  • 1. Data: 2009-11-19 21:30:51
    Temat: kradzione photo
    Od: "Tomasz@" <t...@w...pl>

    Witam,
    jak sie ma sprawa kradzionych zdjec przez klienta ,ktory nabyl produkt?
    Produkt kupiony w naszej firmie,niestety nie pasuje wiec klient skopiowal
    zdjecia i oglosil dany produkt w serwisie internetowym.
    Kazdy produkt ma wyrazny opis ,iz nie zezwala sie na wykorzystywanie
    zdjec,ten jednak na wiadomosc o naruszeniu praw autorskich odpisal,iz ma to
    gdzies.
    Zdjecia wykonane przez nasza firme,sa profesjoanlne i wlozony jest w nie
    trud czlowieka.
    Co z takim "zlodziejem" poczynic ?
    Pozdrowienia

  • 2. Data: 2009-11-19 21:44:27
    Temat: Re: kradzione photo
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Dnia Thu, 19 Nov 2009 22:30:51 +0100, Tomasz@ napisał(a):

> [...]
    > produkt ma wyrazny opis ,iz nie zezwala sie na wykorzystywanie zdjec,ten
    > jednak na wiadomosc o naruszeniu praw autorskich odpisal,iz ma to

    Jeśli dobrze Cię rozumiem klient kupił towar, a następnie postanowił go
    odsprzedać, zaś w tym celu posiłkuje się fotografiami ściągniętymi z
    serwisu producenta?

    Szczerze? Choćby nie wiem jak bardzo były to artystyczne zdjęcia, pewnie
    też miałbym to gdzieś.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    Lege Artis ==> http://olgierd.bblog.pl

  • 3. Data: 2009-11-19 21:44:52
    Od: pete <d...@o...pl>

    Tomasz@ pisze:
> [...]
    > gdzies.
    > Zdjecia wykonane przez nasza firme,sa profesjoanlne i wlozony jest w nie

    dać sobie siana.

  • 4. Data: 2009-11-19 21:46:17
    Od: "Tomasz@" <t...@w...pl>

> [...]
    > serwisu producenta?
    >
    > Szczerze? Choćby nie wiem jak bardzo były to artystyczne zdjęcia, pewnie

    tak,tyle,ze to sa unikalne ,nasze zdjecia.

  • 5. Data: 2009-11-19 21:57:33
    Od: "Miokosuki" <M...@o...pl>

    > tak,tyle,ze to sa unikalne ,nasze zdjecia.

    następną razą w regulaminie zarzeć klauzule że wykożystanie zdjęcia to 700
    PLN np.
    I wystapic o nakaż patniczy

    jk

  • 6. Data: 2009-11-19 22:00:58
    Od: "Jackare" <...@s...de.uk.pl>

    > Zdjecia wykonane przez nasza firme,sa profesjoanlne i wlozony jest w nie
    > trud czlowieka.
    > Co z takim "zlodziejem" poczynic ?
    > Pozdrowienia

    Poczytaj sobie co z takimi delikwentami czyni klejnot koronny etyki biznesu
    w Polsce - firma map1 z Łodzi i jej właściciel
    --
    Jackare

  • 7. Data: 2009-11-19 22:29:12
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl>

    Użytkownik "Tomasz@" <t...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > to gdzies.
    > Zdjecia wykonane przez nasza firme,sa profesjoanlne i wlozony jest w nie

    jeśli to allegro, wystarczy zgłośić nadużycie i za parę godzin aukcja znika

    macso

  • 8. Data: 2009-11-19 23:39:15
    Od: Slawek Kotynski <s...@a...com.pl>

    macso wrote:

    > jeśli to allegro, wystarczy zgłośić nadużycie i za parę godzin aukcja znika

    Ale to żaden biznes. IMHO należy skarżyć o kradzież praw autorskich.

    --
    mjk
    Nie pisz na s...@a...com.pl - to pułapka

  • 9. Data: 2009-11-19 23:40:55
    Od: "macso" <m...@p...oniet.pl>

    Użytkownik "Slawek Kotynski"

    > jeśli to allegro, wystarczy zgłośić nadużycie i za parę godzin aukcja
    > znika

    Ale to żaden biznes. IMHO należy skarżyć o kradzież praw autorskich.

    się skórka za wyprawkę nie opłaca

    macso

  • 10. Data: 2009-11-20 02:23:19
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomasz@ pisze:

    > tak,tyle,ze to sa unikalne ,nasze zdjecia.

    To ja bym poprosił o adres oryginałów i adres "kradzionych" - ciężko się
    odnieść do tej sprawy bez możliwości stwierdzenia, czy faktycznie (1)
    zdjęcia mają charakter indywidualnego dzieła oraz (2) te "kradzione" to
    skopiowane "oryginały".