  • 151. Data: 2015-04-08 07:00:41
    Temat: Re: kolejna kontrola policyjna
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > Tu tez wylano dziecko z kąpiela.
    > ---
    > Niby czemu ? System działa tylko urzędy nie są tak łaskawe by z niego
    > korzystać.

    Temu, co było w nastepnym zdaniu.

    > Ile osób ma założony epuap?
    > ---
    > "Już mamy 376618 profili zaufanych"

    No własnie. Duzo...?

  • 152. Data: 2015-04-08 10:49:54
    Od: coaster <m...@m...com>

    W dniu 2015-04-03 o 15:12, qwerty pisze:
    > Użytkownik "Jacek Maciejewski" napisał w wiadomości grup
    net...

    > Nie pomyślałeś, że pijak może spowodować do zderzenia się dwóch samochodów?

    Pieszy pijak jak najbardziej moze spowodowac karambol kilku samochodow.
    Wystarczy, ze wtargnie na jezdnie. Ukarac pieszego pijaka! ;-P

    --
    ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
    ++++++++++++++++++++++

  • 153. Data: 2015-04-08 15:26:42
    Od: poszukiwacz <o...@g...com>

    Shrek wrote:
    > Mnie tam się wydaje, że jak chcesz coś zajumać, to podstawa to
    > się nie wyróżniać i być podobnym do nikogo. Ale nie wiem,
    > może się nie znam, bo nie jumam:)

    Wszystko zależy od tego czy nie da się uniknąć aby prezestępstwo
    było widoczne dla świadków w chwili jego popełniania.
    Jeśli nie da się uniknąć obecności świadków przestępstwa to wtedy
    przestępca ubierze się w tak charakterystyczny sposób aby
    świadkowie zapamiętali fałszywy obraz jego twarzy.

  • 154. Data: 2015-04-08 15:56:06
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 2015-04-08 10:49, coaster wrote:

    > Pieszy pijak jak najbardziej moze spowodowac karambol kilku samochodow.
    > Wystarczy, ze wtargnie na jezdnie. Ukarac pieszego pijaka! ;-P

    W ogóle karać pijaków. Na pewno złodzieje! No chyba że w krawacie -
    wtedy wylegitymować - podejrzanie wygląda.

    Shrek.

  • 155. Data: 2015-04-08 16:43:17
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 8 Apr 2015, re wrote:

    [...]
> [...]
    [...]
    > Czemu mój pieszy nie "halsuje" po jezdni ?

    A do tego się nie wtykałem.
    Mowa była o drodze.

    pzdr, Gotfryd

  • 156. Data: 2015-04-08 17:04:14
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > Tu tez wylano dziecko z kąpiela.
    > ---
    > Niby czemu ? System działa tylko urzędy nie są tak łaskawe by z niego
> [...]

    A mało ? Jak na system, którego nie da się wykorzystać z niechęci urzędów

  • 157. Data: 2015-04-08 17:05:31
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news"

    [...]
    [...]
    > Czemu mój pieszy nie "halsuje" po jezdni ?

    A do tego się nie wtykałem.
    Mowa była o drodze.
    ---
    Przejęzyczenie

  • 158. Data: 2015-04-08 18:00:58
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik re r...@r...invalid ...

    > A mało ? Jak na system, którego nie da się wykorzystać z niechęci
    > urzędów

    :)
    Aha, to rzeczywiscie nie wylano dziecka z kąpielą...

  • 159. Data: 2015-04-08 20:21:40
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Budzik"

    > A mało ? Jak na system, którego nie da się wykorzystać z niechęci
    > urzędów

    :)
    Aha, to rzeczywiscie nie wylano dziecka z kąpielą...
    ---
    A wylano ?

  • 160. Data: 2015-04-08 21:36:41
    Od: masti <g...@t...hell>

    Piotr Kosewski wrote:

    > Do "rewelacji" tzn. usunięcia meldunku?
    > Przecież to meldunek jest "rewelacją".
    >
    > W większości krajów na świecie coś takiego wprowadza się tylko
    > w przypadku wojny i funkcjonują całkiem nieźle (mówiąc wprost:
    > zazwyczaj lepiej niż Polska - przynajmniej od strony administracji
    > publicznej).
    > Nasza implementacja sprzed ostatnich zmian była AFAIK najbardziej
    > rygorystyczną w EU. Przypomnę: konieczne było zgłaszanie tymczasowego
    > miejsca pobytu przekraczającego 3 dni.

    spróbuj nie zgłosić pobytu w pensjonacie we Włoszech. Włąsciciel bedzie
    przybiegał co 5 minut żeby mu Garda di Finanza nie zrobiła jesieni
    średniowiecza

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?