniem ;-)

    ... i z użyciem niebezpiecznego tora ;P

    j.

  • 15. Data: 2009-11-20 08:11:04
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Thu, 19 Nov 2009 22:46:17 +0100, Tomasz@ napisał(a):

    > tak,tyle,ze to sa unikalne ,nasze zdjecia.

    Pokaż te zdjęcia - "unikalne" to żadne kryterium, ważna jest wartość
    artystyczna.

    Pozdrawiam,
    Henry

  • 16. Data: 2009-11-20 09:41:45
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 20 Nov 2009 09:11:04 +0100, Henry(k) napisał(a):

    > Pokaż te zdjęcia - "unikalne" to żadne kryterium, ważna jest wartość
    > artystyczna.

    Dla oceny artystyczności, to i owszem. Z puntu widzenia art. 1 ust. 1
    pr.aut. liczy się jednak unikalność.
    Ale nawet ta unikalność nie wyklucza innych okoliczności, które jednak
    przemawiają, że może można.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 17. Data: 2009-11-20 09:52:31
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Olgierd napisał(a):

    > Dla oceny artystyczności, to i owszem. Z puntu widzenia art. 1 ust. 1
    > pr.aut. liczy się jednak unikalność.
    > Ale nawet ta unikalność nie wyklucza innych okoliczności, które jednak
    > przemawiają, że może można.

    Moze pytajacemu chodzi o prozaiczne podpisanie zdjecia a nie sam fakt
    ich publikacji bez zgody?

    j.

  • 18. Data: 2009-11-20 09:57:51
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Fri, 20 Nov 2009 10:52:31 +0100, januszek napisał(a):

    > Moze pytajacemu chodzi o prozaiczne podpisanie zdjecia a nie sam fakt
    > ich publikacji bez zgody?

    Rzadko widuję np. w katalogach czy na stronach www producentów informacje
    o autorstwie fotosów.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd

  • 19. Data: 2009-11-20 10:29:39
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    On 2009-11-20, Henry(k) <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> wrote:

    > Pokaż te zdjęcia - "unikalne" to żadne kryterium, ważna jest wartość
    > artystyczna.

    Oj, niekoniecznie, chyba że pijesz do błędów językowych :)

    --
    Marcin

  • 20. Data: 2009-11-20 12:56:58
    Od: "Henry(k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl>

    Dnia Fri, 20 Nov 2009 09:41:45 +0000 (UTC), Olgierd napisał(a):

    > Dla oceny artystyczności, to i owszem. Z puntu widzenia art. 1 ust. 1
    > pr.aut. liczy się jednak unikalność.

    Gdzie tam masz cokolwiek o unikalności? Ściągnąłem PA z isip'a ale
    brzmi jakoś inaczej... ;-)

    Pozdrawiam,
    Henry